1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3] De Games [deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door boss, 13 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dus niet. ;)

2. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
  3. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    2de gedeelte van de trailer ziet er echt heel erg goed uit, zeker een titel om in de gaten te houden

4. Warrior X

Warrior X Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    2
    mooie trailer zie het voor het eerst en spreekt me zeker wel aan maar god of war 3 ziet er ook super uit...

5. smisser

smisser Girlpower!

Leuk Bevonden:
    0
    Cool, ik denk dat ik die game wel ga halen :D

6. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Ziet er mooi uit. Speelt (bijna) heel de tijd in slomo?

7. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
  8. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Je hebt die nog niet uitgespeeld? De eerste maal dat ik die game speelde had ik hem uit in 4-5 uur, de tweede maal zelfs in 2-3 uur 8).

Anyway, goed nieuws dat hij weer eens een woord zegt over ZoE. Begon de hoop al op te geven :+. Al zie ik liever eerst ZoE3 dan een remake van ZoE2.

9. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    [GT]48500[/GT]

Plaats hem maar hier, geen topic van Uncharted 2 ? :eek:

Ziet er echt tof uit, lijkt mij een toffe multiplayer. Vooral met wat Nederlandse gasten kan het echt dik zijn als iedereen een headset heeft.

10. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ziet er idd vet uit, een mp met klimmen en klauteren. En idd nog geen uncharted 2 topic, wat let je ;)

11. Killjoy1984

Killjoy1984 PSV EINDHOVEN

Leuk Bevonden:
    0
    Aangezien hier verder geen topic over is in het PS3 gedeelte wil ik toch vragen of hier mensen nog geregeld COD4 spelen?
    Ik had deze al op de 360 alleen nooit online gespeeld. En ik doe niets meer met de 360 (Doe ik pas weer als die dingen niet meer kapot gaan......) dus ook op de PS3 gehaald.
    Nu heb ik (EINDELIJK) ook het multiplayer gamen ontdekt en wat is dit verslavend. In 3 dagen tijd naar rang 28 gegaan. (Voor het eerst dat ik online-multiplayer games speel)
    Dus als iemand dit nog geregeld speelt (mag ook COD5 zijn) maar het liefst 4 laat dat dan even weten.
    Lijkt me leuk een keer tegen NLers te spelen.

Laatst bewerkt: 14 mei 2009
  12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824

Dit kan een reden voor mij zijn om een ps3 te halen. Jezus wat ziet het er tof uit! :eek:

13. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    nog steeds niet uit, ik zit gewoon ergens vast, weet niet wat ik moet doen 8)

14. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Mja, ik hou het nog steeds bij één console. Uncharted 2 ziet er inderdaad tof uit, maar verder dan dat heeft de Playstation 3 niet echt veel meer te bieden voor mij. Zeker niet mocht MGS4 op de Xbox 360 verschijnen. Drake kan overigens wel erg ver springen. :eek:

15. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Waar zit je dan vast?

16. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Dacht ik ook,tot ik mij een ps3 gekocht heb, een prachtige console met veel toppers en binnen een jaar kan 360 daar niet meer tegen op,uncharted is 2 jaar uit en is de mooiste next-gen en de 2 ziet er nog mooier uit.En mgs4 zal niet op 360 komen.

17. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Haha, goeie be-argumentatie. Nee, noem eens een lijstje met in jouw ogen de 'toppers/must haves' als Playstation 3 bezitter? En be-argumenteer eens je post wat betreft MGS4. En binnen een jaar kan de 360 er niet meer op.. hoezo? Dat zeiden ze met Playstation Home ook, toch?

18. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Uncharted 1 is de beste next-gen en die is 2 jaar uit,daaraan zie ik dat de ps3 gewoon beter gaat zijn dan 360,xbox 1 was ook snel dood,playstation home is goed maar het is een beta en dat zal in de toekomst beter worden sommigen mensen zitten daar nu al uren op,must haves voor ps3 ? oke 1 uncharted(gewoon te prachtig)2mgs4 3 killzone 2 sp en mp super goed 4 moterstorm 2 5 socom,en binnenkort infamous en uncharted 2.Voor die games is voor mij de ps3 al beter waarom ? Halo 3 leuk game maar killzone 2 is online leuker,forza 2 niks voor mij,moterstorm 2 heel leuk en fun online.Maar dat is dan weer persoonlijk,als gamer moet je gewoon beide consoles hebben,dat is mijn mening.Mijn conclusie xbox 360 goed,ps3 moderner en beter.

Laatst bewerkt: 18 mei 2009
  19. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    en dan vergeet je voor het gemak alle xbox exclusives? :+

begrijp me niet verkeerd , ik ben blij met mn ps3 maar voor mn 360 is altijd wel wat leuks te spelen terwijl voor de ps3 is het vaak even wachten tussen toppers.

maar de belangrijkste reden dat mn 360 favoriet is toch wel de friendslist die ik daarop verzameld heb, maar daar kan de ps3 weinig aan doen, die heeft gewoon de pech dat hij later kwam

edit:// meeste multiplatforms speel ik dus vanwege die friendslist op de 360

20. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Komt ook omdat er niet standaard een headset bij zit ;).

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina