1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3] De Games [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door JeePee, 22 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SupahMaster

SupahMaster Guest

CTF FTW!

2. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    juist, maar dan wel CTF Insta ;) PuRe PwNaGe 8)

3. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Oké, je hoeft idd helemaal niets. Maar ik vind het gewoon een beetje vuil dat je mgs4 aan de hand van screens afkraakt. Tuurlijk mag iedereen een mening hebben, maar het punt dat ik wil duidelijk maken is, dat jij mgs4 alleen aan de hand van screens(van de trailer zelf!) afkraakt. Terwijl die screens van de trailer niet zo mooi zijn(en zelfs uitgestrekt lijken) dan als je de trailer kijkt.
    En in de trailer zitten echt wel stukken zoals je het daadwerkelijk speelt hoor... Snap echt niet dat je dat niet ziet. Maarja, misschien dat je mgs games niet gewoon bent van te spelen, ik weet het niet, maar iedereen die bekend is met mgs, heeft gewoon "echte ingame" beelden gezien in de trailer. Maar swat, maakt niet uit. En dat laatste van jou, hoe verklaar je dan dat de presentatie van Microsoft en velen trailers op XO6 CGI waren?

4. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Eerste UT kwam volgens mij in '99 uit wat dus zo'n 7 jaar geleden is. Jij bent nu 12 dus je wilt mij vertellen dat je vanaf je 5de UT speelt?

Het kan best hoor maar ik heb zo mijn twijfels

5. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Je vind op gametrailers nog een cool interview van Lair. Bekijk het in HD, ziet er toch echt mooi uit!
    http://www.gametrailers.com/gamepage.php?id=2657
    (beetje naar beneden scrollen, met interviews, datum: 4 oct, kies natuurlijk het HD filmpje;)). Op gametrailers staat het trouwens vol met filmpjes van TGS. Ben echt wel onder de indruk van bepaalde games:). En Lair is zo ééntje, het water, de 1000den mannetjes(terwijl je vliegt, volop in actie bezig bent, alles is realtime). Cell laat toch al iets zien in dit filmpje:).

6. MacDennis

MacDennis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Uhm, ik kraak MGS4 niet af. Ik geef alleen mijn mening over de recent uitgegeven screens die door Kojima zijn vrijgegeven. Een kind van 12 kan zien dat het spel in zijn huidige vorm werk nodig heeft, voornamelijk op het gebied van textures. Is dat zo moeilijk te begrijpen?

a. Ik kraak niets af, hou daar eens mee op, irritant zeg! b. Er bestaat geen trailer in 1080p, alleen 720p. Dus de beste impressie die het spel mij kan geven omtrent hoe het er momenteel oogt in 1080p zijn de screenshots.

Ik zei toch al dat ik nauwelijks gameplay zag? Lezen ....

7. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    macdennis in deze thread(en volgens mij 90% van je totale posts) heb je alleen negatieve berichtgeving gepost over de ps3, terwijl dit de ps3 games thread is. Waar dus ps3fans komen en een negatief sfeertje niet wenselijk is :)
    Vind je het dan gek dat mensen denken dat je afkraakt? En dat is gewoon ook je bedoeling de ps3 afkraken, het lijkt wel je hobby.

8. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Afkraken is idd een groot woord, maar je haalt de game toch naar onder door middel van screens(1080p, terwijl de trailer 720p was), of niet soms?
    En nauwelijks? Ja whatever, het is beetje zinloos om over mgs te praten met jou...
    En owja: Je negeert wel heel goed het feit dat Microsoft enorm veel CGI gebruikt heeft op XO6, dat maakt je totaal niets uit he, terwijl van 2005 je nog vers in het geheugen ligt maar in het principe identiek hetzelfde is als Microsoft nu doet, maar swat...

Laatst bewerkt: 5 okt 2006
  9. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Als je doelt op de trailer van Halo Wars... Die is aangekondigd als CGI (door MS en Bungie notabene).
    Van alle andere spellen (wat ik er van weet in ieder geval) waren CGI én gameplay demo's.

Wat Sony in 2005 deed was glashard liegen, ze bleven weken volhouden dat het ingame was....
    Is dus geen goede vergelijking.

10. SupahMaster

SupahMaster Guest

Niet toen die uitkwam. Maar wel voordat het volgende deel ( UTk23 kwam )

Ben trouwens 13.

11. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Sony heeft gezegd dat Killzone ingame gerenderd was ja. Dat kan nog steeds, we zullen zien als we killzone speelbaar zien he. En over motorstorm hebben ze idd dik gelogen(maar ik vind toch, dat het nu echt vet geworden is). Maar swat, zij kondigden die games aan. En ja, ze hebben gelogen over bepaalde zaken toen, maar iedereen moet leren uit hun fouten, en Xwon, buiten Halo wars waren er nog velen filmpjes hoor. Om maar snel iets te zeggen, pgr4, banja kazooia, army of 2, fable 2, blu dragon(anuwel die wel ingame kan zijn, maar gameplay hebben ze niet duidelijk laten zien), ... deze games waren allemaal op Microsoft's voorstelling. Maar opzich maakt mij dat totaal niet uit. Het enige wat ik bedoel is, dat iedereen dat soort filmpjes gebruikt, en Sony heeft deze keer op TGS geen één pre-renderd filmpje gebruikt...

12. JeePee

JeePee Guest

De aankondiging van Ferrari in GT:HD was pre-renderd. Sorry boss :+

13. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    jammer! hebbie een bron?

14. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Ach sja, over dat Killzone gebeuren... ik heb verschillende filpjes gezien waarin ze echt zeggen dat het gewoon echt ingame is... Ik heb nu geen zin om een bron erbij te vermelden want ik heb ze al eens heeeel lang geleden gepost maar goed, swat ;)

Ik ga afsluiten voor vandaag en voorbereiden voor een welverdiende vakantie van twee weken \o/
    Ik lees later wel weer bij en hoop voor jullie dat de komende weken voor Sony er wat rooskleuriger uit gaan zien :thumbs:

In iedergeval, tot later gasten :b:

15. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ja, maar maakt ook niet uit, ik weet ook wel dat Sony toen zwaar in de fout is gegaan. Maarja, daarom haat ik Sony nog niet ofzo he:+ .
    Anyways, veel plezier tijdens je werverdiende vakantie!:9 ;)

@ Jeepee: Jij, de grote GT man, gelooft niet dat het ingame is? Ik geloof het nogtans wel:cool: . Maar we zien wel he. GT premium is een voorproefje op GT5, dus zal het er echt wel mooi gaan uitzien. Maarja, een volledig game kruipt superveel tijd in, die tijd geeft Sony hen nu niet. Ze moeten dit jaar een Gran turismo uitbrengen, spijtig, maar toch geloof ik dat premium er zo uit ziet, we zien wel:).

16. MacDennis

MacDennis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    http://www.gamespot.com/news/2005/05/20/news_6126204.html

:lol:

17. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Moet je zo belachelijk doen met je ":lol: ". Als een insider tegen iemand van gamespot zegt dat het ingame is, wil dat dan zeggen dat Sony het officieel in een persbericht heeft gezegd? Ik weet nog goed dat Sony veel kritiek kreeg(en terecht toen ook), maar ze zeiden dat het ingame gerenderd was op de hardware van de ps3...
    Trouwens, waarom blijf je maar stoken en doen man? Ik zeg net in een vorige post dat ik gerust wel weet dat Sony toen in de fout is gegaan, waarom kom jij altijd een schepje boven op doen? Totaal nutteloos dude. Dan negeer je ook al het positieve van ps3 en al het negatieve van xbox 360, je wil alleen maar in discussie gaan omtrent negatieve zaken met ps3, hoe kinderachtig ben je toch? Tuurlijk mag je voor 1 console zijn, maar jij gaat echt een beetje ver, en beetje belachelijk doen in mijn ogen, maar dat is mijn mening...

ps: We hebben nog steeds niets gezien van Killzone, wie weet zit de game wel heel dicht in de beurt van de trailer... Dan is iedereen verbaasd, maar het kan altijd... Ik ga die Nederlands gasten van Sony in ieder geval niet op voorhand afkraken...

18. MrX

MrX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, laten we ouwe koeien vooral niet uit de sloot gaan halen, er zijn zat nieuwe koeien.

19. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    :D Ja, nieuwe koeien vind je altijd he, haat die dieren eigelijk :p:p

20. MrX

MrX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey, je hebt het wel tegen een Hollander he! Die beesten zijn onze nationale trots. :D

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina