1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3] De Games [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door JeePee, 22 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cybercon

Cybercon Guest

Volgens de eerste trailer moet het spel nog dit jaar verschijnen. Maar wellicht dat het je nog 600 euro scheelt aangezien er de geruchten gaan dat Namco nog wat aankondigingen gaat doen voor de Xbox 360.

Bron

Volgens het bericht hadden deze aankondigingen al vrijdag plaats moeten vinden, maar we hebben nog steeds niet vernomen. Afwachten dus ;)

2. Cybercon

Cybercon Guest

PS3only

Old Snake is coming back _O_

Sony deze game mag je absoluut niet uit handen geven.

3. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    I agree.

Alhoewel als deze titel ook op de 360 uitkomt ik geen PS3 meer moet kopen :+. Nja, dan heb je nog FF maar een paar jaar zonder FF overleef ik wel. Oh shit jah, ze hebben ook nog steeds GoW en dan binnekort waarschijnlijk ook nog ZoE 3 (als dat een PS3 exclusive wordt tenminste). Dan toch maar een PS3 kopen :mad:.

4. Cybercon

Cybercon Guest

Sony houdt dan nog toppers over van eigen kwekerij, maar de third-party exclusives krimpen al wat meer in. En als Sony ook nog een exclusive gaat verliezen van het kaliber MGS 4 zal dat een grote tegenslag zijn.

Neemt niet weg dat ik gewoon een PS3 ga halen als is het alleen al vanwege God of War III _O_ :9

5. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Uit Sony's eigen stal kan eigenlijk alleen God of War mij boeien van de bestaande franchises. Misschien dat ze binnekort met iets nieuws gaat komen dat mij boeit, maar dat zullen we dan wel zien.

Maar GoW 3 alleen al zal waarschijnlijk al de moeite zijn om een PS3 voor te kopen. Koop ik ineens FF en natuurlijk MGS4 erbij (ookal zou die op 360 uit zijn) omdat een MGS game gewoon op een PS hoort gespeeld te worden. Ik weet niet juist waarom, maar MGS op bv. de 360 spelen zou voor mij gewoon niet juist aanvoelen :+.

6. Cybercon

Cybercon Guest

I recognise dat ja, net zoals ik Pro Evolution Soccer gewoon het liefst op de Playstation speel. Ik speelde de vorige delen al helemaal kapot op de console van Sony. Ik spreekte elke vrijdagavond met mijn vrienden af voor een PES toernooitje, mooie tijden waren dat :D

Maar hierboven noemde ik maar een franchise van Sony, natuurlijk kunnen we veel meer verwachten. Wat te denken van White Knight Story, Gran Turismo, Ratchet and Clank Future: Tools of Destruction, Uncharted: Drake's Fortune en Heavenly Sword o.a. :)

7. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Heavenly Sword was ik eventjes vergeten :+. Die game lijkt me ook wel leuk, GoW met een chickie :cool: (niet?). Ratchet & Clank vind ik wel leuk, maar niet leuk genoeg om te kopen. Die andere games ken ik niet.

Buiten GT natuurlijk, maar dat is toch niet van Sony's eigen stal? Of is Polyphony Digital van Sony? Maar dan nog, sinds dat ik in de tijd van GT3 die game voor zo'n 98% ofzo heb uitgespeeld heb ik gewoon geen zin meer in GT. Heb de 4 zelfs nooit aangeraakt :+.

8. Cybercon

Cybercon Guest

Heavenly Sword is inderdaad met die rode (hete :+) chick :)

This one:

Maar naar mijn weten is PD gewoon een studio van Sony hoor, de vorige delen werden allemaal door Sony uitgegeven. Zal me opzich ook niet veel verbazen aangezien ze vanaf het PS1 tijdperk al een zeer goede band hebben :)

9. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Van de site van Polyphony Digital:
    PD is dus blijkbaar van Sony :).

Ik wist wel dat Heavenly Sword met een chick was, maar ik was niet zeker dat het GoW-achtige gameplay was ;).

10. Cybercon

Cybercon Guest

WAUW!

Teaser

Screens:

Meer

Bron

Damn dit ziet er lekker uit zeg! _O_ Duidelijk een veel volwassener look dan KH 2.

11. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ziet er idd zeer mooi uit :).

12. Cyndris

Cyndris Member

Leuk Bevonden:
    369
    in het begin deed het me eigenlijk niet denken aan KH (behalve de gfx dan :cool: ) maar daarna hoorde ik die muziek, die typische KH muziek. en ja, toen geloofde ik het wel :+ :cool: en dan zie je Kingdom Hearts en King Micky. Ik heb er weer zin in.

Laatst bewerkt: 30 mrt 2007
  13. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er leuk uit ja! Moet nog steeds KHII even kopen, van de week maar even doen dan..

Net ook flOw en Tekken HD gedownload..

Nu met Resistance, Motorstorm, Virtua Fighter5, en GTHD toch al heel wat leuks om te spelen!

14. Cybercon

Cybercon Guest

Heb de PSP versie van Tekken nog steeds niet gekocht, maar wellicht hoeft dat niet eens meer als ik een straks in de zomer een PS3 heb :9

15. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik las ergens dat Tekken (PSP) platinum wordt in mei, dan haal ik die sowieso ook erbij :)

16. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Ik ga vanavond Tekken DR HD downloaden. Ik heb 2 controllers.. maar de enige game die ik met zn 2en kan spelen is Resistance. En de Coop is wel aardig.. maar multiplayer met zn 2en doen is gewoon een stuk minder. Jammer dat er geen bots in zitten. Maargoed.. een vecht game erbij is wel opzn plaats :thumbs:

17. Achillias

Achillias Guest

Knoop is door gehakt, ik weet wat het wordt. Namelijk de PS3 feit dat xbox zijn games nog op dvd schijfjes bedrukt zegt al genoeg daar kan veeeeeeeel minder data op dan blueray. En ik heb geen zin om dan weer een uitbreiding aan te schaffen om toch spelletjes te kunnen spelen die ineens wel van veel grotere schijfjes zijn voorzien.

Feit blijft dat alle externe producten los van Microsoft ontzettend duur zijn. En je dan toch veel duurder uitkomt dan een keer €600,- euro te leggen en 6 jaar te genieten zonder andere onnodige uitgaves.
    En lees toch behoorlijk veel post op internet van mensen die hun xbox stuk is of is gegaan.

Crappy hardware? iig heb ik dat nog nooit gehad met mijn ps1 en ps2 samen toch goed voor 10 jaar spel plezier.

Blueray heeft de toekomst hoe je het wend of keert.

18. mello.en.pino

mello.en.pino Heeft een PS3

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er al nieuwe pics van resident evil 5???????
    Ik kon nix nieuws op internet vinden,jammer want ik wacht al erg lang op wat nieuwe info/pics/movies:mad:

19. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Als je nou eens de zoek functie had gebruikt dan had je idd geweten dat er voorlopig niks over RE5 uit zal komen, op een Wii versie na dan.

http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=74476&highlight=RE5

20. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik ga zo Flow en Tekken aanschaffen uit de Playstation store. Zojuist wat filmpjes bekeken en deze 2 games moet ik gewoon hebben. :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina