1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3] De Games [deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door boss, 13 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Ratchet and Clank?

2. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Die moet ik ook nog spelen, heb 'm echt al tijden liggen. Jammer, dat er trouwens geen Trophies inzitten.

Start net LBP weer eens op, gelijk zes updates! Geen kleintjes, ook een aantal van 100+ MB. En om de een of andere reden gaat het downloaden van updates op de PS3 altijd erg traag.

3. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ja, die updates zijn verschrikkelijk. Op de 360 is het 2 seconden en het is gebeurd.

Ik heb trouwens ook geen problemen op mijn PS3 met AC II, eigenlijk met geen enkele game.

De goeie platformers op de PS3 zijn op een enkele hand te tellen, alleen Ratchet en Clank Tools of Destruction en die nieuwe. LBP is niet echt een platformer imo. De SP van die game is in een uur of 4 uitgespeeld en niet bepaald uitdagend. Het waren wel mooie 4 uren trouwens.

Zowieso zijn er amper leuke goede leuke pure platformers te krijgen. Als je een Wii hebt dan alleen de New Super Mario Bros en Mario Galaxy. Op de 360 heb je Kameo, verder kan ik even niets verzinnen.

4. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ja, zoiets als Mario zocht ik eigenlijk. Maarja, om daar nu een Wii voor aan te schaffen. Bij m'n vriendin thuis staat hij ook stof te happen. Ofja, vanaf het moment dat ik mijn Xbox360 daar neerzette eigenlijk. :+

Misschien dat ik New Super Mario Bros. wel aanschaf om daar te spelen. :+

5. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Vind het wel jammer dat ze nu een nieuwe PS3 layout van de coverart hebben. Nu ziet het er op de rug niet meer consistent uit. Rode en zwarte PS3 labels door elkaar.

6. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Ik snap serieus niet dat mensen daar om kunnen geven... Heel een cover van een game kan mij ook weinig interesseren... Als de game maar goed is...

7. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ben een mierenneuker. :+

8. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Dat zijn jouw woorden... ;)

9. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.715
    3D Dot Game Heroes komt naar Europa in mei!

Als de game een mooi prijsje krijgt koop ik hem. Dikke retro-fun in een simpel, maar toch echt mooi graphicsjasje:

[gt]59232[/gt]

Nu mogen jullie raden waarop het gebaseerd is :+

10. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Nou, speciaal voor Riv dan......

Have fun sugar :D

11. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Dankje schat! <3

12. Kenman

Kenman psn: oneshot1tkill

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb de eerste Ratchet & Clank en de uitbreiding (Quest for Booty) uitgespeeld. Erg vermakelijk en van hoge kwaliteit. Echter ben gisteren begonnen met Crank in Time....... wat een super game is dit. Het ziet er gewoon fantastisch uit! Misschien wel de mooiste game voor de ps3 tot nu toe. Pixar is er niets bij. En voor mensen die een Portal fan zijn (als ik!), de stukjes met Clank bevatten puzzels waarbij je verschillende opnames van jezelf kan maken,... klinkt vaag, snap ik, maar de game speelt gewoon heerlijk. Nog leukere wapens, grote veldslagen, straaljagerboots zodat je min of meer kan racen. De vlieg stukjes zijn wel aardig, maar gelukkig ook weer niet noodzakelijk. Met je spaceship kom je op kleine werelden die alla Mario Gallaxy te spelen zijn.

Kortom een hele grote verassing voor mij en echt een pareltje van 2009! Kopen/ruilen/lenen!

13. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Crack in Time is inderdaad heel erg gaaf! Heb 'm gisteren uitgespeeld, en zit nu op zo'n 19 uur speeltijd (moeilijkheidsgraad op hard). Wel op m'n gemak gespeeld en alle mini planeten gedaan. Nu moet ik nog een restantje Zoni, gold bolts, constructo mods en holo-plans verzamelen.

Samen met Uncharted 2 voor mij de beste game van 2009. :)

14. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    spel schijnt helaas niet heel erg super te zijn. Eurogamer gaf hem een 7

15. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Gisteren Little Big Planet gekocht! :cool:

16. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Zag het net op PSN ja :9

17. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Nadat ik de demo gespeelt had op de PSP, moest ik de PS3 versie ook zeker hebben! Heb die een paar weken terug dus ook gehaald.

Ik snap niet dat Sony dat niet wat meer doet; demo's van games.

Dan had ik LBP al veel eerder gekocht. Ik dacht echt dat het geen game voor mij was, maar het is echt een heel leuk spel!

De PSP versie haal ik ook zeker nog een keer.

18. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    _O_

19. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Het werd wel tijd inderdaad ;)

20. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE