1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3] De Games [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door JeePee, 22 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik weet nog niet wat ik van The Agency moet vinden. Ziet er op zich cool uit

[yt]E19An52p_lM[/yt]

2. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Héhé, Agency ziet er toch echt vet uit vind ik. Met dit soort spellen wordt het online gedeelte van ps3 goed uitgebreid. En een MMORPG in dit genre is gewoon cool. Zitten trouwens ook funny stukken in het filmpje. Anyways, lijkt me wel iets vets in wording :).

3. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    The Agency ziet er veelbelovend uit. Het concept van de game spreekt me zeker aan. Word zeker een titel om in de gaten te houden.

4. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Raar hoor.. dat GT5 filmpje..

Die beelden zien er fake uit, mischien zijn het beelden van een of ander PC spel? live for speed?

De HUD info lijkt erin geplakt.. ziet er wat scherper uit dan de beelden, die erg vaag zijn en onduidelijk.
    Maar daarentegen ziet die track er wel uit alsof die uit een GT game komt.

En die camera.. dat trek ik niet lang op die manier... werdt al ziek toen ik naar het filmpje keek!

5. Excalibur

Excalibur Advanced user

Leuk Bevonden:
    0
    Heb net mortal kombat II gehaald uit de PSN store. Het is echt een aanrader omdat hij maar 2,99 kost en ook nog flexibel online speelt. Dus kopen die handel. Mensen die een potje willen vechten kunnen me toevoegen.*)

6. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is dat GT filmpje een hack van GT4... ziet er ook niet echt next gen uit, en de HUD is precies hetzelfde zoals ik het me kan herinneren.

7. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    De Time Attack update van MotorStorm is inmiddels te downloaden. Je kunt met elk voertuig op elke baan rijden. Werkt heel tof. :)

8. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Cool, even downloaden!

EDIT: ok gedownload en gereboot, en nu? Kan TA nergens vinden?

EDIT 2: Oh laat maar ik had alleen de update in Motorstorm zelf gedownload, maar de Timeattack staat in de Playstation store zelf, niet erg handig maar ok.

EDIT 3: MENSEN zorg dat je eerst de 1.2 versie van Motorstorm hebt, ( ga naar de online mode in motorstorm en download deze patch)
    dan pas naar de PS store en de Time Attack downloaden. Anders werkt motorstorm niet meer!

Laatst bewerkt: 15 jun 2007
  9. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Thanks, kga uhm straks meteen downloaden :thumbs:

10. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3

Ziet er goed uit! Ben benieuwd naar deze demo. :)

11. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 17 jun 2007
  12. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Ziet er zeker mooi uit. Jammer dat je alleen incar view ziet.

13. eddyfever

eddyfever Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heel vet die Audi!

14. Arjan

Leuk Bevonden:
    3
    Nee helaas niet :eek: Ik hoop dat ze deze demo snel uitgeven :D

15. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jammer, naja, dit is ook al genieten :)

Maar ik blijf de keuze lastig tussen de xbox 360 en ps3. Allebij ze + en - punten. GT voor PS3, trekt mij meer dan Forza. Maar Halo trekt mij meer dan Resitence (hoe je het ook schrijft :+)

Ppfff... keuzes... =(

16. Arjan

Leuk Bevonden:
    3
    Haha, dat is inderdaad een lastige keuze dan :). Als je kijkt naar de games die nu beschikbaar zijn zou de Xbox 360 een betere keuze zijn, mochten die games je aanspreken natuurlijk. De PS3 krijgt later dit jaar pas een flinke lading aan nieuwe games. Succes in ieder geval :+

17. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Op dit moment kies is zowizo voor de software van xbox 360. Wat een games(_O_) Maar die hardware zuigt zo hard. Ik heb nog steeds mijn xbox niet terug. En als er problemen blijven aanslepen, dat kan de xbox de boom in, hoe spijtig ik het ook vind. Qua hardware is ps3 gewoon velen maal beter. En binnenkort komen hier eindelijk ook de games voor :).

18. LaZZ

LaZZ Lord of the Rings

Leuk Bevonden:
    0
    Pfff komt er OOIT nog eens een game uit voor de PS3... Ik wist wel dat er in het begin niet zo veel zou uitkomen maar er is sinds de launch echt geen ene reet meet uitgekomen voor de PS3... Af en toe nog BR-disc maar verder echt niks meer... :mad:

19. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Bwa, eind deze maand Ninja gaiden
    Eind juli Lair
    Eind Augustus, begin september Heavenly sword, Eye of judgement, home...
    Oktober, R&C, Haze,...
    November, Uncharted,...
    En al die third party games tussendoor, ook nog games die geen datum hebben zoals 8 days, project van makers van shadow of the collossus,... Er komen echt wel games, geen nood...

20. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ga denk ik voor de PS3 rond kerst. Misschien ervoor een Xbox. Want kies GT toch wel boven Halo 3, omdat Halo mij nog niet genoeg heeft kunnen verassen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina