1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3] De Games [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door JeePee, 22 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JeePee

JeePee Guest

Ik zie het gewoon als pre-renderd. Het is in elk geval geen gameplay, want je ziet alleen de auto's, geen achtergrond, en dingen zoals koplampen die aangaan en spotlights op de auto maken het voor mij een ongeloofwaardige 'ingame' trailer. Tja, als het ingame was kan het voor mij altijd meevallen :9

2. MacDennis

MacDennis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben je klaar?

Er zijn nog geen screenshots om ze mee af te kraken. ;) Geen Killzone2 op de E3 en ook niet op de TGS... OF al hun aandacht gaat nu naar Killzone op de PSP, OF ze komen met een verrassing net voor de launch. Persoonlijk denk ik dat het nog wel even kan duren voordat we Killzone2 op de PS3 zien verschijnen.

3. JeePee

JeePee Guest

Ze gingen puur voor de PSP. Anders zou die in het niets vallen in het nieuws voor de PS3 en dat zou de verkoop geen goed doen. Als Killzone PSP dus lekker verkoopt zal Killzone 2 voor de PS3 in het nieuws komen.

4. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ja, dat bedoel ik juist, afwachten voor er een oordeel geveld wordt. En ze hebben het idd druk gehad met psp game, en ik zie killzone 2 niet voor 2008 op de ps3 verschijnen, maar ik denk wel dat het dan grafisch iedereen gaat doen verbazen(hetzelfde denk ik ook van halo 3, alleen dat die stuk vroeger uitkomt). Anyways, we zien wel:).

5. Cesar

Cesar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ze zullen waarschijnlijk in ieder geval niets van Killzone 2 bekend maken voor de launch van PS3. Dat zou de aandacht wat wegtrekken van die andere belangrijke FPS voor Sony, Resistance.

Ik denk dat we ten vroegste in begin 2007 wat info zullen krijgen.

6. MrX

MrX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat ze pas wat laten zien als het min of meer voldoet aan de verwachtingen die ze zelf hebben opgebouwd. Als de eerste build echt beduidend minder is, ook al ziet het er uiteindelijk uit zoals in de renderfilmpjes, dan laten ze hem niet zien, althans dat zou slimmer zijn.

Ik denk dus dat je nog heel lang moet wachten totdat je iets van Killzone gaat zien op de PS3.

7. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
  8. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Jij mag je ook weleens beter gaan gedragen. Ik zie je in deze thread niks anders doen dan de PS3 + games de grond intrappen, mensen op de kast jagen en mensen uitlokken (niet alleen in deze thread). Het gaat hier om de PS3 games, jij hebt daar niks mee en hebt weinig bij te dragen aan deze thread, post hier dan dus gewoon niet.
    Er is een verschil tussen jouw manier van posten (altijd uitlokkend) en de manier van posten van bijvoorbeeld MrX (altijd netjes), het kan dus ook op een normale manier.

9. masterninja

masterninja Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Ziet er goed uit hehe ik krijg alleen in die trailers van deze game als je meerdere soldaten ziet telkens sterk het idee dat ze zich hebben laten beinvloeden door call of duty.
    Maar ja dat is niet slecht natuurlijk ik moet er alleen telkens aan denken.

10. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Gerucht, zou dit onze launch line up zijn?
    http://www.ps3party.nl/nieuws/item/27261/

11. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Tja, wat kan je zeggen :)

12. masterninja

masterninja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou dan wel de maart lineup zijn toch hier?

Niet slecht in ieder geval maar het kan best zijn dat er een hoop uitgesteld nog worden.

13. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Elk nadeel heeft zijn voordeel.... jajajaja, als de 360 nu 1,5 jaar had gewacht, dan had je pas een line-up!!! :+ Beetje een wassen neus dus......

Echter wel een mooie lijst met games~!

14. Shinobi of the Wind

Shinobi of the Wind I'm Good Money

Leuk Bevonden:
    0
    Nou nou Kameo, om dat nou zo te oordelen...

Sorry hoor, maar als er éen iemand is wiens post's inhoudelijk gezien goed in elkaar zitten, is het Macdennis wel. Post's van keiharde kwaliteit. Ik vind dat hij zeer goed bezig is- Uiteraard soms wat minder, maar als je de hele discussie tussen Boss en hemzelf had gelezen zou je (mischien) anders reageren.

PS: Ik bedoel geen offfence (denk dat je dat zelf ook wel weet:b: ), Ik wil alleen zeggen dat je het gebeuren (mischien) beter vanuit een ander standpunt kunt bekijken.:)

Laatst bewerkt: 10 okt 2006
  15. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal waar

16. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    MacDennis is er enkel op uit alleen het negatieve nieuws omtrent de PS3 + games te posten. Dat dat in de VS. thread gebeurt is nog tot daar aan toe, daar is die thread voor, maar ga hier het sfeertje dan niet ook nog lopen verzieken voor de mensen die wel open staan voor de PS3 + games.

Inhoudelijke posts of niet, dat doet er ff niet toe. Je kunt ook inhoudelijk de boel gaan lopen uitlokken/verzieken namelijk. Is een beetje hetzelfde als in de X360 threads constant alleen het negatieve nieuws te posten, en daarbij al het positieve achterwege te laten. Zo denk ik erover, volg de discussie hier ook al langer namelijk.

Laatst bewerkt: 10 okt 2006
  17. eprode

eprode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mercenaries 2

Pandemic, de developer van Mercenaries 2 World in Flame, de game die voorlopig alleen voor de PS3 staat vermeld, heeft wat details bekend gemaakt.

De developer heeft medegedeeld dat de wereld groter zal zijn dan al de werelden van Mercenaries van de PS2 versie en de Xbox versie samen. Wel heeft men gezorgt dat de speelwereld niet te onoverzichtelijk wordt en er zijn veel verschillende voertuigen waarmee men zich verplaatsen kan.
    Er zijn ook vrachtwagens waarmee je een hele groep soldaten in een keer naar de bestemming kunt rijden.
    De buggy's zullen ook weer aanwezig zijn. Het is ook mogelijk om tijdens het rijden al uit te stappen. Ook zal het mogelijk zijn om met projectielen de omgeving tot gort te kunnen schieten. niet alleen de omgevingen maar ook de inslag van de projectielen zullen een stuk realistischer worden weegegeven als bij het eerste deel.
    Het gevolg van de inslag van die projectielen in bijvoorbeeld huizen, is weer van invloed op de gameplay.

18. MacDennis

MacDennis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dus jij vind die MGS4 screenshots in 1080p wel da bomb? En ik blijf er trouwens gewoon bij dat je een game niet moet beoordelen vanwege zijn trailer. Mijn mening, take it or leave it.

19. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Het punt dat Zero en Kameo maken, is dat je in deze thread natuurlijk je mening mag en kan geven m.b.t. de games, maar voor het discussievoer hebben we in principe de 'VS' thread. :)

20. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Waar heeft Zero iets gezegd van Metal gear solid? Waarom begin je dan ineens terug over mgs? Hij bedoelde het algemeen...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina