1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3] De Games [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door JeePee, 22 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cybercon

Cybercon Guest

OMG :emo: 8)

Wat gifjes van Lair:

Laatst bewerkt door een moderator: 15 apr 2007
  2. Cybercon

Cybercon Guest

Gamed

Een impressie van een tech-demo, ach ik wacht toch liever op de eerste bewegende beelden voordat ik ga conclusies ga trekken. Neemt niet weg dat ik toch wel benieuwd ben naar Killzone :) Desondanks het eerste deel van redelijke niveau was.

3. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Hmm enige reden voor mij om een PS3 te kopen is Lair en Heavenly Sword. Maar even sparen dus :'-(

4. Cybercon

Cybercon Guest

5. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Vandaag Virtua Fighter 5 gehaald. Heel erg vet spel. Grafisch is de game echt indrukwekkend (vergeet DOA4) en de gameplay is echt ijzersterk (vergeet DOA4). Vind het qua gameplay de beste fightinggame die ik ooit heb gespeeld. Mijn voorkeur gaat naar El Blaze, echt een heel tof personage.

6. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik was hem van plan ook te halen, maar gezien het feit dat er geen online is heb ik het toch maar niet gedaan :{

7. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Het ontbreken van een online gedeelte was voor mij geen probleem. DOA4 had er wel een en heb hem hooguit 2 a 3 keer gebruikt.

8. Excalibur

Excalibur Advanced user

Leuk Bevonden:
    0
    Pas Tekken 5 DR gekocht, het is echt super mooi in HD. En nog steeds een gruwelijk spel

9. Insane/Erret

Insane/Erret If in doubt.. Flat out

Leuk Bevonden:
    108
    Er is zeker nog niks over WRC bekend? ik kijk toch wel uit naar die titel..

10. Cybercon

Cybercon Guest

Dit jaar hoef je 'm sowieso niet te verwachten aangezien de ontwikkelaar van de serie nu bezig is met het vervolg op Motorstorm.

11. LaZZ

LaZZ Lord of the Rings

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben er bij Virtua Fighter 5 alleen bang voor dat het te "moeilijk" is waardoor vrienden van me het niet leuk vinden om tegen elkaar te doen. Dead Or Alive 4 is daar perfect op want dat kun je echt snel oppakken en ook al kun je het niet, met button bashen kun je best wat leuke moves uit je controller toveren waardoor de gevechten sowieso wel spectaculair zijn...

Kameo, jij hebt de game... Wat denk jij hierover? Of iemand anders die de game ook heeft..

12. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Virtua Fighter 5 is een andere type fightinggame dan een DOA of een Tekken. Een DOA of Tekken pak je inderdaad wat sneller op dan Virtua Fighter 5. Bij DOA en Tekken kan je met een beetje doelloos op de knoppen rammen vette combo's eruit gooien. Bij VF is dit een stuk minder. Qua fighting en moves is de game wat realistischer dan DOA en Tekken. Met doelloos butten-bashen kom je niet ver in VF. In het begin een beetje, maar daarna word je echt de pan ingehakt. Bij VF moet je echt timen en als het ware je tegenstander 'lezen'. Wat doet hij en hoe reageer je erop. De moves en actie moet je echt heel bewust uitvoeren. Elke tegenstander heeft een andere aanpak nodig. Ik speel meestal met El Blaze. Bij Akira moet ik een hele andere manier gebruiken om hem te verslaan dan bij bijvoorbeeld Wolf of Jacky. Ook reageren de tegenstanders op jouw moves. Voer je bijvoorbeeld een aantal keer een bepaalde move of aanval uit in een gevecht, dan gaat jouw tegenstander door op een bepaald moment op reageren met blocks of counters.
    De moves had ik sneller onder de knie dan ik dacht. Met L1, R2, X en O kun je al een hoop hele vette dingen doen. Vergeleken met de vorige VF's is deze game een stuk toegankelijker geworden. Na een minuut of 30 heb je het wel een beetje te pakken en gaat het behoorlijk goed. Ben je DOA een beetje gewend, dan raak je best snel gewend aan VF. Hier speelde blocken, counteren en timen ook een rol, het zij wel in een mindere mate dan VF. Denk dat het voor multiplayer wat dat betreft best vermakelijk is met een paar maten. Het is wat meer echt vechten, waardoor de game echt een stukje intensiever is dan een DOA of Tekken.

13. Insane/Erret

Leuk Bevonden:
    108
    Nu alweer?? F*ck motorstorm ik wil rally :D

14. LaZZ

LaZZ Lord of the Rings

Leuk Bevonden:
    0
    Colin McRae? Maar die komt pas in oktober voor de PS3 las ik net..

15. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Ik geef je helemaal gelijk omtrent VF5 en DOA4 ....laatst met een aantal vrienden virtua zitten spelen en na 2 uurtjes hebben we maar toch DOA 4 opgezet.

De opzet van DOA4 ligt mij ook beter ......(als je een story mode uitspeelt dan krijg je ook een mooie filmpje te zien,nieuwe kostuums etc etc. en dat is bij virtua niet het geval. vind ik persoonlijk toch jammer)

16. Cybercon

Cybercon Guest

17. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Het word een mooie zomer. :cool:

18. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Begrijpelijk. Maar de trailer valt me erg tegen :eek: Zelfde grapics als de 1e Ninja Gaiden, maar dan een stuk lichter.

Ik heb hier nog een trailer van Sigma, en die vind ik een stuk indrukwekkender eigenlijk. Kan em niet posten (te groot) helaas, maar ik twijfel nou weer of dat ingame beelden waren. Hoe dan ook ik ga Sigma zeker wel checken :)

@ Kameo; Tekken blijft gewoon tof imo en ook daar kun je heel goed in worden. Maar vind jij VF nou beter?

19. Cybercon

Cybercon Guest

De kwaliteit van het filmpje laat idd wat te wensen over, maar de preview-build schijnt wél indrukwekkend te zijn.

Gaat dus helemaal goed komen! :cool:

En ja persoonlijk vind ik Tekken ook toffer om te spelen dan VF. Virtua Fighter vind ik té realistisch waarbij je skills echt een vereiste zijn. Bij mij is de lol er dan snel af doordat het dan op een gegeven moment erg frustrerend gaat worden. Maar zonder gekheid alle credits gaan toch echt naar Soul Calibur op de Dreamcast, of niet Goiz?! :+

Laatst bewerkt door een moderator: 23 apr 2007
  20. Insane/Erret

Leuk Bevonden:
    108
    nee geen colin mcrea, gewoon de WRC serie met de echte WRC licensie die waren de bom!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina