1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3] De Games [deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door boss, 13 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
  2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Uncharted 2 en een nieuwe Ico?

3. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    GoW 3 en misschien een game waarop dat vreemd tech filmpje van een tijdje geleden gebaseerd op is?

4. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Nieuwe ICO is een kanshebber. Uncharted 2 is al aangekondigd en dat filmpje is ook al benoemd toch? (weet even de naam niet meer). GOW 3 is een miniem beetje info over, maar juich ik zeker toe :)

5. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Het tech-filmpje heeft de naam "Linger in Shadows" mee gekregen, maar er is nog niets over bekend of er daadwerkelijk een game van komt.

6. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Vervolg van Shadow of the Colossus?

7. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop op een nieuwe Jak and Daxter en een nieuwe ICO game.

God of War III mag natuurlijk ook altijd, ook al is ie al aangekondigd.

8. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Verwacht zelf dat het gaat om een nieuwe ICO game, een Jak & Daxter game, de game van die techdemo laatst of God of War III. Maar het zou natuurlijk ook gewoon echt een verassing moeten zijn. Ben in ieder geval heel erg benieuwd. :)

9. XI Jptje NL XI

XI Jptje NL XI EndLeSs Gaming

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat Final Fantasy XIII begin volgend jaar uitkomt.Dat spel moet vrijwel alles uit de ps3 halen en dat is te zien ook,en dat waren zelfs oude gameplay beelden. :)

10. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    In Europa? Dan het de game nu al in Japan moeten uit zijn om begin volgend jaar voor Europa realistisch te maken.

11. Tinuva

Tinuva Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  12. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ziet er zeker interessant uit! Fahrenheit was zeker een goede game, dus verwacht ook wel het nodige van deze game.

13. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Geen verassing, goed nieuws voor de RPG liefhebber op de PS3:

14. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Zeker mooi nieuws. Ik vind het tot nu toe eigenlijk wel schandalig dat er zo weinig RPG's op de PS3 zijn. (2 in Europa?), terwijl de PS2 echt het mekka voor de RPG-liefhebber was. Ik hoop toch echt dat hier heel snel verandering in gaat komen.

15. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Hmm, waar moet ik denken bij het begrip onbepaalde tijd? Een aantal maanden, een jaar? Wel leuk dat hij voor de Playstation 3 uitkomt btw. Zal de fans ook wel goed doen. Of kwam de game eerst altijd uit op de Gamecube?

16. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    SNES ;)

17. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Bron: Gamefunk

Laat maar komen zou ik zo zeggen \o/.

18. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    ugh robots......die shit kan ik echt niet tegen. Jammer dat Kojima niet een ander genre kiest.

19. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Is waar ook, snel nog even verder met ZoE 1 en 2.

20. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    SCE kondigt nieuwe President of Worldwide Studios aan
    Bron: www.psonly.nl

Sony Computer Entertainment kondigt vandaag aan dat dhr. Shuhei Yoshida gepromoveerd is tot de nieuwe president van de Worldwide Studio's. Voorheen werd deze taak door Kazuo Hirai vervuld maar vanaf heden is de voormalige U.S. Studio Senior Vice President meer geschikt voor deze taak.

Quote:
    “SCE WWS has been developing global hit titles, sharing resources and know-how within SCE Group since its foundation, and we will reinforce our software business by further enhancing coordination among the studios under a new leader,” said Kazuo Hirai, President and Group CEO, SCEI. “Under the leadership of Yoshida, who has proven track record in managing creative talent, SCE WWS will accelerate the software development for the PlayStation 3 and PSP platforms and vigorously expand the gaming market.”

Yoshida is sinds 1993 in dienst bij SCEI en was één van de mensen die het bijdroeg tot het succes van het PlayStation platform. In April 2006 werd deze heer voorzien van de titel Producer of the Product Development Department en kwam bij Sony Computer Entertainment America Inc. als Vice President of Product Development in April 2000. In februari 2007 werd Yoshida Senior Vice President van de US Studios.

Heel goed nieuws! \o/ Deel 1 was echt een topgame.

Laatst bewerkt: 16 mei 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina