1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3] De Games [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 6 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.758
    Ik heb het spel gespeeld, ja. Hier echter hetzelfde probleem als je soms bij films hebt: De ene cast/setting/verhaal spreekt je meer aan dan de andere, wat in dit geval dus geldt. Je merkt dat er in Shenmue zoveel meer werk, geld en liefde is gestopt, ook al is de game nu natuurlijk al wat verouderd.

Daarnaast zou ik de game sowieso niet kopen, want ik boycot Sega! (alhoewel ik stiekem toch een paar games heb gekocht :+) :mad:

2. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    demo van deel 4 bedoel je? ;)

het begin kwam ik maar slecht doorheen, maar nu ik meer moves leer etc vermaak ik me uitstekend. Daarnaast ook allemaal van die vage Japanse dingen als cursed lockers, flauwe humor etc.

Kazuma is natuurlijk een kwestie van smaak, ik vind het wel gaaf :)

3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    :mad: Ik dacht dat er een demo van deel 5 op PSN stond.. met zombies

4. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.758
    Met zombies is sowieso kut. Dat idee sloeg helemaal nergens op.

5. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Demo van deel 5 is in de Japanse store dacht ik. En die zombies zitten ook in deel 4 als ik me niet vergis. Ik vond Yakuza 3 trouwens wel geniaal: coole karakters, meeslepend verhaal. Topgame. Maar ik heb Shenmue nooit gespeeld helaas, hoop dat er een HD remake van die twee komen, gevolgd op een deel 3 uiteraard, dan is meteen iedereen blij :D

6. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    Dat dacht ik eigenlijk ook ja, maar ja...

7. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.758
    Heb een beetje het idee dat elke developer maar denkt dat als ze zombies in hun game stoppen de game wel goed zal verkopen met die zombiehype van tegenwoordig. :lol:

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ze moesten toch wat, deel 1,2,3,4 zijn volgens mij zowat exact hetzelfde qua gameplay

9. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.758
    Nou, dan gaan ze eens Shenmue 3 maken voor de verandering. :+

10. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    review van deeltje 4 van Eurogamer

http://www.eurogamer.net/articles/yakuza-4-review

Shenmue is ook exact hetzelfde anders :+

11. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.758
    Nee, Shenmue is vele malen beter. Daar zijn oa. alle characters in de wereld gevoiced. Dus iedereen die je op straat vindt is gevoiced. Dat is al iets dat aangeeft op wat voor schaal die game is geproduceerd.

12. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    dat is wel een gemis idd in deel 3. Dunno hoe het in 4 is.

13. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    Details on PlayStation 3 Exclusive ‘Amy’ Revealed

Following last week’s announcement of Amy, a new PlayStation 3 exclusive from the creator of Flashback, Paul Cuisset, developers VectorCell have revealed a number of new features set to be included in the game when it arrives later this year. Amy is intended to launch on PlayStation Network in Q2 2011, and looks to be of a suitably mature persuasion to make an impact on the digital distribution service.

Amy is a twisted story-based scenario. Strong efforts have been put on the characters backgrounds and behaviours but also on audio, sound design and a very unique use of camera setting to create emotion. Playing as Lana, the game is promising unique gameplay that features extensive co-operation with a character to be protected, in a similar vein to the critically acclaimed ICO you may think. Yet contraryElectronic Theatre Image to several games with a secondary character, Amy (the child you have to protect) is neither a super warrior nor a docile character that follows you. You are able to use her small size and weight to reach inaccessible areas, ask her to do specific actions and you’ll even be able to use her mysterious gifts. But she will need to trust you and you might accept to get hurt to keep her safe.

Lana and Amy are often weaker than their enemies. You can choose to confront them directly by using improvised weapons for close combat. You can run or try to push them away but you can also use hiding places and prefer stealth action. Lana being infected by the virus, she mutates when exposed too long and will end-up dying if not cured or protected by one of Amy’s special powers. But when infected, Lana can lure her enemies and move without being attacked.

Lana and Amy are facing various kinds of enemies that can detect sounds, heat, movements and much move. They also can act in hordes and exchange information. Some groups of enemies being aggressive to each other, you can try to escape by triggering a fight between them. Amy is set for release exclusively on PlayStation Network in Q2 2011, and Electronic Theatre will keep you updated with all the latest details.

14. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Nog leuke exclusieve games voor offline co-op op de PS3? Little Big Planet 1 en 2 heb ik al, wil geen shooters in ieder geval. Eventueel games via PS Store kan ook.

15. broodplank

broodplank 450Pk!

Leuk Bevonden:
    0
    Heb gisteren TDU 2 gekocht. Wat een verslavend spel zeg. Ben uren bezig geweest. Geweldige game.

16. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Yu-suzuki zul je nodig hebben voor shenmue.. die stop die liefde en sfeer in shenmue.

Dat gezegd.. aldi-versie van shenmue? Hier spreek je voor jezelf neem ik aan? Het heeft evenveel diepgang, zoniet, meer.. veel gave karakters en het is veel meer georienteerd op actie zonder het zoetsappige verhaal.

En shemnue trekt gewoon niemand meer aan.. het is een miljoenenverhaal en winst hebben ze nooit kunnen maken met shenmue, het is gewoon niet meer aantrekkelijk om een deel 3 te maken.

Natuurlijk zou ik knetterblij worden van een deel 3, maar yakuza en shenmue mogen en moeten toch echt wel gerust verschillende franchises zijn.

17. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    :)

18. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Amy en Rainbow Moon, gaat lekker met de exclusives zo :) even op zoek naar meer info

@ Fiasco: off-line co-op is sowieso ondergeschoven kindje deze generatie. Wipeout HD?

19. infinitelau

infinitelau Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een xbox 360 maar ik zit eraan te denken om die te verkopen voor een ps3 omdat de ps3 heel veel goede games heeft en de xbox heeft alleen maar halo als goede exclusive(vind ik dan). Maar hebben xbox games zoals resistance of killzone ook goede mp''s zoals halo, of zijn de best mp's daar vooral third party games.

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Killzone 3 heeft een uitstekende MP. Resistance vind ik persoonlijk minder.

Maar er zijn wel degelijk PS3 exclusives die goede MP hebben, Uncharted 2, Killzone 3 zijn de beste voorbeelden. En qua aankomende games lijken SOCOM4 en natuurlijk Uncharted 3 hoog in te zetten op de MP

Dus als je dat vergelijkt met de xbox exclusieve Halo en Gears hangt het een beetje van je smaak af.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina