1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3] De Games [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door JeePee, 22 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    virtua fighter 5 zal toch ook voor de 360 komen? Maar dan toch later, juni...?

2. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    idd deze komt ook uit voor de ps3

maar kijk nog eens een bewijs dat de launch van de ps3 zeer uitgebreid is.
    je hebt sport, racers, shooters, figthers enz... er is voor iedereen iets, dus een zeer geslaagde launch.

3. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Haha, echt niet :9

De hoeveelheid games aanbod bij de launch hebben we helemaal te danken aan de uitstel. Als de PS3 niet uitgesteld was, hadden wij mischien wel een 90% BC gehad, en hem ook al 4 maanden in bezit gehad. Dit vind ik een van de slechste launches ooit. (Voor Europa dan). Ik kan nog heel wat meer dingen opnoemen waarom dit geen geslaagde launch is, het internet staat er vol mee. O-)

4. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Dan hadden er hadden amper units geweest. Het niet zouden uitstellen van de PS3 in Europa had voor een dramatische launch gezorgd. Nu zijn er tenminste voldoende units en games.

We hebben nu ook 90% BC, USA en Japan hebben 98% (dacht ik). Dan had je hem misschien 4 maanden gehad, als je er tenminste een te pakken kan krijgen, zelfde als me de Wii nu.

Waarom een van de slechtste launches ooit? Er zijn consoles en games in overvloed (games met kwaliteit). Dat zijn 2 zaken die voor mij een launch geslaagd maken.

Tja, dat je niet alle oude games kan afspelen vind ik niet iets wat de launch slecht maakt. Het is jammer, maar je koopt een PS3 in eerste instantie voor PS3 games. De BC zal in ieder geval een heel stuk beter zijn dan op de 360 (het schijnt trouwens vooral te gaan om de paarse cd-roms uit de begintijd van de PS2 die niet schijnen te werken).

De slechtste launch in Nederland is denk ik toch de Wii geweest. De PS2 was ook slecht, maar na een tijdje waren ze wel te krijgen. We zijn nu bijna 3 maanden verder vanaf de Wii launch en de consoles zijn nog steeds niet te krijgen. Dixons bij mij krijgt als ze mazzel hebben één exemplaar per week binnen, en dan moeten ze mazzel hebben. Ze zijn nu nog bezig met het afwerken van pre-order lijsten van vorig jaar. Lijsten worden alleen maar groter omdat de vraag toeneemt naar de Wii.

De slechtste van Europa was de PS2 launch. Weinig units en weinig games.

Laatst bewerkt: 25 feb 2007
  5. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Cool, deze ga ik dan zeker halen. Op de xbox 360 dan hé. [Niet offensief bedoelt]

6. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Kan hem je zeker aanraden. Het speelt alleen niet zoals Tekken of Dead or Alive. VF speelt anders en is wat meer hardcore.

7. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Ik heb deel 4[?] op de PS2 gespeelt, bij een maat van mij. Dat was zeer relaxt, vooral met de mode: Kumité. Ik weet niet of je weet wat dat is?
    Ook was er een laatste eindbaas, die we maar niet konden verslaan of zelfs behalen als speelbare character. Zeker wel een vette game. Jacky \o/ of die ene kale Monk. :cool:

8. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    kameo heb je dan ook een bron waar staat dat de nieuwe ps3's 90% BC hebben?

9. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    vind je dat nu echt...
    wat had de 360 weinig units en weinig games in het begin.
    en ook tot aan deze winter stond de 360 bekend om zijn games die ook op de xbox en ps2 uitkwamen dus....
    zeg vergeet niet dat iedereen niet ook een 360 heeft he dus met de ps3 heb je de bom aan release games...

10. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ben heel benieuwd, het ziet er in ieder geval super uit!! :)

11. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    wtf zo zalige gfx... heeft ook zo een beetje de stijl van kameo.
    dat spel kan al gewoon niet meer fout gaan.

12. masterninja

masterninja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mooi zeg en al 3 maart jongens tijd vliegt nog eventjes.

13. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ratchet and clank ziet er werkelijk super uit, kijk deze(spijtig wazige ) screens ook:
    Die ontwikkelaars kunnen er ook wat van. Ervaring opdoen met Resistance, en nu volle bak voor Ratchet and clank gaan, rock on zou ik zeggen :).

14. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Kan niet wachten op het eerste HD materiaal. :9 :cool:

15. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    jah en wat wordt resistance 2 dan hehe....

16. masterninja

masterninja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha ja dat zal dan wel erg mooi worden dan denk alleen minder kleurtjes weer het zou wat zijn grimmige actie met dat soort kleuren uit ratchet and clank.:+

17. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wow Ratchet & Clank ziet er echt super uit zeg! Veel mooier dan ik had verwacht. Wow wat heb ik zin om dat te spelen zeg!

Maar even kijken of ik de de PSP versie ergens kan vinden, heeft die al een Euro release gehad?

18. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    R&C ziet er erg nice uit! Idd beetje de stijl van Kameo. Is er ook al wat meer info over de game zelf? Ik hoop op online multiplayer, maar dat zal er vast wel in komen :)

19. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ratchet en clank ken ik eigenlijk niet zo goed.. is dat van dezelfde makers die jak & daxter hebben gedaan?

En komt er een nieuwe jak & daxter op de PS3? die games zijn geweldig!

20. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee R&C is van Insomnica, en J&K is van Naughty Dog.

Als je een PS2 hebt, moet je sowieso de Ratchet games proberen!

En er komt ongetwijfeld een nieuwe J&D nadat ND hun Uncharted game hebben uitgebracht, ik dacht zelfs al dat er iets was aangekondigd.

Zelf heb hoop ik dat de nieuwe Jad & Daxter terug gaat in de stijl van deel 1, die vind ik nog altijd heb beste.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina