1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3] De Games [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door JeePee, 22 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cybercon

Cybercon Guest

Nieuwe screens van Heavenly Sword

Lekker hoor! :9

Laatst bewerkt door een moderator: 10 apr 2007
  2. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    wat een sexy benen rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

3. Cybercon

Cybercon Guest

Monday: 10 new screens released
    Tuesday: ???
    Wednesday: ???
    Thursday: ???
    Friday: ???

Ben erg benieuwd wat we de komende dagen nog kunnen verwachten :)

4. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    ziet er zeker goed uit

5. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Die laatste screen, kijk naar de rots rechts van haar, hahaahaha, geweldig! _O_

6. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    en wat een sexy kontje rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :+

7. Cybercon

Cybercon Guest

Het team van Insomniac speelt Ratchet and Clank Future: Tools of Destruction :)

Brand los Kameo :+

Heavenly Sword Special

Monday10 new screens released
    Tuesday:The Tech Behind Heavenly Sword
    Wednesday: ???

Ben benieuwd wat ons de komende dagen nog te wachten staat :)

Laatst bewerkt door een moderator: 12 apr 2007
  8. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Maak me gek! \o/

Laat het alsjeblieft een PS3 versie zijn! :)
    Of een PS3 demo ofzo (wel heel erg wishfull thinking), maar ach iedereen heeft zijn dromen. :)

9. Cybercon

Cybercon Guest

:cool:

Co-op mode FTW! :9

PS3only

Laatst bewerkt door een moderator: 11 apr 2007
  10. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    De countdown staat hier nu op 1 Day, 15 hour, en 39 minuten :{

Ik denk dat het om de PS2 versie gaat. En onderin zie je trouwens alleen maar het logo'tje van Playstation 2. En niet van de PS3 of PSP.

11. Cybercon

Cybercon Guest

Het is gewoon een site met allerlei concepts, wallpapers etc. etc. Puur voor de fans dus :)

Gamepro: Heavenly Sword Special

Monday10 new screens released
    Tuesday:The Tech Behind Heavenly Sword
    Wednesday: Heavenly Sword's 3 Fighting Styles

Laatst bewerkt door een moderator: 12 apr 2007
  12. Cybercon

Cybercon Guest

13. Cybercon

Cybercon Guest

Uncharted vergelijking 2006-2007:

Wat heeft Sony toch ook goud in handen met Naughty Dog :)

14. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Jammer dat de scans zo klein zijn.. ze zijn nu namenlijk niet echt te lezen :+

/Edit

3 Nieuwe filmpjes van Lair!

Hier

Ze zijn mischien kort, maar erug nice. Grafisch is de game zeker verbeterd ten op zichte van de TGS Footage van 2006 :)

/Edit 2 :+

-Lair bevind zich momenteel nog in de Alpha-fase. Binnekort zal de Beta-versie af zijn.

-Er zal een demo verschijnen in de PlayStation Store. Wanneer is nog onbekend.

-Het verhaal zal erg lineair zijn, maar in enkele missies heb je meerdere doelen en kun je zelf de volgorde bepalen waarin je deze doelen wilt voltooien.

-Als je op de grond landt met je draak kun je andere soldaten en creaturen wegbeuken. Ook kun je vuurspuwen.

-Door op driehoekje te drukken, vreet je draak soldaten op. Hiermee genereert hij nieuwe health.

-Naargelang je vorderd leert je draak neiuwe dingen. Zo kan je draak na een tijdje andere dieren, zoals paarden, oppakken en weggooien. Ook kan je draak objecten kapotschudden.

-De vuuraanval is in het begin alleen tegen kleinere draken te gebruiken. Grotere draken kunnen tegen jouw vuur. Hen moet je aanvallen met fysieke kracht.

-In een direct gevecht met een andere draak is het mogelijk de rijder van de andere draak er af te smijten. Ook kun je de draak verwonden met een zware ramaanval. Dit doe je met de motionsensor van de Sixaxis.

-Door fysieke aanvallen goed uit te voeren krijg je een soort punten. Heb je genoeg punten, dan krijg je aan het einde van het level speciale medailles. Met genoeg medailles krijg je nieuwe bewegingen en je stijgt in de online ranglijsten.

-er zal geen online modus aanwezig zijn. Enkel een online ranglijst zal aanwezig zijn.

-Lair zal als één van de eerste games Trofeeën ondersteunen voor PlayStation Home!

-Sommige omgevingen zijn vernietigbaar.

-Lair ondersteunt zowel 720p als 1080p en loopt met een stabiele 30 frames per seconde.

-De levels kunnen een grootte hebben van 32 x 32 kilometer!

-Het eerste level heet 'Day of Terror'. Deze zal zich afspelen boven enkele schepen in de zee. De speler moet eerst de troepen op de boten en vlotten afmaken, alvorens er vijandelijke draken komen waarmee je dan in gevecht zult raken.

-Jouw draak spuwt rood vuur, de vijandige draken blauw vuur.

-Tijdens luchtgevechten zal er een lock-on functie zijn waardoor je je vijanden beter kunt herkennen.

-Vuur is ook in een grote bal op de vijanden af te vuren. Je kunt ook kleine vuurstoten afvuren, die minder effectief zijn.

-In een later leven, 'Blood River', zul je katapulten uit moeten schakelen die een voertuig dat levensmiddelen naar een stad breng bekogelen. Later moet je weer met andere draken knokken.

-Ondertussen moet je echter ook oppassen voor de reuzachtige Manta's. Deze droppen duizenden (!!) soldaten op de grond jij moet minstens 2.000 per Manta doden, anders zal de stad verloren gaan. Hectiek alom dus!

-De vijandige legers vechten alsof het een echte Real Time Strategy-game is. Ze letten niet zozeer op jou, maar op elkaar en de uitkomst van hun gevechten kan altijd weer anders zijn. Met andere woorden: De gevechten zullen alles behalve gescript zijn.

Laatst bewerkt: 13 apr 2007
  15. Cybercon

Cybercon Guest

Ja ik ben nog wat sceptisch over Lair...sommige screens zien er prachtig uit, maar er zitten ook screens tussen die van mindere kwaliteit zijn.

16. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Go!Sudoku nu te downloaden

PS3Only

Uhm, leuk.. waarom wil je dit op je PS3 spelen? Ik speel helemaal geen Sudoku, en als ik het zou spelen.. zou dat veel makenlijker gaan op de PC, en ook nog eens gratis :9

17. Cybercon

Cybercon Guest

Kwam zojuist een 'nieuwe' screen tegen van Uncharted: Drake's Fortune. Ik had 'm in ieder geval nog niet gezien.

Prachtig :)

Laatst bewerkt door een moderator: 14 apr 2007
  18. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lair heeft mij ook nog niet helemaal overtuigd, maar er schijnt een demo aan te komen, die wil ik eerst wel eens spelen.

19. DuttY_r0cks

DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

Leuk Bevonden:
    0
    duurt nog gruwelijk lang voor dat er een leuke spel uitkomt
    motorstorm word ook wel saai na een weekje
    gebruik ps3 alleen om te web browsen

20. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan haast niet wachten. Ben vooral benieuwd hoe de Sixaxis gaat werken.
    De trailers vind ik er wel vet uitzien. Maar vooral de sixaxis maakt mij benieuwd.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina