1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3] De Games [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 6 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Daarnet was ik even op de hond aan het passen van m'n zus. Haar vriend had zijn Playstation 3 meegenomen toen hij bij haar introk dus kon ik die mooi even testen. Ik was begonnen met Uncharted (1), wat een tof spel! De graphics en met name het kleur gebruik en het gebruik van schaduws zag er erg goed uit. Speelt ook lekker weg en de platform elementen zijn ook tof. Was tot chapter 3 gekomen maar het beviel me allemaal wel.

Toen de game uit de PS3 gehaald en keek ik even in zijn games collectie. Toen zag ik de game Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots liggen, die MOEST ik natuurlijk spelen. Dat heb ik dus ook gedaan, een uur of 1.5. Eindelijk had ik de kans om de game te spelen, aangezien ik hem al tijden lang wilde spelen maar het nooit kon omdat ik alleen een Xbox 360 heb. Erg vet spel, maar dat verwachtte ik al. Grafisch ook top. Kreeg al kippenvel bij de soundtrack, geweldig.

Verder zag ik nog God of War III en o.a. GT 5 liggen, maar daar ben ik niet aan toe gekomen. Toch blijf ik bij de conclusie dat het aanschaffen van een Playstation 3, voor mij dan, nog steeds niet de moeite waard is. Ik vind dat de console wel leuke games heeft, maar daar blijft het ook bij. Geeft me geen reden om een compleet nieuwe console aan te schaffen. Bovendien hebben al mijn vrienden een Xbox 360, en daar heb ik nog genoeg plezier van.

Maar de games zijn tof! Kan nu al niet wachten om weer een keer langs te gaan om verder te gaan met Uncharted of MGS. Misschien kan ik mijn console wel een keer uitlenen, dat ik dan de Playstation 3 een tijdje leen.. :cool:

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Pff, als je Uncharted of MGS al grafisch top vond, wacht dan maar tot je GoWIII een keer hebt gezien. :cool:

3. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Dat is een beetje het probleem met de PlayStation 3 als je al een Xbox 360 hebt. Op die paar exclusieve games na is het namelijk maar een saai apparaat, vind ik :+

4. Sato

Sato Sato NL

Leuk Bevonden:
    0
    True, Buiten het feit dat ik er heel af en toe misschien nog wel eens een Blu-Ray op kijk, (Heb er pas twee in mijn film collectie zitten, Band of Brothers en Halo Legends.)
    (Ik vind de beloofde betere beeldkwaliteit de verdubbeling van de aanschafprijs niet waard, Zeker niet zolang ik nog een HD-Ready TV heb en het verschil toch niet te merken is.)
    Staat mijn PS3 er alleen voor de exclusive games zoals bijvoorbeeld Uncharted en Gran Turismo.

Och en ik speel er af en toe ook nog eens een Playstation 1 spel op. (Crash Bandicoot 1, 2 en 3 + Gran Turismo 1 en 2.)

5. jan_tran

jan_tran Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Heb je het hier over DVD vs. Bluray of de grafische kwaliteit van PS3 Games vs. 360 Games?

6. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik hoop dat het over de games gaat want je ziet wel degelijk een groot verschil tussen Blurays en DVD. Ook op een HD-Ready tv.

Ik ben iig nog steeds blij met mijn PS3. Voor de exclusives en Blurays natuurlijk. Een enkele keer koop ik ook een mulitplatform titel op de PS3 als die daarop beter draait (FFXIII) of extra functionaliteit heeft (Just Cause 2).
    Geen enkele spijt van mijn aankoop.\o/

edit: En dat zal ik ook niet krijgen als ik kijk wat er qua exclusives nog aankomt.
    • Littlebigplanet 2
    • Infamous 2
    • Killzone 3
    • Resistance 3
    • The Last Guardian
    • Uncharted 3
    • Motorstorm: Apocalypse

Laatst bewerkt: 25 dec 2010
  7. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ik vind GoW3 eigenlijk helemaal niet speciaal qua graphics, gewoon goed. Vind Uncharted 2 echt van een veel betere niveau dan GoW3 zelf.

Heb zelf tot nu toe alleen nog maar Uncharted 1 en 2 uitgespeeld. GoW3 ben ik nog op het begin ergens en MGS4 ben ik bij Raven. Voor de rest vind ik niks echt speciaals. Qua Blu-ray gebruik ik mijn PS3 amper, heb alleen Iron Man en Band Of Brothers maar raak niet echt opgewonden van het verschil tussen DVD en Blu-ray.

8. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Heb veel Blu-ray's maar de meeste lijken wel 1 op 1 zijn overgezet.
    Bij ook een aantal BD's die slechter zijn dan de normale dvd versie.

9. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Tof, ik zal 'm vanavond wel even checken.

10. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    GoWIII is ook de perfecte game om even snel te checken. Een van de meest epische openingen van een game ooit. Dat moet zelfs Fii toch met me eens zijn? ;)

11. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Epischer dan de opening van deel 2? :eek:

12. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Nooit gespeeld.

13. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Wipeout HD, Demon's Souls, Heavenly Sword, Killzone 2, Flower, etc hoeveel vette exclusives wil je hebben :9

Demon's Souls is overigens een goede kandidaat voor mijn vetste spel ooit _O_

Bijzonder dat je dat verschil niet goed ziet, al moet ik eerlijk zeggen dat ik het meeste zelf via mijn mediaplayer kijk. Discs zijn zooooo 2009

14. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Ja! :)

Heb btw ook enorme zin in The Ico Collection volgend jaar :) Heb die games helaas nooit kunnen spelen (alleen SotC een heeel klein stukje).

15. PyamaManNL

PyamaManNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Me zus heeft vandaag een playstation3 gekocht. Hier zal ik zelf ook vaak gebruik van kunnen maken. Hebben jullie nog tips welke exclusives ik echt moet spelen?

16. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    GOW3 , Little Big Planet , Heavenly Sword , Killzone 2 , Ratchet & Clank.

17. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    God of War 3, God of War Collection, Sly Trilogy, Little Big Planet, Uncharted 1 en 2, Ratchet and Clank games, Demon's souls, Infamous, Killzone 2, Metal Gear Solid 4 en als het je ding is Disgaea 3: Absence of Justice :p

Laatst bewerkt: 30 dec 2010
  18. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    En Heavy Rain natuurlijk! :)

19. Ad Wim

Ad Wim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook sinds een week een PS3, en ik heb deze forumsectie dan ook gevonden. Wist helemaal niet dat ie er was! En ik zie ook steeds meer PS3-games voorbij komen in de marktplaats-fora, goede zaak!

Ik heb gisteren wat exclusives geregeld, daarvoor heb ik voornamelijk een PS3 gekocht. En omdat m'n xbox 4x kapot is gegaan in de afgelopen 4 jaar.

Wel wennen aan die controller zeg, tering. Dat is wel het grote minpunt, maar hopelijk went dat.

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Die controller blijft ruk inderdaad. Wat wel een beetje kan helpen is van die opzet-triggers. Die kun je voor een paar euro bij de Gamemania ofzo halen.

Als ik je nog wat exclusives aan mag raden; Unchardted 1&2 , God of War 3, Demon's souls.

Dat zijn toch wel mijn favorieten

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina