[PS4] [PS3] De Games [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door JeePee, 22 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Mja, een speelgoed catalogus van Intertoys waar op de achterkant reclame voor de PS3 staat. Ik denk dat die boekjes allang gedrukt waren.

De top van SCE is niet vies van mensen voorliegen, ook niet binnen het eigen nest. Ik zou er niet van opkijken als Sony NL niet(s) afwist van het uitstel, en net zo hard voor de gek is gehouden als de consument.

En wat Crysis aangaat, dat is een game die is ontworpen voor de PC. Als ze die rechtstreeks porten naar de PS3 zonder ook maar enige vorm van optimalisatie kun je er donder op zeggen dat ie niet best loopt. Dus gaan ze de kwaliteit en effecten terugschroeven om het goed draaiende te krijgen.

Een game zoals Killzone 2 in dit geval, wordt ontwikkelt en geoptimaliseerd voor de PS3. Zodra een developer een engine bouwt voor een specifieke architectuur is daar veel meer uit te halen dan bijvoorbeeld een PC naar PS3 conversie.

2. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Idd maar dan is er nog het hele verschil tussen een tech demo (oftewel van wat een engine allemaal kan) en het echte ingame gedeelte (wat altijd veel minder is als die tech demos met mooie praatjes er bij). Want ook daar heeft Sony een handje van, M$ net zo goed maar wel een stuk minder als Sony.

Maar dat hoort allemaal bij de Sony marketing campagne zeggen we dan maar heay. :)

Laatst bewerkt: 19 feb 2007
  3. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Goed nieuws!

4. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Zeker goed nieuws :thumbs:

Motorstorm ziet er gaaf uit, dat in combinatie met de snelheid van Wipeout. :)

5. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    hhmmm wipeout....
    een titel die ik ook op alle consoles van sony gespeeld heb. in mijn ogen zelfs beter dan f-zero van nintendo.
    die snelheid zal nu nog beter tot zijn recht komen met sublieme gfx

6. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Wipeout, veruit de beste racegame ooit..... daar heb ik zoveel te gekke avonden mee gehad.

7. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    zeker, ik hoop ook op een online multiplayer haha, ik own jullie allemaal lol \o/

8. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ben heel benieuwd!

9. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    hell yeah.
    de toppers komen op gang voor de ps3.
    hopelijk komen ze ook nog met een resistance 2.

10. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    ps3 is speelbaar in MM den haag. Resistance fall of man zit erin, maar ik moet zeggen dat het er niet mooi uitzag. Ik denk dat het te maken heeft met de slechte instellingen van de tv daar. Het zag er allemaal zeer kartelig uit, net zoals de 360 demopods. De demopod van de ps3 zag er overigens niet uit, gewoon de ps3 neergepleurd met tywrap eromheen en de controller ernaast ook met tywrap vast. Niet eens in een mooie glazen box ofzo. Slechte reclame van mediamarkt als je het mij vraagt.
    Maarja wel even gespeeld, de controller ligt goed in de hand en de triggers werken prima. Iemand had de controls lopen opfokken dus ik kon niet zo goed spelen. Ik leek wel een noob terwijl mensen achter mij meekeken. Dus maar snel de controller weggelegd na 2min. :+

11. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    majah persoonlijk vind ik dat demotoestellen altijd een negatieve kijk op een console geven majah wie ben ik he...

12. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    De demopods zijn ook niet van Sony, maar zijn inderdaad door Media Markt zelf snel even in elkaar gezet. Je staat ook veel te kort op de TV, die veel te groot is, zeker gezien de korte aftand van de TV.

13. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    jah en wie zegt dat ze niet liepen op gewone kabels en geen hd kabels maakt ook veel verschil hoor zekers bij zo een tv

14. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Je staat ongeveer 50cm van het scherm af en het is volgens mij een 37 inch scherm. Is veel te groot voor die afstand. Heb helaas niet kunnen zien welke kabel er was aangesloten. NFS Carbon zag er inderdaad ook wat kartelig uit. Heb COD3 bij een andere zaak gezien op een 32 inch en die zag er weer super strak uit. Beetje vreemd altijd met die demopods.

15. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha toevallig dat het hierover gaat, ik wou er net iets over posten..

Kom net terug van Mediamarkt A'dam ArenA.. ik dacht ik ga ff de PS3 checken..

Hebben ze een PS2 demo-pod gepakt, TV eruit gesloopt, Samsung 26" erachter gezet, waarvan je maar de helft kan zien dus.. |:- PS3 erin gepropt en dan nog die bagger NFS game ook (hoewel ik het er juist wel scherp uit vond zien)..

Maar wat is dat voor iets amateuristisch? waar zijn de echte PS3 demo-pods ??

Nog wel even Underworld Evolution op Bluray-disc en Miami Vice HD-DVD gescoort.. weer 53 euro armer :)

16. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Beetje amateuristisch ja die demopods. Hoop dat er snel pods van Sony komen. Ik snap ook echt niet dat ze overal NFS Carbon erin stoppen, vind het persoonlijk echt een boutspel. Stop dan Resistance of Ridge Racer erin. Heb zelf ook Underworld Evolution op Blu-Ray. Heb even wat trailertjes gekeken en de film ziet er echt heel tof uit!

Laatst bewerkt: 22 feb 2007
  17. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Ik heb ff Fl0w gezien (winkeleigenaar was hem aan het spelen)

Geinig spelletje, ziet er ook nog goed uit. (beetje in de trend van Electroplankton). Hoeveel gaat deze kosten bij de Europese release (in de Sonystore natuurlijk)?

Ik vind de achterkant van de hoesjes trouwens wel behoorlijk lelijk.

18. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Bij welke winkel hebben jullie de pods zien staan? Ik ben ze zelf nog nergens tegen gekomen namenlijk :{

/Edit 1900

19. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Ik heb geen pod zien staan, maar de US PS3 ;)

20. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Heb vandaag het genoegen gehad om Virtua Fighter 5 te spelen. Grafisch is deze game echt zwaar indrukwekkend. De vechters en de omgevingen zien er zo mooi uit. Het level met al die sterren was echt jawdropping. Qua gameplay vond ik het niet zo heel anders aanvoelen dan het vorige deel, het was typisch VF. Het vechten steekt gewoon heel goed in elkaar.
    Een indrukwekkende game.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina