[PS4] [PS3] De Games [deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door boss, 13 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Krijg net een mailtje dat ik aan de MAG beta deel mag nemen. :) Ik ben benieuwd! Jammer dat ie alleen dagelijks van 18:00 - 21:00 en 00:00 - 04:00 uur speelbaar is.

Edit: Hm, gaat nog wel even duren. De download zelf is bijna 300 MB. Na een update van 33 MB gaat ie in-game nog 2,66 GB aan bestanden downloaden, en dat gaat erg traag. 8) Metal Gear Online beta snelheid. :+

Edit2: Als de downloadsnelheid zo langzaam blijft gaat het niet lukken om de beta nog voor 21:00 uur te spelen.

Edit3: En hij is vastgelopen bij 1,5 GB. Opnieuw opgestart en hij begint vrolijk vanaf 800 MB met downloaden tegen zo'n 1 KB/s. Wat is het toch altijd een gekloot met het downloaden van updates voor die beta's.

2. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Ik heb de download ook 3x moeten laten lopen, Op de eerste avond was ik bijna klaar met downloaden stoptie tie 1 mb voor het einde, ik dus echt para. Nou ja goed, ik maar naar bed en dat ding uitgezet, morgen maar weer proberen. In de ochtend ging het veel sneller en had ik het zo binnen

3. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Hij is bij mij gisteravond weer blijven hangen, deze keer rond de 2,1 GB. Toen ik het spel opnieuw had opgestart begon ie echter met installeren. Blijkbaar is ie toch gewoon doorgegaan met downloaden. :eek:

Rond een uur of half twee heb ik nog even geprobeerd online te gaan, maar ik kreeg de melding dat er geen servers online waren.

4. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Vandaag Ratchet and Clank Future; Quest for booty uitgespeeld, echt heel cool. Ben sowieso een groot fan van de R&C games en kan niet wachten op A crack in time. Is er trouwens al een releasedate voor europa bevestigd?

5. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Iemand die GoW 1/2 al ergens gezien om te preorderen?

6. SoulSleeper X

SoulSleeper X Stampertje

Leuk Bevonden:
    0
    Is voor de Blu-Ray GoW bundel al een meer specifieke release date bevestigd?

7. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Heb de GoW bundel bij Videogamesplus gepreorderd. Was iets van €35 incl verzenden

10 november in de US/Canada. Voor Europa is er nog geen release date maar hij komt hier sowieso niet meer dit jaar

8. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Ah daar. Hmm iemand nog goedkoper gezien? :+

edit; 2e vraag niet meer nodig

Laatst bewerkt: 8 okt 2009
  9. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Volgens mij is GoW op hdmoviesource een paar €'s goedkoper maar de levertijd is daar doorgaans wat langer

10. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg aankomende week m'n ps3 binnen met de game infamous ( die er erg tof uitziet ). Ik vraag mij alleen af welke games nu nog meer echte aanraders zijn..Ik zag dat Uncharted 2 er binnenkort is dus die ga ik zeker halen maar ik wil ook wat 'oudere' titels aanschaffen die ik dus ben misgelopen.

11. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Killzone 2

12. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
  13. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ratchet & Clank: Tools of Destruction vond ik ook een erg leuke titel.

14. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Uncharted 1 is een must. De Uncharted games zijn echt onvergelijkbaar met elk ander spel.

Ook zou ik je aanraden de God of War collection te kopen die in November uitkomt.

Dat zijn de remakes van God of War 1 en 2, maar dan voor de playstation 3 en op 720p.

15. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots.

16. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Blazblue importeren :) beste ps3 game atm.

17. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Beter wachten op EU release. Extra characters e.d.

18. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    De Resistance en de Motorstorm series zijn beide toppers!

19. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Shit die game is echt vet.. heb dr nu op 9 minuten na net geen 8 uur opzitten. Ik moet zeggen dat ik het hele stijltje wel mag. Totaal niet te vergelijken wellicht, maar ik vermaak me een stuk meer dan met een Halo (2, 3, ODST). Echt een top game. En dan snap ik de helft nog niet (vorige delen niet gespeeld, alleen de PSP game :+). Echt tevreden met die PS3 _O_

20. Wallace

Wallace Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zonder een flamewar te willen beginnen, blijf ik vinden dat unieke games de PS3 zo sterk maken. Op de PS2 zag je dat ook al, meer uniekekere en zeer toffe games t.o.v. de concurentie. Kijk nu eens naar uncharted 1 & 2, MLB09, MGS4, Ratchet & Clank en bijv. Demons Souls. Voor iedereen die nog zit de twijfelen tussen bijv. een xbox360 of PS3 vind ik dat je met een PS3 de betere keus maakt. Game on!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina