1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3] De Games [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door JeePee, 22 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    haha.
    jah ik had ook een psp maar door te weinig games naar mijn zin verkocht.
    nu lijkt het me weer meer aan te spreken hehe.
    jah kom volledig weer in playstation sfeer, echt lang geleden hehe.

en jah je vergeet nog iets om de sfeer optimaal te maken he.
    de sourround systeem *)

2. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    I stand correct ;)

EDGE is een blad uit de UK. Met de minste moeite zal je dat uit kunnen vinden.
    Die filmpjes ga ik niet eens kijken aangezien het geen review betreft (wat jij juist zo duidelijk aanhaalde....).
    Dus laat eerst wat filmpjes zien van een reviewer die er niks van bakt en je krijgt je gelijk, tot die tijd zijn het dus alleen praatjes die geen stand houden....

F1 heeft dus gewoon SLECHTE gameplay volgens verschillende gerenomeerde (Britse) game journalisten ;)

3. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    majah de britten zijden ook dat jensen ook de nieuwe schumi ging worden lol...

4. Insane/Erret

Insane/Erret If in doubt.. Flat out

Leuk Bevonden:
    108
    ze hebben ook gewoon gelijk, en de meesten gasten hier zijn toch allemaal gehyped door sony, dus heeft toch geen zin om te zeggen dat het een bout spel is, mooi artikel van boris tijdje terug van gamekings over hype enzo, oja en zijn het ook niet de britten die dit spel maakte sudio liverpool?? :)

Laatst bewerkt: 18 feb 2007
  5. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Mooi gesproken Oliver.....

6. ggpelupessy

ggpelupessy GGP

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wel benieuwd naar de reviews. Heb jij voor mij de urls of magazines waar jij hun recensies hebt gelezen?

Thx.

7. JeePee

JeePee Guest

Kom op man, twee keer spinnen in drie bochten met hulpmiddelen... het niveau van de gemiddelde speler ligt echt wel hoger hoor. Alsof ik nooit online tegen andere race...

JJ is ook iemand die aardig kan sturen.

Dat moet je zelf weten, maar de rijders die daar op die filmpjes bezig zijn, zijn wel GameSpot journalisten. De review is er nog niet dus daar is ook nog geen filmpje van. Maar ik durf er geld op te zetten dat de kwaliteit niet veel hoger zal liggen.

8. ggpelupessy

ggpelupessy GGP

Leuk Bevonden:
    0
  9. halo_operator

halo_operator H2O Huntedkiller

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb mn ps3 gereserveerd bij de media markt als nr 10:p dus dat kan wat wrorden. met F1 uiteraard daarvoor koop ik mn ps3. verder zie k wel wat voor spellen ik verder haal. maar hoeduur gaat ie nou worden want hij staat nu op 69,95 maar ze zouden toch allemaal rond de 60 zitten? (zie 59,95)

10. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    De prijs varieert per winkel. Zo kost F1 bij Dixons bijvoorbeeld 64.99.
    Maar de prijs zal liggen tussen de 59.99 en 69.99.

Lachen man! Gaan we zeker doen. :)

11. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    2 pagina's terug........

Ik zal je eigen quote nog maar even pakken...
    Hierin geef je duidelijk aan REVIEWS (meervoud) terwijl je niet eens één filmpje van een REVIEW kunt vinden van een gamejournalist waarin ze slecht rijden...
    Je argument slaat dus als een tang op een varken....

12. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand wat de GRX zijn op een normale tv? Dus GEEN HD?

Alvast bedankt :)

13. ggpelupessy

ggpelupessy GGP

Leuk Bevonden:
    0
    Heb de review van computerandvideogames gelezen die geven een mooie 7. Wat me opvalt bij de andere reviews is dat ze idd zeiken over de besturing, maar het lijkt wel of ze verwachten dat f1 auto's dezelfde besturing hebben als een gewone straatwagen. Ik ben benieuwd naar de eerste NL reviews.

14. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Als dit waar zou zijn. _O_

15. JeePee

JeePee Guest

Reviewers zijn daar aan het spelen... wat wil je nog meer? Het is idd geen review (zo'n lap tekst weet je wel) maar wel de personen zelf die binnenkort zo'n lap tekst gaan schrijven.

16. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    lol het is bijna te mooi om waar te zijn.
    ik ben al blij als de games van de ps3 het niveau halen van gears of war op gebied van gfx

17. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Als dat waar zou zijn dan kunnen de graphics op de PS3 nog maar weinig verbeteren (want de RSX is niet bepaald nog state of the art). Ben ook benieuwd of het dan wel vloeiend draait op 1080p :eek:.

18. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    jah tog vind ik het raar die 1080P, ik zie dat meer voor de blu ray film.
    want als je ziet dat motostorm niet kost draaien op 1080P jah dan zegt dat tog al iets he.

19. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is de PS3 tot meer in staat dan mensen denken.. Ik bedoel, ze verwachten een levensduur van 10 jaar van het apparaat.. misschien pushed killzone de ps3 (nu al) tot de max en laten ze binnenkort dingen zien waar je bek van open valt..

ik hoop het iig. :cool:

20. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Met die levensduur van 10 jaar bedoelen ze dat ze de PS3 zullen blijven support (lees: alleen kindergames) geven voor 10 jaar. Dat was zo het geval bij de PS1 en zal ook zo worden bij de PS2 en PS3. Verwacht binnen 5 jaar ofzo maar de PS4 ;).

De PS3 is inderdaad tot meer instaat tot wat de meeste mensen denke. Tenminste, de Cell processor toch. Spijtig genoeg wordt die hard gebottlenecked door de RSX (en misschien nog wat andere factoren). Hoe je het draait of keert, de RSX is eigenlijk gewoon een opgevoerde G70 (Geforce 7800 (GTX)) en dus eigenlijk te zwak om de Cell zijn echte kracht te late zien. Maar dit is eigenlijk een discussie voor de hardware topic, dus wie hier op wil replyen gewoon m'n post daar quoten ;).

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina