1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3] De Games [deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door boss, 13 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Dan heb je 2 leuke titels, tov. de talloze leuke titels van XBLA.
    Boom Boom Rocket
    Geometry Wars
    Bomberman Live
    Jetpac Refuelled

Dat zijn alleen de leukste games die ik heb, er zullen er vele meer zijn.
    Nee, PSN kan nog echt niet op tegen XBLA.

2. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ik mag die games op Live Arcade gewoon niet, ik vind er helemaal niks aan. Geomatry Wars kon me niet veel boeien en Bomberman ook niet. Heb iets van 13 Arcade games en daar heb ik in totaal maar 400 Punten voor betaald, de helft heb ik een keer aangedaan en daarna nooit meer en andere maar 5 minuten gespeeld ofzo iets. Ik vind dat soort games op de PS3 veel leuker. Zo als die rubber duck game ofzo, die heb ik is een keer gespeeld en die vond ik dan wel leuk.

Ik heb gewoon niks met dat Arcade gedoe op de 360, netzoals dat jij GTA niet heel veel vind en voor mij het beste is wat er is. :+

3. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Vind jij. Ik vind persoonlijk dat PSN voor mij leukere games bied. Vind de PSN games wat meer fun. Dit zijn de games die ik heb gekocht op PSN:

-Flow
    -Tekken dark resurrection
    -Toyhome
    -Pixeljunk Monsters
    -Warhawk
    -Pain
    -Calling all Cars
    -Everyday Shooter
    -Loco Roco
    -Pixeljunk Racers
    -Super Stardust HD
    -Blast Factor
    -Super Rub-a-dub
    -Lemmings

(ben er volgens mij nog wat vergeten ook)

Heb tevens ook nog de nodige PSone games gekocht via PSN. En dat tegenover geen één gekochte Xbox Live Arcade game. De enige volledige XBLA games die ik heb, zijn de gratis games.

Alleen een fantastische game zoals Little Big Planet owned heel Xbox Live Arcade al. :+ Zit toch wel even een flink verschil tussen games zoals Warhawk, LBP en GT5 en de games die op XBLA staan.

Begrijp me niet verkeerd, ik zeg niet dat XBLA crap is, alleen het aanbod voor mij persoonlijk vind ik niet geweldig. Vind die van PSN voor mij beter.

Laatst bewerkt: 26 mrt 2008
  4. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Van die titels die jij noemt lijken alleen deze me wel geinig:
    -Flow
    -Warhawk * telt eigenlijk niet mee
    -Loco Roco

Dat is wat anders dan XBLA ;)
    Dat wat jij nu noemt is meer te vergelijken met Xbox Originals. Niet dat ik daar een titel van heb gekocht, net zoals ik waarschijnlijk ook geen PSX titels zal kopen

LBP (en GT5 en Warhawk) is eigenlijk niet te vergelijken met XBLA. Wie weet hoeveel GBtjes die titel in beslag gaat nemen. Terwijl de XBLA games een limiet hebben van 150 MB.
    Als je games hebt die groter worden dan dat limiet zijn het meestal niet meer casual games die je even kunt spelen voordat je n00bs in Halo gaat pwnen. Dan zijn het al full-games, en dat is niet waar XBLA om gaat!

@ Fiasco: Wie zegt dat ik GTA niks vind, ik heb em niet voor niks gepreorderd. :+
    Het is zeker een geinig gamepje, maar niet dé game die alle ander games doet verbleken.

Precies andersom dus. :+

5. jenamu6

jenamu6 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De games op PSN zijn over het algemeen wel hele en afgewerkte games, op LIVE arcade vindt je veel herkauwde rommel van ouwe meuk en halve games.

Maar het blijft een kwestie van smaak.

Opvallen is wel dat ik op LIVE nooit een game heb gekocht, alleen demo's heb geprobeerd..............op PSN heb ik tekken, Pixeljunk Monsters, Riff everday shooter en Calling All Cars gekocht en binnenkort komt PAIN daarbij.

6. Dead Rising

Dead Rising viel tegen

Leuk Bevonden:
    0
    XBLA heeft tenminste wel prepaid cards. Ik wil niets liever dan Super Stardust en Mortal Kombat 2 downloaden, maar helaas :'-(

7. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
  8. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Weet niet wat voor soort game dit is, maar het ziet er echt heel erg tof, bijzonder, sfeervol en uniek uit! :)

9. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.706
    Het is dan ook een tech demo en zegt behoorlijk weinig over de game zelf... Misschien zullen die wezens aan het einde nooit in de game komen.

10. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Worden hele mooie tijden! :thumbs:

11. Narcosis

Narcosis PSN Tag: Narcosis8

Leuk Bevonden:
    0
    precies en dan nog maar te zwijgen over Tekken online

12. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Dat komt omdat er geen demo's zijn van de games op het PSN. :+
    Nice... :9 Maar dan zal Resistance toch plaats moeten maken voor GoW2

13. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.706
    Ze moeten echt eens snel die prepayd cards uit gaan brengen. Slechte zaak... Bijna net zo slecht als de mannen van Sega (zie avatar :+)

14. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Zijn er wel.

Heb dan toch liever Resistance 2. Gears of War trok me al niet echt, dus deel 2 ga ik niet eens aan beginnen (kan er ook niet aan beginnen, want heb geen 360's meer). ;) Ben benieuwd hoe de singleplayer uitpakt in Resistance 2 en de multiplayer word echt heel erg tof.

15. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    maar wil wel even flink zeiken over lbp in september! :mad:

16. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Toch niet van iedere game dan? Zoals je bij XBLA van ieder game een trial hebt.
    Als er geen demo's zijn kun je ook niet afknappen op games, dus dan vind ik het logisch als je (zoals jenamu6) meer PSN games koopt. Je kunt ze immers niet eerst uitproberen. :+

Als ik me vergist heb en er zijn wel overal demo's van, dan vlieg ik gelijk de PSN-Store op! ;)

Ik ga em zeker ook (ooit) kopen, maar R2 heeft gewoon de 'pech' dat het gelijk met GoW uitkomt. (al zal het bewust zijn gedaan)
    Maar dat is idd een kwestie van smaak.

@Kevf: Gadverdamme! :eek: :mad:

17. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Niet al te letterlijk nemen. Anyway ik ga gewoon voor Resistance 2 en Gears twee spellen tegelijk spelen moet nog wel lukken lijkt mij.

18. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb PAIN gekocht, grappige game, hehe.

19. M@ximuS

M@ximuS PSN id = MrMaximusNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat binnenkort meer nieuws verschijnt over Final Fantasy XIII. Op dit moment zijn er wat previewmovies op Gametrailers.com maar daar houdt het helaas ook wel op.

20. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Meestal krijg je op events zoals de E3 en de TGS wel wat nieuwe info over Final Fantasy.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina