1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3] De Games [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door JeePee, 22 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    idd hier heb je alles aan.
    een tas, gebruiken voor mijn sportkleren in te doen.
    kluisje, voor mijn privegerief zoals: fotos en condooms hehe
    cd, nja zekers goed gta altijd leuke muziek
    en de game natuurlijk veel beter dan de halo

2. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Check de nieuwe trailers van Lair. De game ziet er echt super uit! :cool:

3. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    De 2e trailer van GTA4 staat vanaf vanmiddag ook in de Amerikaanse PS store.

Sony PAL-releases voor de rest van het jaar

Singstar Next Gen: 22 augustus
    Warhawk: 29 augustus
    Heavenly Sword: 12 september
    Lair: 26 september
    Folklore: 10 oktober
    Eye of Judgment: 24 oktober
    Ratchet & Clank: 7 november
    Time Crisis 4 & GunCon 3: 18 november
    Gran Turismo 5 Prologue: 21 november
    Uncharted: Drake's Fortune: 28 november

Worden hele mooie tijden voor de PS3 bezitter. :)

4. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lair op dezelfde dag als Halo 3? Meh.

Evengoed ga ik een hoop games uit dit rijtje oppikken.
    November ziet er echt te goed uit! Ratchet, Gran Turismo, Uncharted, Time Crisis. Hmmm!

5. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Killzone 2 gaat volgens mij ook net voor sinterklaas ge-released worden. En er zullen nog wel games zijn. Maarja, we zullen zien op E3 he :)(of op TGS).

6. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Killzone komt inderdaad ook nog wel in dit lijstje denk ik. Alhoewel een release in het 1e kwartaal van 2008 mij ook niet zou verbazen. De game moet nog officieel aangekondigd worden, vandaar dat hij nog niet in de releaselijsten staat. Sony heeft nog wel wat troeven voor de E3, hoop dat ze ze ook gebruiken. :)

Ik ga persoonlijk dan toch voor Lair. Vond de 2 vorige Halo delen aardige games, maar niet wereldschokkend. Wacht daarom wel met het kopen van deel 3. Er komen rond die tijd genoeg andere games uit die voorrang hebben.

Titels die ik ga halen:

Singstar Next Gen: 22 augustus
    Warhawk: 29 augustus
    Heavenly Sword: 12 september
    Lair: 26 september
    Folklore: 10 oktober
    Eye of Judgment: 24 oktober
    Ratchet & Clank: 7 november
    Gran Turismo 5 Prologue: 21 november
    Uncharted: Drake's Fortune: 28 november

Eigenlijk alles behalve Timecrisis. Vind het overigens wel mooi verdeeld over 3 maanden. November word echt top met 2 van mijn favoriete PS3 games, Ratchet and Clank en Uncharted en natuurlijk GT5 Prologue (zal wel een PSN titel worden). In september Lair en Heavenly Sword, nog twee toppers. HS komt eerder uit dan ik had verwacht, had namelijk november verwacht, dus 12 september is echt top. Lair is helaas wel iets verschoven. In oktober Folklore en Eye of Judgement. Door de demo van Folklore was ik echt aangenaam verrast, dus ik ga de game zeker halen, ben benieuwd naar het verder verhaal. Eye of Judgement lijkt me gewoon heel erg tof.

7. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Zou 8 days eind dit jaar ook nog komen? Daar is het ook al een tijd stil rond he? je weet wel, die game die vorige E3 zich afspeelde aan het tankstation. Pure actie,... :)

8. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Wie weet de komende E3. ;) Sony heeft gezegd dat ze wat verassingen hebben.

9. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vermoed dat 8 days een PSN titel is, verdeeld in 8 delen ofzo. Episodic content.

10. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Mmm, weet ik niet. Zou me toch verwonderen. Kan misschien wel. Maar dan denk ik dat het volledige spel toch ook in de winkels te koop gaat zijn.
    Anyways, hopelijk komt het in de beurt van deze screens(deze zijn van de aankondigingtrailer)

11. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Nieuwe gameplayvideo Heavenly Sword.

Jammer dat het low-res is, maar wat ziet deze game er fantastisch uit! Zodra iemand dit filmpje in een hogere resolutie heeft gevonden, post het dan even hier. :)

12. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ik wilde het filmpje juist komen posten, maar je was me voor :). het ziet er idd zeer super en vloeiend uit. In HD moet het er gewoon fantastisch uitzien. Kijk echt uit naar deze game. Een game als god of war in next gen, wat wil je nog meer!?

13. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Haha, sorry, was zo enthousiast over dit filmpje dat ik dacht dit moet iedereen zien. :+:b:

14. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb ook nog een nieuw filmpje :D. Spijtig genoeg ook low res. Misschien heb je het al gezien:
    Uncharted:
    http://www.gametrailers.com/player/usermovies/77883.html?playlist=featured
    Ondankt het los res gedoe, zie je gewoon dat dit er ook super uitziet.
    Die ontwikkelaars zijn gewoon zo getallenteerd. Ik kijk echt uit naar deze game, misschien nog harder dan Heavenly sword. Ik kijk heel hard uit naar veel xbox 360 games, maar er is geen één xbox 360 game waar ik zo fel naar uitkijk als deze denk ik. Misschien Halo 3 of Masseffect, maar toch, Uncharted staat me gewoon enorm hard aan :).

Edit: Misschien dat het hier al gepost is. Maar ik was juist nog een filmpje van Lair aan het bekijken. Een filmpje van een paar dagen oud, denk dat kameo het hier al gepost had. Maarja, ik keek er nu pas naar, aangezien Lair niet echt mijn type spel is, maar fuck he, die graphics zijn toch echt prachtig hoor. Dan zeggen ze dat Ace combat 6 er mooi uitziet, dan hebben ze Lair nog niet gezien:
    http://www.gametrailers.com/player/21033.html

Laatst bewerkt: 29 jun 2007
  15. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Die heb ik nog niet gezien, thanks. :b:
    Wow, ziet er heel vet uit. :) Wil deze game echt graag hebben, staat bij mij op nummer 1 op mijn most-wanted lijstje. Vind deze game grafisch zo mooi en zoveel sfeer uitademen. Zowel deze game als Heavenly Sword geven een aardig beeld wat we van de PS3 kunnen gaan verwachten.

Lair ziet er echt waanzinnig uit. Ze hebben deze game na de TGS vorig jaar echt flink aangepakt. De framerate is inmiddels vloeiend. De animatie, de draw-distance en het detail dat de omgeving behoud is echt super. Check trouwens dat water als dat beest eruit springt, echt heel vet.

Kom maar op met die demo! :)

Wat nieuwe screens van Heavenly Sword!

Mijn god, wat ziet deze game er mooi uit! Hoop echt dat de demo snel komt. :)

16. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Kwam zojuist het volgende filmpje van Uncharted tegen.
    Man, wat ziet deze game er super uit! Dat water is echt zo mooi gemaakt. Vind dit samen met HS grafisch een van de mooiste games die ik heb gezien.

17. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Beide games zien er idd prachtig uit. Heavenly sword in september al, een dikke maand later Uncharted ook al. Perfect gewoon :).
    Zojuist ook nog eens de trailers van mgs4 gezien. Fuck he, die sounttrack alleen al. Zo'n emotionele sounttrack, niet normaal! Hoop dat het niet te slecht afloopt met de enige echte Solid Snake. Anyways, ik weet nu al, als ik dat spel ga zien op E3 dat ik zot word :).

18. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Even een check, hebben mensen die F1 Championship in hun bezit hebben misschien zin om een soort mini-kampioenschap op te starten? Ik doe dit nu al met een aantal Engelse gasten en het is echt heel erg tof.

19. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    eh ja, heel erg. Ik speel f1 ce als een van de weinige games echt vaak online op mijn ps3 en zou zoiets wel erg tof vinden. Ook al omdat je dan makkelijker afspraken kunt maken over het racen (collisions enzo).

20. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Inderdaad, dat is wel fijn. Zal weleens even kijken of ik wat op kan starten.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina