Sorry was in de war, dat wordt idd een 360 exclusive, ik bedoelde: Valkyria Chronicles http://www.psonly.nl/screenshots/736/Valkyria_Chronicles/ Ik heb MGS2 ooit eens met veel plezier uitgespeeld en onlangs deel 3 aangeschaft. Het deed me gewoon erg weinig en ik kwam er niet doorheen. Nou lag dat deels ook aan de camera trouwens. Echter Splinter Cell kan ik ook helemaal niks mee, dus ik denk dat misschien stealth games gewoon niet mijn ding zijn.
Ik heb doorgaans het geduld niet voor dergelijke games. Mooi voorbeeld is hoe ik de hitman games speelde. Het eerste kwartier volop stealth en gekke dingen doen (verkleden ed), maar uiteindelijk altijd met twee uzi's door de voordeur
Als je je ergerde aan de camera in MGS3 dan had je MGS3 subsistence moeten kopen, daarin heb je nu eigenlijk een 3D camera (en dat zal ook gebruikt worden in MGS4) . Haze boeit me persoonlijk ook niet gewoon al omdat heel het concept me niet aanspreekt. Ook verwacht ik dat Resistance 2 dit jaar niet gaat halen, maar eerder voor begin/midden 2009 zal zijn. En GT5 is toch ook niet meer voor dit jaar? Het enigste PS3 game waarvan ik weet dat het dit jaar uitkomt is MGS4. Voor de rest van de games waarvan ik de release niet ken (of gewoon de game niet ken) zal ik het wel bezien als het daadwerkelijk zo ver is. Natuurlijk ga ik ook wel GTA4 en SC4 kopen, maar dan voor de 360 (Yoda is nou eenmaal cooler dan Darth).
pfff om nou nog een deel te gaan kopen...heeft iemand hem hier te leen? De game is verder wel hetzelfde, maar alleen de camera anders?
Ja, voor de rest is die hetzelfde buiten wat extra content dat eigenlijk totaal geen effect heeft (extra facepaints enzo). Ook heeft/had subsistence een online modus. De enigste extra's die de moeite waard zijn, zijn Metal Gear 1 en 2 en die extra DVD waar elke kutscène gemonteerd is zodat het een soort van film wordt.
In Metal Gear Subsitence zit deel 1 en 2 ook bij in? Is dat dan dat nieuwe pakket wat uitkomt? Want er komt een pakket met alle drie de delen toch? En mocht het niet dat pakket zijn, zit er in het door mij genoemde pakket dan ook die 3d view?
Nee, in subsistence zit Metal Gear erbij, niet Metal Gear Solid. MG was vroeger gereleased op de MSX. In dat pakket waarover jij het hebt zou de originele versie van MGS3 zitten, dus nog altijd die vaste camerahoek.
dan sla ik het pakket over en er is natuurlijk ook een metal gear zonder Solid....helemaal niet aan gedacht. Moet dus op zoek naar Subsintence.....kan er ook nog wel bij edit: tnx trouwens!
Heb het vanochtend nog over Eight Days en voila: Het type nieuws waarvan je hoopt dat het waar is, Zone of the Enders 3 zou heel tof zijn.
Mooi dat er weer een jRPG naar het westen komt Trailer (Japan): [gt]28802[/gt] En niet zeuren over de graphics, sprites zijn oldschool = cool
GoW 3 komt binnekort \o/, één van de reden waarom ik een PS3 heb gekocht. Ik denk dat we de game mogen verwachten in Q2 2009.
Yes, heel erg vet! Hoop dat we op de Gamers Day of de E3 meer zien van deze game. God of War 1 en 2 waren twee van de beste games op de PS2 en God of War Chains of Olympus lijkt een van de beste (zoniet de beste) PSP game te worden. Wil God of War 3 zo graag hebben, staat op 1 op m'n verlanglijstje.
MGS4 staat bij mij op 1 en GoWIII op 2. Ik vermoed maart 2009 Sony heeft een hoop positief nieuws de laatste tijd!
MGS4 en GoW3 staan bij mij op een gedeelde eerste plaats. Yes! Heel erg tof. Ben heel benieuwd. Vond deel 1 echt een hele toffe racer, dus deel 2 komt zeker in huis bij mij.
Nieuws: Crysis (bijna) zeker naar de PS3 Met de release van elke nieuwe generatie consoles bestaat de hoop dat de échte PC-toppers, die enkel het neusje van de zalm op hoogste detail kan afspelen, later ook op console komt zonder te veel kwaliteitsverlies. Dit kan nu wel eens het geval zijn. Volgens het Britse magazine PSW is het zeker dat Crysis naar de PlayStation 3 komt. Deze game zal echter niet zomaar een port worden, maar tot 50% nieuw. Veel van de mensen die aan deel 1 op de PC hebben gewerkt zullen overgeheveld worden naar het PS3 productieteam om zo een goed product af te leveren. Veranderingen zullen er zijn op gebied van structuur, omgeving, wapens en vijanden.
Wat nou echt leuk zou zijn (zie het niet gebeuren, maarrrr) als de game er net zo mooi uitziet op de ps3 als op een ful-pull high end pc
Dan heb je er nog steeds niet alles uitgehaald, want de huidige high-end pc's trekken de game nog steeds niet op de maximale settings