1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3] De Games [deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door boss, 13 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ik ben nog steeds van mening dat de 360 een veel completere ervaring geeft, echter dat de exclusives van de ps3 eigenlijk niet gemist mogen worden.

beide consoles aanschaffen dus :+

2. Wallace

Wallace Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha, ja dat kan ook natuurlijk ;)

3. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Dat sowieso. En nouja... ik heb net een weekje een PS3 dus alles is tof :+. In elk geval wel tevreden. Ik zou ook multiplatform games nooit op een PS3 kopen. De controller vind ik wat dat betreft iets wat irritant at times. Maar exclusives werken prima!! En sowieso kosten de beste exclusives momenteel maar een eurotje of 20 ~ 30. Goede deal dacht ik zo.

4. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Bron: Joystiq en met dank aan Nightbringer

Hopelijk beginnen ze er aan nadat Peace Walker gereleased is :+.

5. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    574
  6. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Vandaag Burnout Paradise (ultimate box) gekocht voor de PS3. Reden voor de PS3 versie was omdat deze origineel daarvoor is gemaakt en vervolgens is gepoort naar de 360. Maar damn.. die game is echt vet. Vooral met motoren gaat het echt mega hard. Doordat het extreem arcade is kan je de game makkelijk oppikken en is het niet moeilijk om races te winnen. Top game als je het mij vraagt. Zeker voor 20 euro (bart smit bijv.)

7. Kiss of Fire

Kiss of Fire Kiss of Fire

Leuk Bevonden:
    40
    Zijn er hier nog mensen die van plan zijn Assassin's Creed 2 te halen? Ik ben wel geinteresseerd, maar denk dat ik tot begin volgend jaar wacht met kopen ivm de drukte. Weet zeker dat ik Call of Duty: Modern Warfare 2 continu ga spelen dus kan net zo goed wachten tot hij iets goedkoper te verkrijgen is. Verder vanmiddag Uncharted 2 uitgespeeld op Hard. Leuk einde, moest wel even lachen. Verder echt een goed spel. Meeslepend, mooie soundtrack en graphics en leuke personages. Verhaal vond ik net iets minder dan dat van deel 1 maar nog steeds nog heel interessant. Nu weer verder met inFAMOUS. Zit nu op zo'n 40% en het is best een goed spel. Wel redelijk eentonig maar niet zo ernstig dat het vervelend word. Wat spelen jullie?:)

8. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    Ik wacht op Heavy Rain hmmmm

9. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
  10. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    die leek me opzich ook wel cool ja. Ik zoek nog een goede racegame voor op de ps3. Op moment lijkt GT 5 me wel wat. Maar wat is de beste racegame?

11. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Er is een nieuwe racer uitgekomen 'Supercar Challenge', deze komt op zich matig tot redelijk uit de reviews maar niet al te hoge cijfers. Maar hij lijkt me wel erg leuk omdat de snelheid en geluid erg goed schijnen te zijn plus het sim gehalte, wel waarschuw ik je alvast voor NFS Shift, die is op de PS3 bijna niet te spelen door de bugs die nog erger zijn dan de 360 versie, dan kun je nog beter voor Pro street gaan of een andere.

12. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Mja NFS Shift leek me al niet zo interessant. Je zal vast een dik gevoel van snelheid krijgen, maar dan heb ik liever een realistische allround game. Ik hoef niet meteen in de allerdikste sportwagen te stappen, is wat mij betreft leuker als je verschillende wagens hebt om in te rijden met leuke tracks. Een beetje arcade mag ook nog wel; burnout en grid ken ik ook al wel. Maar ik weet niet hoe vet en realistisch GT 5 gaat worden.

13. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Afgelopen dinsdag Ratchet & Clank Future: A Crack In Time binnengekregen. Het ziet er allemaal weer super uit, en het speelt heerlijk! Dat je nu in zo'n sector zelf rond kan vliegen en kleine planeten kan bezoeken om Zoni, golden bolts of upgrades te verzamelen is een leuke toevoeging. Lekker verslavend! :)

14. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Net de eerste paar levels van Modern Warfare gespeeld. Echt vet, alleen jammer dat het grafisch na Uncharted 2 een beetje tegenvalt

15. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    De singleplayer is ook echt schandalig kort.

16. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Inderdaad, dat is ook de reden dat ik mijn pre-order maar heb geannuleerd. Multiplayer geef ik niet zo veel om, dus ik moet het vooral van de singleplayer hebben. :+

17. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Singleplayer is inderdaad erg kort, no doubt. Maar het is wel een achtbaan van actie..actie en nog eens actie _O_. Daarnaast heb je ook nog eens de special ops missies die de game (ook offline) lang houdbaar maakt.

18. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Comet Crash update

The 1.03 update adds the following features:

• Expert’ difficulty setting for seasoned Comet Crash players. You’ll see a surge in enemy attacks that will put your skills to the test.
    • 4 new Resurgence levels–one unlocked at the end of each comet during the Campaign. Resurgence levels may require completely new strategies. Beware…no hints!
    • 4 new Battle maps to mix up your games a bit.
    • Battle timer setting. After the timer runs out, all mobile units generate at 8x the normal rate which should bring games to an exciting finish!
    • Thorium setting to tweak available resources in Battle mode.

Vette TD maar vond vooral de 1e zoveel levels veel te makkelijk.
    Nu dus tijd voor iedereen om hem te kopen.

TD waar je moet aanvallen en verdedigen. Geweldige balans.

19. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Welke games zijn volgens jullie must-haves voor de PS3? Ga er binnenkort eentje aanschaffen namelijk...

Racegames vind ik overigens niks aan...

20. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Metal Gear Solid 4
    WipeOut HD Shit, geen racegames. Al is dit niet een gewone racegame (check de demo).
    Ninja Gaiden Sigma 2
    Heavenly Sword
    Ratchet & Clank
    Resistance 1 & 2

Niet mijn mening, maar algemeen bekend :+:
    Killzone 2
    Uncharted 1 & 2

Al zal de multi-player van Killzone 2 en Resistance 2 nu wel minder bevolkt zijn door MW2.

Dat is al van de alreeds gereleasede PS3 exclusives die ik voor het moment kan bedenken.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina