1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3] De Games [deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door boss, 13 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik laat em lekker liggen, ik heb toevallig vandaag nog even de Review op Gametrailers gekeken, maar ik vind het gewoon te lelijk, en absoluut niet vermakelijk uitzien.

Maar goed, ieder zijn smaak natuurlijk.

Ik ben maar eens begonnen aan de singleplayer van Resistance, ik heb dat spel eigelijk een beetje tegen mijn zin bij mijn PS3 gekocht. F1 was uitverkocht, dus, maar voor Motorstorm en Resistance gegaan (eerste PS3 aanbieding, 2 games extra controller). Die laatste vond ik na 10 minuten zo tegenvallen, dat ik hem nooit meer heb aangeraakt.

Vind hem nog steeds niet super, maar ach, ik koop inmiddels liever een paar games die ik een keer uitspeel, dan dat ik er een hoop koop die maar blijven liggen. Om m'n budget in beetje in toom te houden koop ik pas een nieuwe game als ik een oudere uit heb gespeeld, werkt best goed :)

2. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Nog steeds niets bekend over de puntenkaartjes voor de PS3?
    Zijn namelijk wel wat leuke PSN store games die ik zou willen hebben,maar om er nou een creditcard voor aan te schaffen...

3. Narcosis

Narcosis PSN Tag: Narcosis8

Leuk Bevonden:
    0
    idd same here, dat ze er maar snel iets op verzinnen

4. A Reborn Hero

A Reborn Hero Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Denken jullie dat Final Fantasy 13 of Killzone 2 de ultieme grafische parel wordt voor de PS3?Ben zeer benieuwd of er meer bekend wordt op de gdc komende week.

5. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Speel eigenlijk nooit op me PS3.
    3rd party games koop ik toch liever op mijn Xbox360 omdat ik het leuk vind online te spelen met mijn vrienden.

En heb nu 4 Ps3 games waarvan ik er 3 heb uitgespeeld,maar merk dat ie al een paar weken stof ligt te happen.
    Wil em toch niet verkopen omdat ik van plan ben mijn Blu-ray collectie uit te breiden in de toekomst.

maar ik hoop idd dat er snel wat toppertjes voor de PS3 komen.

6. A Reborn Hero

A Reborn Hero Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die komen er gerust,de Xbox360 kreeg ook pas na 2 jaar echt goede titels.Als straks Killzone 2 en Metal Gear solid 4 uit zijn,en bijvoorbeeld Brother in Arms,Battlefield ect..komt de ps3 goed op gang.

7. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    De grafics van FF XIII zien er heel mooi uit.
    [yt]Jd7TYALipCE[/yt]

Maar Killzone2 gaat het helemaal worden.

En andere game waar ik nu al naar uitkijk is World of Conflict.
    [yt]VxAvOj5Bv88[/yt]

8. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Ik denk dat je met die vraag een beetje te snelle conclusie trekt. De twee games zijn zeker ongelooflijk mooi, maar vergeet niet dat er nog wat aan gaat komen ;)

Zo komt er bijvoorbeeld wel zeker een God Of War 3, die denk ik grafisch erg goed zal gaan worden.

Daarnaast is Team Ico bezig met een nieuwe game. Iedereen die Team Ico kent weet dat hun games grafisch en qua stijl altijd verbazingwekkend zijn!

Ik zet mn geld dus momenteel in op FFXIII en Team Ico project.

9. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Yeah right. Alsof er 2 maanden geleden pas de eerste fatsoenlijke games op de 360 verschenen. :'-(

Met Uncharted en R&C heeft de PS3 twee prima exclusives, maar daarbuiten is er gewoon niet zo heel veel. Zo'n DMC 4 had een PS3 exclusive moeten zijn. Wat het in eerste instantie ook was. En dat mist op dit moment aan de PS3.

Als straks Killzone 2, Little Big Planet en MGS 4 die topgames zijn dan wordt het pas een beetje interessant.

10. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.754
    Vandaag Heavenly Sword en Ratchet & Clank gekocht voor een mooi prijsje :)

Eind van de middag maar eens aan beginnen.

11. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    HS is echt zo ontzettend gaaf! Super veel te unlocken, leuk verhaal en heeeeerlijke gameplay. En als je geen ontzettend goede gamer bent is de sp nog best te doen qua lengte :)

12. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.754
    Dan zal jij nog veel plezier beleven aan God Of War op de PS2 ;)

13. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Vond alleen die eindbaas zo een pain in the ass.
    Heb em nog steeds niet verslagen :+

14. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    vond ik in het begin ook, totdat ik door had hoe je zijn aanvallen het beste kon reflecten. 1 keer proberen en hij was eraan :)

Je moet de overeenkomstige aanval uitvoeren en die ruim voordat de aanval bij je is uitvoeren. Zo lijk je zijn aanval even vast te houden. Vervolgens schiet de aanval terug naar hem

15. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.754
    Ben nu alweer bij de eindbaas :+

16. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    wtf serieus? Dan speel je hem echt in één ruk door. Hoe lang heb je daar over gedaan? Er is trouwens nog een moeilijkere modus ;)

17. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.754
    Ik heb er denk ik een uurtje of 5-6 over gedaan.

18. Narcosis

Narcosis PSN Tag: Narcosis8

Leuk Bevonden:
    0
    Een vraagje mensen, Resistance fall of men is dat een aanrader? heb er wat filmpjes van gezien en zag er echt tof uit, demo ook al verschillende malen gespeeld aleen is de full version de moeite waard?, en hoet zit het met dit spel online?

19. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Wordt Team Fortress 2 eigenlijk wel gespeeld op de PS3, want ik vind daar nou niet bepaald veel volk.

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    op de 360 spelen ook weinig mensen TF2, heb t idee dat eigenlijk alleen de pc community deze game op waarde heeft geschat :/

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina