1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3] De Games [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door JeePee, 22 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. masterninja

masterninja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja littlebigplanet heeft echt wat die game moet ik hebben en wat ziet het er ook nog eens mooi uit zeg.

2. Cybercon

Cybercon Guest

Ik praat nu niet over het spel toendertijd (met singleplayer), maar ik heb het nu over een spel dat straks op het PS Netwerk te downloaden zal zijn. Op basis van de preview van IGN, waar men erg over het spel te spreken is, is dit voor mij een titel om in de gaten te houden. Dat het spel geen singleplayer meer heeft maakt het spel niet minder, bekijk voor de grap eens wat trailers en je ziet hoe enorm fun dit kan gaan worden.

Waar zeg ik überhaupt dat Xbox Live Arcade geen succes is? Het is zelfs een steengoede feature maar helaas wordt er té weinig mee gedaan. Waar blijven de echte klassiekers na anno 1 jaar? Ja titels als Contra zijn klassiekers, maar helaas zijn het gewoon belabberde ports naar XBLA doordat ze gewoon niet zijn te spelen (lees:controls).

Laatst bewerkt door een moderator: 7 mrt 2007
  3. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Dit oogt niet als een arcade game, maar zowat als een echte volwaardige game. Krijg een beetje een loco roco gevoel erbij, komt door het liedje denk ik. :) Ziet er echt super tof uit, zowel qua gameplay als qua graphics, lijkt haast wel een animatiefilm.
    Little Big Planet blaast mij weg, dit is echt mijn type game.

Laatst bewerkt: 7 mrt 2007
  4. Cybercon

Cybercon Guest

De track op de background doet me inderdaad erg denken aan LocoRoco. Dit spel ziet er zó indrukwekkend en clean uit voor een Arcade(!) titel :eek:

Gameplay Little Big Planet

5. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Er staan op www.gametrailers.com nog veel nieuwe trailers. Warhawk gaat online downloadbaar zijn denk ik. En alleen multiplayer. Maar Sony is voor het online gedeelte echt hard aan het werken. Het ziet er zeer vloeiend uit, één grote oorlog,... noem maar op. Microsoft mag dan wel king zijn op online vlak, maar ik denk dat we van Sony ook nog vies gaan verschieten. Ze komen ten slotte al onmiddellijk met een launchgame waar je met 40 man online kan, wie weet hoeveel warhawk, en het home gedoe is pure ownage. Sony mag van mij meer stil zijn. Echt, hopelijk komen ze met killzone 2 ook als een bom uit de hoek :).

6. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Sja, op het eerste deel van je post heb ik weinig toe te voegen omdat ik het toch raar vind dat een game als AAA is aangekondigt en nu alleen ter download aangeboden gaat worden (dat je daar geen vraagtekens bij zet...?)

Deel 2 van je post, gaan we hier niet meer op in ivm off topic ;)
    We zien elkaar weer in de VS thread mocht het nodig zijn :b:

7. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Helaas is dat tot dusver niet gelukt:

Tot dusver nog niet echt positief... gelukkig is de game nog niet klaar, maar oh wat dom van sony om hier zoveel hype omheen te creeren d.m.v. die E3 trailer van 2005... nou gaat het alleen nog maar tegenvallen.

8. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Niet echt positief is wel niet waar hoor. Ik bedoel, ze zijn wel positief, als ik dit van gamespot lees toch:
    Ik lees veel positiefs. Oké, het is niet Killzone van 2005, maar het is cool. Alles is interactief in het "level" wat ze gezien heb. De lichtning, graphics, animaties zaten goed in elkaar. Positief zijn ze echt wel hoor. En trouwens, in die quote's van jou zijn ze ook niet zoo negatief...

9. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Damn, dat ziet er echt zo vet uit! De graphics zien er ook erg indrukwekkend uit. :eek:

10. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    valt me toch tegen van wat ik hoor van killzone2
    Ik had zelfs een keer gelezen dat guerilla zelf had gezegd dat ze op sommige punten de e3 trailer zouden overtreffen, maarja blijkt dus niks van waar te zijn =(

11. JeePee

JeePee Guest

Is de game al af dan?

12. Cybercon

Cybercon Guest

Het filmpje was slechts een indicatie van wat de technologie te bieden heeft, dus we keken niet direct naar het spel. Overigens zal het spel in juli volledig uit de doeken worden gedaan op de E3 :)

Laatst bewerkt door een moderator: 8 mrt 2007
  13. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan de PS3 eigenlijk wel Direct X 10 aan?? Of niet?

14. Cybercon

Cybercon Guest

1UP

Ben benieuwd :)

15. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Die is toch dood? :+

16. Cybercon

Cybercon Guest

Dat dacht ik dus ook, maar schijnbaar niet :emo:

Bron

Misschien gebruiken ze dit om het voor iedereen duidelijk te houden. Toch gek omdat de naam ''E3'' toch aardig wat te verduren had :+

Laatst bewerkt door een moderator: 8 mrt 2007
  17. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Bron

18. 9Huntelaar9

9Huntelaar9 PSN: Ch1merA1989

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb 2 vragen (hopelijk weten jullie het)
    namelijk deze
    1: wat worden de eerste voetbal games op de PS3?
    FIFA 08 & PES 7 (weten jullie trouwens wanneer deze 2 uitkomen) of komen er daarvoor nog voetbalgames?
    2: waar kan je de lijst van PS2 games zien, die je op de PS3 kan spelen?

19. Cybercon

Cybercon Guest

1. Fifa 08 kan je gerust later dit jaar op de PS3 verwachten, want bij EA is het een traditie om jaarlijks een nieuwe deel uit te brengen. Wat PES betreft kun je erop rekenen dat je ook dit jaar een nieuwe deel kunt verwachten.

2. Dat is nog niet bekend. Het enige wat we weten is dat we met de launch rond 1000 games kunnen verwachten. Welke dit exact worden krijgen we vlak voor de launch nog te horen.

20. masterninja

masterninja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey jongens sorry dat ik een beetje offtopic ga maar wat voor headsets zijn te gebruiken op de PS3?

Want heb al een beetje zitten zoeken in google maar ik kom alleen uit op bluetooth headsets nou heb ik liever headsets met een draad.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina