1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3] De Games [deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door boss, 13 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    moet nog steeds deel I en II uitspelen....heb ik dan nog wel even voor :+

2. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Tja, daar gaat de laatste big 3rd party exclusive voor de PS3 of Versus moest nog exclusive blijven wat ik ten zeerste betwijfel.

Oh nee, niet de laatste. Was even MGS4, GT5 en GoW vergeten :+. Al denk ik wel dat MGS4 ook nog naar de PS3 komt en GT5 zal (voor mij) een teleurstelling worden als het qua gameplay hard gaat trekken op Prologue.

Heb m'n Wii al in maanden niet meer gebruikt (wanneer komt Okami nou binnen :mad:) en m'n PS3 gebruik ik alleen voor dvd's en als het zo blijft verder gaan voor de PS3 zal het ook daar bij blijven al denk ik wel dat ik FF voor de PS3 ga halen tenzij het zwaar op online gaat leunen.

3. Eagle32

Eagle32 Secret Service

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben benieuwd wat sony morgen zal tonen aan games. Enerzijds heeft ms een van de grootste exclusives weggekaapt waardoor een ps3 minder interesant is. Van de andere kant heeft ms voor de rest niets nieuws kunnen tonen op een aantal casual en xbla games na. Belangrijk is ook of sony nu eens harde data gaat geven aan games en bepaalde services.

4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    los van de games vind ik dat Sony nu echt eens moet gaan schakelen op de online functionaliteit (Home) , M$ blijft maar updaten (en verbeteren?) en Sony worstelt nog steeds met de meest basale functionaliteit.

Ben heel benieuwd naar de persconferentie van Sony, ze zullen ongetwijfeld wat leuks uit de hoge hoed trekken, hoop alleen dat het wat concreter is dan wat we de laatste jaren gezien hebben. Een definitieve datum voor LBP zou leuk zijn bijvoorbeeld.

5. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Die is er toch al?

Grootste klapper die ze wat mij betreft kunnen maken is het naar voren halen van een aantal games of extra exclusives aankondigen....

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    :eek: ik dacht dat die alleen nog maar voor "fall 2008" stond en dat de rest door retailers uit hun duim gezogen is

maar een aantal nieuwe exclusives zou wel vet zijn ja,.. met name een concrete aankondiging van een vervolg op ICO of SOTC zie ik wel zitten :D

7. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Hoop vanavond op God of War 3, Uncharted 2 of Jak and Daxter.

8. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Ik hoop op ingame beelden van dat nieuwe Team Ico project, maar die verwacht ik pas op zn minst op de Tokyo Game Show.

9. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat meer info over wanner GT5 uitkomt zou mooi zijn.. plus een trailer waarschijnlijk.

10. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  11. Hydroholic

Hydroholic * HaRdCoRe 4 LiFe *

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gisteren een PS3 gekocht en na het hele installatie proces etc. Uncharted DEMO gedowned. Ik ging deze spelen en tot mijn verbazing is dit spel in het nederlands gesproken. Mijn vraag is of dit bij het volledige spel ook is. of kun je dit instellen. Mijn instellingen van mn PS3 staat op NL.

12. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    PS3 instellen in het Engels ik de oplossing voor sommige games (zoals Ratchet & Clank), maar bij Uncharted hoeft dat normaal niet want je kan dat allemaal instellen in het optie menu van die game.

13. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    De eerste 10 minuten gameplay uit RE5_O_
    Klik 1 Klik 2

(geen idee welke code je tussen de GT-tags moet zetten ;))

[gtuser]244413[/gtuser]

[gtuser]244439[/gtuser]

/Mod Voor user movies kun je de [gtuser][/gtuser ] tag gebruiken. :) ~Arjan

14. Cyndris

Cyndris Member

Leuk Bevonden:
    369
    zo dat ziet er heel goed uit _O_ ik wil meer :cool:

15. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb begrepen dat RE5 op de 360 Co-op gaat bevatten via Live, maar ik vroeg me af of dat een exclusieve feature is ?

16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    dat hebben ze op de e3 niet gezegd dus ik denk t niet

17. Anju

Anju Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het op de een of andere manier erg statisch uitzien, iets wat ik ook al wat minder vond in RE4.

18. Cole

Cole Be cool...

Leuk Bevonden:
    0
    Kan er iemand mij bevstigen of taal van de Buzz: Quiz Tv! game ook afhankelijk is in welke taal uw PS3 geconfigureerd is? Want met vriendin zou ik in het engels moeten spelen en met familie/vrienden in Nederlands/Frans.

EDIT: ondertussen via locale gameshop vernomen dat taal van de game afhankelijk is van taal in welk uw console geconfigureerd is.

Laatst bewerkt: 1 aug 2008
  19. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Nieuws: [Upd.] Prijs en datum voor Quest for Booty

Na Ratchet & Clank: Tools of Destruction komt Insomniac Games met het kleine vervolg Ratchet & Clank: Quest for Booty. Quest for Booty is een PlayStation Network en Blu-Ray titel met beperkte spelduur.
    De datum van de PlayStation Network versie is reeds enkele weken beschikbaar, deze komt op 21 augustus. De Blu-Ray versie komt enige weken later, maar een exacte datum ontbrak. Dankzij British Gaming weten we nu dat de game op 12 september in de winkels ligt.

[Upd.] Dankzij Eurogamer weten we ook de prijs van de game. Op Blu-Ray en het PlayStation Network zal de game 10 pond kosten, dat vertaalt zich meestal in een prijskaartje van €15.

20. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Dit is te goedkoop.. ik verwacht dat hij hier 30 euro gaat kosten.. :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina