1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3] De Games [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 6 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik snap er niks meer van. Op Kotaku een aankondiging dat er een No more heroes aan het einde van het jaar naar de ps3 komt en op Eurogamer een review van eentje die nu komt. Hoe zit het nu met ports, sequels etc? 8)

2. Kiss of Fire

Kiss of Fire Kiss of Fire

Leuk Bevonden:
    40
    Vanmiddag L.A. Noire gescoord voor 39,99 bij de E-plaza. Ga 'm dit weekend spelen.

3. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313

4. Hunt3r 410

Hunt3r 410 Active Member

Leuk Bevonden:
    45
    Heeft iemand nog tips voor leuke ps3 games?
    Heb de ps3 nu al 2 jaar in huis en de enige 2 games die mij konden intresseeren waren de beide uncharteds. Heb ook een 360 en als er een nieuwe game uitkomt koop ik hem eigenlijk standaard voor de 360. Dus iemand tips voor leuke ps3 onlys? Anders heb ik die ps3 imo echt voor niks gekocht.

5. captain vimes

captain vimes upholding the law

Leuk Bevonden:
    40
    Infamous, Ratchett and Clank, Heavy Rain, God of War, allemaal top ps3 only titels.

6. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Aangezien je niet echt een specifiek genre hebt opgegeven zeg ik, bekijk de lijst en kies maar :+.

Titels die ik je echter persoonlijk kan aanraden:
    • Wipeout HD
    • Ratchet & Clank serie
    • Metal Gear Solid 4
    • God of War 3 & Collection
    • Heavenly Sword
    • Gran Turismo 5, maar dan moet het race genre je echt al goed liggen
    • Ico & Shadow of the Collossus remake, nog niet uit maar sowieso aanrader!

7. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    God of War III, Demon's Souls, Wipeout, Little Big Planet 2

eigenlijk zijn praktisch alle exclusives wel de moeite waard :)

8. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
  9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Opschieten met die HD collection, ik krijg om de 3 dagen een mailtje van zavvi dat mn order nog niet geshipped is en dat begint me te irriteren :+

10. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ik lees daar 22 sept toch? Ik ben opgehouden met het spelen van SotC vanwege deze HD remake. Dus ze mogen idd wel opschieten :)

11. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Schiet op !

Ikj wil SotC op mijn beamer spelen !

12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Zeker geen straf om die game nog een keer te moeten spelen hoor ;)

13. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ongetwijfeld maar met nog zo'n 40 ongespeelde spellen op de plank (incl ps2 spellen die ik nog graag wil spelen), moet ik toch een keuze maken

14. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    [GT]714629[/GT]

15. infinitelau

infinitelau Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil binnenkort een nieuw spel voor mijn ps3 kopen. Ik heb net infamous uitgespeeld en vond het een erg leuk spel.
    Ik zit te twijfelen tussen Demon's souls omdat ik rpgs altijd erg leuk vind en houd ook heel veel van grote bossfights enzo. Daarom lijkt demon souls me wel erg leuk, maar ben bang dat die te moeilijk is en dat die daarom snel in de kast ligt stof te lappen. zit verder nog te denken aan infamous 2, en resistance: fall of men. Resistance heeft me altijd al een vette serie geleken en wil deel 1 en 2 ook spelen voor resistance 3 uitkomt.

Ik hoop dat iemand me kan helpen met mijn keuze. Er zijn ook zo veel goede ps exclusives. :thumbs:

16. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik zou voor Resistance eerst de demo even checken; persoonlijk vind ik die serie tegenvallen.

Demon Souls is écht moeilijk. Ik houd ook erg van RPGs maar de moeilijkheidsgraad is ook voor mij reden geweest om deze game niet te kopen.

Infamous 2 is natuurlijk een erg goede keuze als je deel 1 vet vond (er is ook een demo van deel 2).

17. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Demon's Souls is een geweldige RPG. Maar wel bikkelhard en erg moeilijk. En daarbij zijn de mulitplayer servers offline gehaald dus elkaars game invaden kan niet meer. Tenzij je hem voor een prikkie kan krijgen zou ik wachten op Dark Souls.

Resistance vind ik ook de minste van de PS3 exclusives. Matig ontwerp, matige graphics, guns voelen niet lekker aan.

Als je een vette shooter zoekt zou ik je Killzone 3 aanraden. Qua RPG's is het wat lastiger, daar zijn er jammer genoeg niet zo veel van (al komen er dit najaar gelukkig weer een paar bij)

Heb je Uncharted 2 trouwens al gespeeld? Dat blijft een geweldige aktie adventure. Nog steeds een top spel ook al is het al 2,5 jaar uit.

18. infinitelau

infinitelau Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn de servers van demon souls voor altijd online of komen ze binnenkort weer online, want het online gedeelte leek me altijd erg leuk en ik snap ook niet waarom ze dat eraf zouden halen.

Voor dat ik een ps3 had leek me resistance altijd al een vet spel en de setting enzo spreken me erg aan. Heb de demo gespeeld en ik vond de gameplay en graphics niet zo goed ( maar het spel is ook een paar jaar oud dus dat is niet zo gek), maar ik wil hem voornamelijk kopen om resistance 2 en 3 te spelen die me toch veel beter lijken.

19. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Ik raad je Resistance niet aan. Deel 1 is ondertussen al 4,5 jaar oud, ziet er voor geen meter meer uit. Demon's Souls heb ik nooit gespeeld, maar ik raad je vooral UC 1 & 2 aan! En MGS 4 als je een fan bent van de serie/er geïnteresseerd in bent.

20. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Idd, Resistance zag er al vanaf dag 1 niet uit.

Ik weet nog heel goed, gaf bijna 700 euro uit aan de pleurisding. Kom thuis, sluit het aan, doe Resistance erin en wou gelijk mijn geld terug. :lol:

-Uncharted
    -Uncharted 2
    -God of War collection of III
    -Wipeout HD

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina