1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3] De Games [deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door boss, 13 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Ah, ik ben echt blij dat de nieuwe BGAE in ontwikkeling is! Ik heb zoveel herinneren over gehouden aan deel 1. Het was net als een sprookje, echt een zalige game was dat. Jammer genoeg verkocht hij niet goed, dat terwijl het zo'n topper is en was en zo weinig koste..

2. jenamu6

jenamu6 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop ook echt dat ie komt, serieus een v.d. leukste games die ik ooit heb gespeeld.

3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    bizar toch dat die game nog op t groene licht wacht,.. ik snap wel dat deel 1 teleurstellende verkoopcijfers had maar de recensies waren allemaal lovend. Als ze er nu eens wat meer marketing $$ tegenaan gooien (als ze de helft doen van AC is al genoeg :D ).

ik heb me echt ZO vermaakt met het origineel op de xbox1, superadventure met zon typische franse design en stijl

4. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.921
    Even wat anders:

Ik ben eigenlijk behoorlijk teleurgesteld in de PS3 als RPG platform. Waar dit op de PS2 geweldig was, komen nu opeens allemaal coole RPG's op de 360 en niks op de PS3. Zo zag ik vandaag weer nieuwe screens van Infinite Undiscovery wat er geweldig uitzag. Wat hebben we op de PS3? Enchanted Arms (kotssmiley) en Folklore, wat niet eens een volledige RPG is. Zijn er hier anderen die ook zo teleurgesteld zijn in het aantal RPG's?

5. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    RPG's moeten nog komen... zo heb je White Knight Story, FF XIII en XIII Versus, Star Ocean 4 (maar die kan ook voor de 360 komen),... . Al die games moeten nog uitkomen, dus voor 2009 moet je niets verwachten maar dat zover ik me herinner was het bij de PS2 in het begin ook geen vette wat betreft RPG's.

6. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.921
    Ja, ok. Maar het valt me toch op dat tegenwoordig wel erg veel Japanse RPG's naar de 360 gaan. Zo komt Eternal Sonata dan wel weer naar de PS3, maar die heeft nog niet eens een Westerse datum en komt hier misschien niet eens.

7. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Blue Dragon, Lost Odyssey, Eternal Sonata zijn idd allemaal excl voor de 360. De ps3 heeft alleen Foklore als exclusive toch? En dat is idd niet echt een rpg. De overige (j)rpg's zijn multiplatform. Voor (j)jrpg's kan je nu en nog en in de komende tijd beter bij de 360 zijn. Wie had dat nou verwacht? Rare strategie van Sony, helemaal gezien het aanbod van de ps2.

8. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.921
    Helemaal als je vandaag weer een trailer ziet van een game als Infinite Undiscovery die ook enkel op de 360 komt:

9. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    vond de trailer zeker ok, maar vind LO vooralsnog mooier/beter (tot zover je het aan een trailer kan beoordelen).

Kom met bij de Saturn vandaan en daar kan je via een touchscreen de top 10 van elk platform bekijken. Hoe je het ook went of keert, het valt gewoon wat tegen op de ps3.

10. Dead Rising

Dead Rising viel tegen

Leuk Bevonden:
    0
  11. Buddha

Buddha Ohm Mani Padme Hum

Leuk Bevonden:
    0
    Vind de exclusives van de PS3 erg tegenvallen......tuurlijk komen er nog een paar mooie maar niet binnen 1 a 1.5 jaar (MGS4 uitgezonderd ;))

Ook valt er een hoop te zeggen over hoe Sony omgaat met Europa :mad:

12. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.918
    Bioshock Screens

2K Games heeft de releasedatum en eerste beelden vrijgegeven van de PlayStation 3-versie van Bioshock. De game moet in oktober van dit jaar verschijnen en wordt naar Sony's console overgezet door 2K Marin. De originele Bioshock werd ontwikkeld door 2K Boston, maar veel medewerkers van die studio werken inmiddels bij 2K Marin. 2K Marin zal zich bovendien gaan bezighouden met Bioshock 2.

Insidegamer.nl

13. Narcosis

Narcosis PSN Tag: Narcosis8

Leuk Bevonden:
    0
    yes eindelijk Bioshock op de PS3!!!!!

14. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Onder het motto 'beter laat dan nooit' zegmaar. Het is wel een hele vette game, eerlijk is eerlijk :)

Laatst bewerkt: 28 mei 2008
  15. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Is er nog geen topic over Grid? Ik zag hem niet staan, heb de game net gekocht voor de PS3. :)

Heeft iemand enig idee hoe ik uit het scherm kom als ik gewrecked ben? Bij mij blijft het beeld op de auto staan en ik kom er met geen mogelijkheid meer uit.

Laatst bewerkt door een moderator: 31 mei 2008
  16. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.918
  17. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Exacte kopie als ik het zo zie. Niet dat dat verkeerd is trouwens.

18. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Zo irritant dat tegenwoordig niks meer exclusive is. -_-
    Ik kan me dit bericht nog goed herinneren. Geen Bioshock voor de PS3!

Alles wordt tegenwoordig gewoon lukraak geport.

19. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Is idd een stuk minder leuk. Het zorgt er voor dat de consoles hun identiteit voor een groot deel verliezen.

20. Narcosis

Narcosis PSN Tag: Narcosis8

Leuk Bevonden:
    0
    ben ik helemaal met je eens, aleen voor deze keer knijp ik een oogje dicht want Bioshock op de PS3!!!!!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina