[PS4] [PS3] De Games [deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door boss, 13 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    dan zou het dus super zijn om de pc-users te pawnen, ownen en meer van die breezah-lingo :9

2. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.706
    Als de PS3 de game gaat trekken met alles op Extra High en de AA functies etc op het hoogste dan is het pas echt een wondermachine :eek:

3. Killjoy1984

Killjoy1984 PSV EINDHOVEN

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gisteren Soldier of Fortune payback gehaald. Met in mijn achterhoofd de vele slechte commentaren die het spel gekregen heeft.
    Ik heb dit speel reeds een aantal uurtjes aan de tand gevoeld, en ik vind het een erg vermakelijke game.
    De menu's zien er een beetje gaar uit. Maar ingame is er weinig aan te merken op de graphics. Deze zijn gewoon prima.
    SOF payback is echt een spel om je lekker even op af te reageren.
    Met brute customizable guns terroristen in meerdere stukken knallen.
    Vooral de dual versie van de SMG's en de pistolen zijn heerlijk omdat je beide schouder buttons moet gebruiken om er mee te schieten.
    Ik ben vanaf dag 1 al fan van het "over the top" violence van de SOF serie, en ook in dit deel is dat weer rijkelijk aanwezig.
    (in welk spel kan je nog na een goedgeplaatst schot van een .50 sniper rifle stukken uit het achterhoofd van zon taliban stakker zien klappen, met alle ingewanden die hier bij horen)
    Ook de gameplay heb ik totaal geen moeite mee, Het is echt een beetje een arcade shooter. Taliban pipo's gaan neer door 1 schot van een 9mm (zoals het hoort). Terwijl je zelf als John Rambo himself de ene na de andere kogel incasseert. Natuurlijk ga je ook dood na hevig onder vuur te hebben gelegen.

Ik vind het jammer dat het spel zo afgekraakt wordt terwijl ik het toch een heel erg vermakelijke shooter vindt. Niets is lekkerder na de afgelasting van PSV-AJAX, Uur in de file gezeten etc om met een heel arsenaal aan shotguns, sniperrifles, machineguns, pistolen, smg's en meer. Je even helemaal af te reageren. Heerlijk spelletje......

4. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.706
    Heb jij een andere game gespeeld? De Payback die ik op de PC speelde was zo lelijk dat het zelfs op de Xbox 1 gespeeld zou kunnen worden. Daarnaast zat de game zo vol met bugs.

5. Killjoy1984

Killjoy1984 PSV EINDHOVEN

Leuk Bevonden:
    0
    Bugs ben ik maar weinig tegen gekomen in de PS3 versie, tevens ziet de game er nog best goed uit. Oke niet te vergelijken met Uncharted of Call of duty, maar het is dan ook een budget titel.
    En aangezien er de laatste tijd totaal niets (boeiends) uitkomt en ik toch behoefte had aan een nieuw spel, heb ik hem toch gekocht. en tot nu toe zonder spijt.

6. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.706

Motorstorm 2 waarschijnlijk :)

[gt]16065[/gt]

7. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Nieuws: Eerste Motorstorm 2 informatie

Sony lanceerde de PlayStation 3 in Europa samen met Motorstorm. De titel ligt bij drie miljoen PlayStation 3 gamers thuis, een goede reden voor Sony om met een vervolg te komen.
    Morgen loopt het Motorstorm 2 embargo af en verschijnen de eerste filmpjes en screenshots van de game. De eerste informatie is er vandaag al dankzij het 'Official PlayStation3 Magazine'.

- Motorstorm 2 speelt zich niet af in de woestijn, maar in een tropisch paradijs. Er zijn nu tracks met water en bomen op de weg. De game bevat nog steeds verschillende types wagens die met elkaar strijden.

- De AI is onder handen genomen, motorrijders letten beter op waar andere, grote voertuigen redden om hen te vermijden.

- Online kunnen meer deelnemers aan races deelnemen.

8. Dead Rising

Dead Rising viel tegen

Leuk Bevonden:
    0
    Het eerste deel is al tof, maar op een eiland racen lijkt me nog veel leuker.

9. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik vond de demo maar erg matig. Maar goed ik ben dan ook alleen gek van Burnout en verder geen enkele andere racetitel.

10. Dead Rising

Dead Rising viel tegen

Leuk Bevonden:
    0
    Grappig, ik ben ook alleen gek van Burnout. Alleen vond ik de Motorstorm demo geweldig (daarom heb ik het ook gekocht) en de Burnout demo tegenvallen.

11. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Inderdaad! Vond deel 1 al een hele goede game. Kijk heel erg uit naar deel 2 en ben benieuwd wat deze precies gaat brengen. Vind de setting in ieder geval heel tof.

12. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ben heel erg benieuwd! :)

13. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    reminds me dat ik nog bezig ben met ZoE. Vanavond weer even oppakken :)

14. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Hopelijk is het inderdaad ZoE3 :9.

15. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Nog wat meer info over MotorStorm 2:

Edit:

MotorStom 2 is officieel! Helaas een targetrender / teaser, echter het laat wel de nieuwe setting zien en nieuwe gameplaymogelijkheden.

Bekijk de teaser hier.

Vind de keuze voor de setting erg geslaagd! Lijkt me erg tof om door de jungle te scheuren. Ook de uitbreiding van de voertuigen met onder andere de monstertrucks is erg tof.

Laatst bewerkt: 12 mrt 2008
  16. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    [gt]31749[/gt]

lol @ die vallende motorrijders 8)

edit: Sorry, had niet gezien dat Kameo die teaser ook al in zijn edit had verwerkt.

Laatst bewerkt: 12 mrt 2008
  17. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Die laatste was wel een ''splattered'' 8) Wel nice filmpje

18. DuttY_r0cks

DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

Leuk Bevonden:
    0
    kan echt niet wachten 16 man online racen in GT5:prlg

hopelijk worden er normale races gehouden en niet steeds van de baan rammen

19. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vindt die motorstorm trailer maar magertjes.. komt eigenlijk op precies hetzelfde neer als de 1 motorstorm game, maar in een ander, eveneens eentonige omgeving... dezelfde muziek, dezelfde CGI graphics, en hetzelfde einde.

CGI is mooi.. maar laat ze dat toch lekker intern houden.. hier hebben we als gamer niet echt veel aan, wacht dan gewoon op gameplay beelden en post die op het internet.

dat was dus ook het geval met de 1e trailer van de 1e motorstorm game. met die cockpit view, de schade en de physics waar bijna iedereen mee wegliep... sony riep vrolijk dat we naar ingame footage keken, en dat viel toch even behoorlijk tegen toen de game er uiteindelijk was... dat zit me nog steeds niet echt lekker.

20. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Tja, je weet hoe Sony is he, als het op in-game aankomt.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina