1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3] De Games [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 6 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ad Wim

Ad Wim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Thanks. Ik krijg nu MGS4, Uncharted 2 en GoW3, dus dat komt wel goed dan!

Dei triggers vind ik nog het minste probleem, het gaat me meer om die linker stick. Niet alleen zit ie op een vervelende plek, maar dat is misschien wennen doordat ik jaren op de xbox gespeeld heb, maar hij is ook bol waardoor je je duim niet midden op de stick kunt leggen en vanuit daar bewegen. Nu duw ik tegen de stick als ik vooruit wil en trek ik eraan als ik achteruit wil. Heel irritant, want hij schiet zo ook wel eens weg.
    Maar ik zal er maar mee moeten leren leven. Voor de rest is ie perfect!

2. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Je moet even een paar games spelen en je went er wel weer aan. Ik heb zowel met de Xbox360 als met de PS3 controller geen probleem.

3. Ad Wim

Ad Wim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb nu al 2x een freeze gehad bij AC:B. Heb maar even de gamedata eraf gehaald en weer opnieuw erop gezet, dat suggereerde Google. Ik hoop maar dat dat de oplossing is...

4. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    [yt]7CEIE1hDUzc[/yt]

5. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Hoe zit dat nou precies met die regio scheisse? Als ik een UK (PAL) game koop, en dan wil ik straks wat DLC erbij pakken, moet ik daarvoor een UK account hebben, of kan dat met mijn NL account?

6. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Games zijn over het algemeen regiovrij maar DLC is regio gebonden. Nu is het wel zo dat de UK versie en die je hier koopt hetzelfde zijn dus voor de DLC zul je dan voor de meeste spellen gewoon op je NL account kunnen kopen

7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Zijn er hier nog mensen die DC Universe spelen?

Ik twijfel of ik m zal halen. Heb er eigenlijk geen tijd voor (tenzij ik een tijdje helemaal stop met FPS spelen) maar ik vond de beta wel erg leuk.

8. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Hij lijkt me echt erg leuk, helemaal als comic fan, maar de Abo kosten vind ik te hoog.

9. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Sinds gisteren ben ik ook een trotse bezitter van een PS3, aangezien die gewoon de vetste exclusives heeft. Heb er alleen pas Killzone 2 bij gehaald, maar wat een geweldige game is dat. Call of Duty mag de schoenen nog niet eens poetsen van Killzone.

Nu wil ik nog een paar games online kopen, heb alleen geen CC. Waar kan je ze goedkoop vandaan halen in het buitenland ism paypal?

Laatst bewerkt: 19 jan 2011
  10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    zavvi en gamehubs

11. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    An HD reworking of the original Metal Gear Solid trilogy is on the way to PS3, according to 'insider whispers' heard by the ears of the UK's Official PlayStation Magazine.

In the mag's new issue, in stores now, it reports that Snake is "in the facelift queue", and that the "first three" MGS games are set to be reborn in High Definition.

No details of release window, price or whether the trilogy will be a boxed or digital product are given.

12. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Vind het wel een beetje makkelijk cashen hoor, al die 'HD-remakes'...

13. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Wanneer komen ze met de HD-remake van Tombraider.
    Speel de originele versie nu op mijn PSP omdat de beeldkwaliteit op mijn FullHD verschrikkelijk slecht is.

14. mr.elite

mr.elite Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het zou toch mooi zijn als ze n remake maken van starwars battlefront II voor de ps3

15. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Ik zeg: Kom maar op!

Wel kopen, he, Dulle!

Ik moet deel 3 nog steeds spelen. Is de enige MGS game die ik nooit heb gespeeld. Naast de PSP versies dan, maar de PSP is gey.

16. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Ik moet 4 eigenlijk nog steeds spelen... Het folie is er al wel af. :cool:

17. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Nope. :+ Mijn mening is in een week helaas nog niet veranderd; ik geef nog steeds niks om MGS. :p

18. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik ook, maar je hoeft ze niet allemaal te kopen toch?

Is pure fan-service in mijn ogen, en met MGS is het de eerste HD-remake die ik echt wil en zal hebben! De rest deed me niets, maar MGS:_O_

Your loss.:9

19. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    dat word mijn 3e na GoW en Ico/SOTC. Leuk om alle delen in HD te hebben

20. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Precies. Hij kan het op z'n minst proberen, want als je Splinter Cell tof vindt moet dit toch ook wel aardig lukken. Daarnaast kan hij dan vanaf het begin beginnen en alle awesomeness volgen.

Maarja, your loss Dulle. :p

En kwam ICO/SOTC HD nou in maart?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina