1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3] De Games [deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door boss, 13 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ik las het inderdaad! Mooi klote! :eek:

2. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Goed nieuws! Naast een Uncharted demo in november dus ook een Haze demo.

3. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Oh man, veel beter kan de maand november niet worden met al die games en demos \o/

4. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Inderdaad, word echt een topmaand.
    Uncharted is inmiddels gold en komt op 7 december uit in Europa! \o/

5. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Er was hier iemand die zijn games via ebay importeerde..... wil die persoon zich even melden... ben benieuwd hoe dat precies in werk gaat ;)

edit en er was een store die wel games verscheepte naar Europa...welke was dat ook alweer?

edit2: Hoe zit het met de talen van games, zitten er op Japanse games ook engelse subs ed?

Voorbeeld:

Ebay Folklore

Laatst bewerkt: 27 okt 2007
  6. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Vanmiddag The Eye of Judgment opgehaald. :) Pff, wat is deze game ontzettend slecht verkrijgbaar! De zaak waar ik 'm heb gehaald heeft er maar twee binnengekregen en de andere winkels in de buurt helemaal niks :eek:

Zal dadelijk wel een korte impressie + foto's posten. Wat me wel opvalt is dat de camera zelf een stuk beter is als die van de Xbox 360.

7. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    toevoeging op de ps eye ...

USA ps store heeft nu EYE CREATE .... een klein programma waarmee je filmpje van je EYE kunt bewerken !

8. Arjan

Leuk Bevonden:
    3
    Staat ook in de EU store. :cool:

Makkelijk ook dat er een microfoon is ingebouwd! Deze camera stelt zichzelf scherp, en behoudt een goede framerate wanneer er weinig licht is.

9. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Vind altijd vaag om te zien dat je gewoon games voor maar 12,- verkoop.. :confused: (nintendo DS 45,-) (ze zijn 2e hands of niet?)

10. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Alleen als er bij staat 'nu kopen' kan je hem voor de vermelde prijs krijgen. Anders is het een veiling met een einddatum en tegen het einde gaan de prijzen dan omhoog. Ebay.nl geeft trouwens advertenties met games ed die wel naar ned verscheept worden.

Ben nog steeds benieuwd of ps3 games standaard de Engelse taal in zich hebben, want dan kan is elk spel wel te krijgen voor een kleine 40,- :D

11. Arjan

Leuk Bevonden:
    3
    Zoals beloofd een aantal foto's:

Ik heb gisteren met m'n broertje een paar potjes gespeeld, en het is echt ontzettend verslavend! Het starter deck bevat 30 speelkaarten (en vier functie kaarten), waarbij ze van alle elementen een aantal wezens hebben bijgesloten. Zo kun je voor jezelf bepalen met welke elementen je liever speelt. Ook hebben ze nog een booster pack van acht kaarten toegevoegd. Los verkrijgbaar zijn de zogenaamde 'Theme Decks'. Deze decks bestaan uit 30 speelkaarten van een specifiek element en vier functie kaarten. Het spel zelf is eigenlijk (gelukkig:+) vrij eenvoudig. Van de 30 kaarten pak je er vijf af, en elke beurt mag je een kaart van de stapel pakken. De speler die mag beginnen is helemaal vrij om een wezen op te roepen op het speelveld. De volgende speler kan een wezen maar in een aantal vakjes oproepen. Na een paar rondjes wordt er iets ontgrendeld, en kun je voor een aantal rondes overal op het speelveld weer wezens oproepen. Degene die als eerste vijf vakjes bezet heeft met wezens heeft het potje gewonnen. :) De camera werkt echt perfect, zelf wanneer het wat donkerder is. De framerate blijft hoog, en het herkennen van de kaarten duurt hoogstens een seconde!

12. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Hoe bevallen de graphics en de gameplay? Beetje het idee dat je ook echt de poppetjes 'stuurt'?

En heb je de sp al geprobeerd?

edit: super dat je de moeite hebt genomen om pics te maken :thumbs:

13. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Klinkt goed!

Klinkt ook goed!

14. Michael_T

Michael_T XLink KaI: Michael_T

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de demo van GT5 nu ook maar eens gedownload .
    De demo speelt echt lekker , had ik niet verwacht . \o/

15. Arjan

Leuk Bevonden:
    3
    Grafisch ziet het er goed uit, mooie effecten! :) De gameplay beperkt zich eigenlijk tot het neerleggen van kaarten op de mat, en sommige kaarten moet je even aan de camera laten zien door ze voor de lens te houden. Ik heb niet echt het gevoel dat je de wezens bestuurt. Je gooit een kaart op, het wezen verschijnt en valt aan zodra er een vijand tegenover 'm staat. Dan ga je van het speelveld naar een arena waar ze vervolgens zullen vechten. Er zit wel een bepaalde mode in het spel dat je zo'n wezen op je hand kan toveren. Als je dan je hand beweegt met de kaart er op, beweegt het wezen mee. Ik heb nog niet tegen de computer gespeeld, maar dat schijnt nog heel goed te werken, vrij lange potjes. :)

16. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    Ik heb net de R&C demo uit de EU store gedownload. Wat een mooie graphics, alleen is dit niet echt mijn ding. Ik vind het een beetje kinderachtig en de nederlandse stemmen vond ik ook minder. Had liever gezien dat ik ook voor de originele engelse stemmen kon kiezen.

17. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    gewoon je ps3 op engels zetten dan is het in elk spel engels.

18. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    ok thanks voor de tip!

19. Ichigo

Ichigo GLOBAL TETRAHEDRON

Leuk Bevonden:
    1
    hoeveel kaarten zit in een boosterpack?

20. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    8,

Ik heb de boosters nog niet kunnen vinden. De game was Idd erg moeilijk leverbaar. Ik had geluk dat ik hem al voor een paar maanden geleden had gereserveerd. Daarom kon ik hem vrijdag ophalen \o/

De game is echt vet. Alles werkt ook top. De kwaliteit van de camera zelf valt me tegen. Het is erg korrelig. Het opname geluid van de microfoon is top.
    En damn.. wat ziet de camera de kaarten snel zeg. Het opzetten duurt wat lang, maar als alles eenmaal is ingesteld werkt het echt probleemloos en snel.

Vandaag mijn eerste potje online gespeeld. Het ging erg langzaam, want tussen elke actie was er een laadtijd van zo'n 15 seconden. En dat lag niet aan dat ik of mijn tegenstander traag was. Maar wat ik van andere hoor is dat niet gewoonlijk. Er zal wel een grote afstand tussen ons gezeten hebben :+

Voor de rest is de game gewoon top. Ik ga zeker meer kaarten kopen, en hier een lange tijd mee doorgaan. Voor degene die hier de game hebben, stuur ff een friends invite.. dan spelen we wat potjes :b:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina