1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3] De Games [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 6 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik heb even snel gegoogled en de servers zijn nu blijkbaar weer online. Geen idee of dat permanent is.

Resistance kun je voor een euro of 8 2ehands bij gamemania kopen dus je zult je er niet echt een buil aan vallen maar ik kan hem je echt niet aanraden.

Killzone 3 is echt op alle fronten beter

2. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Valkyria Chronicles?

Persoonlijk vind ik Uncharted echt helemaal niks :)

3. infinitelau

infinitelau Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb kz 2 ook nog thuisliggen en dat vind ik wel een vermakelijke shooter maar de besturing voelt een beetje stroef aan en het mikken gaat niet zo lekker als andere shooters zoals cod of battlefield. Is dat met killzone 3 beter, maar killzone 3 kan ik lenen bij ons in de buurt.

Ik kan resistance 2 meteen kopen, vinden jullie die beter? Of is dat ook niks?

En is er iemand die demon souls heeft en weet hoe het zit met de servers en tot wanneer die openblijven?

Laatst bewerkt: 7 jun 2011
  4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
  5. infinitelau

infinitelau Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan demon souls voor rond de 20 euro halen, vinden jullie ook zonder online demon souls en goed spel die je zou moeten spelen?

En ik lees nu ook dat dark souls NOG moeilijker gaat worden, dus misschien toch eerst demon souls kopen voor 20 euro om te kijken ofdat het gaat voordat ik 50 euro aan een nog moeilijker spel ga uitgeven :F:

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik ben een grote Demon's Souls fan maar je moet wel echt in de stemming zijn voor een echt moeilijke (en soms onduidelijke ) game waarin elke fout fataal kan zijn en je het hele level weer van voor af aan kan gaan beginnen.

Of je dat leuk lijkt moet je zelf bepalen

7. infinitelau

infinitelau Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet precies ofdat ik het leuk vind hoe moeilijk demon souls is daarom wil ik eigenlijk eerst demon souls spelen voordat ik dark souls zou kopen want die is nog moeilijker. Ik kan best tegen een uitdagende game maar ik haat van die oneerlijke manieren van doodgaan. Zoals met tomb raiders ga ik vaak dood doordat de camera soms bij een sprong een rare draai maakt waardoor je verkeerd springt en doodgaat. Zoiets vind ik heel vervelend en kan ik niet goed tegen.
    Maar vinden jullie demon souls ook het geld waard zonder de online mogelijkheden.

8. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.441
    Demon's Souls is juist niet oneerlijk. Als je doodgaat is dat helemaal je eigen fout. Dat komt meestal door onvoorzichtigheid en gehaastheid. DS is het waard zonder de online mogelijkheden, maar is inclusief online mogelijkheden nog specialer. Je hoeft namelijk niet online te spelen... zolang je PS3 online is verbonden geniet je van alle extra features in het spel. Check de topic zou ik zeggen.

9. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Volgende week start de beta van Journey. \o/ Héél erg benieuwd naar die game.

Weet alleen nog niet hoe je in de beta kan komen (PS+? is het US only?)

10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Zoek dat uit! :D Ben ook heel benieuwd wat dat nu uiteindelijk voor spel word

11. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    To test Journey’s innovative and unusual multiplayer functionality, we are conducting a small, invite-only beta that will run tomorrow, June 28 and will run through July 12. If you were one of the very earliest adopters of Flower, and you are a PS Plus subscriber as well, watch your XMB inbox for your invitation and entry into the beta. Additionally, we’ve been able to free up a limited number of additional spots for the beta. Please check thatgamecompany’s Facebook page, here on the PlayStation Blog, or our media partners and their sites for code give-aways.

We will be inviting players to join our weekly play sessions in order to help test our network code and all of the technical stuff running in the background of the game. You will also be able to provide feedback to the team on your experience. These sessions will take place on Tuesdays from 6 PM to 10 PM PST.

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    kak, ik heb Flower pas heeeeel laat gekocht. Volgens mij pas toen PS+ uitkwam en hij in de aanbieding was

13. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Killzone 3

Mijn god wat een heerlijke game! Killzone 1 en 2 vond ik echt ruk, maar 3 daarentegen!

Wow, graphics echt overdonderend (kan ook liggen aan het feit dat ik eindelijk mijn Projecta scherm heb opgehangen) en speelt veel lekkerder dan de voorgaande delen.

Moet alleen wennen aan de multi-player, neig teveel COD-stijl de controller te gebruiken :)

14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Speelt veel soepeler en lekkerder dan deel 2 inderdaad :)

Ik moest ook erg wennen aan de MP , was geneigd om zo als COD te spelen omdat het allemaal zo soepel loopt. Maar kwam er al snel achter dat je meer zoals BFBC moet spelen. Dus wel even goed gaan zitten en mikken als je gaat schieten. Ietsje lager tempo aanhouden

15. infinitelau

infinitelau Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zat eraan te denken om crysis 2 voor de ps3 te kopen, omdat ik de single player erg leuk vond, maar ik wil hem eigenlijk alleen maar kopen als de multiplayer goed is. Ik vond de beta van crysis 2 erg lijp en het leek een leuke vette multiplayer te worden. Maar is er iemand die crysis 2 heeft en het nog regelmatig online speelt die me kan vertellen, ofdat er nog veel mensen spelen en ofdat je makkelijk in een groep kan komen

16. gamerforlive

gamerforlive Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zat te twijfelen ofdat ik crysis 2 of resistance dual pack kopen. Ik wil graag een goede single-player hebben, maar ik heb de single player al gespeeld, dus crysis 2 wil ik vooral voor de multiplayer. Resistance 1 en 2 lijken me de single-player wel leuk, maar ik weet niet of dat de multiplayer leuk is. Maar welke zou ik kopen R dual pack of crysis 2.

17. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Check de demo's van beide games; ik vind Resistance niet lekker spelen.....dus ik zou dan zowieso voor Crysis gaan.:+

18. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Resistance is ook wel echt zwaar achterhaald, en imo totaal niet boeiend meer. Maar goed, dat vond ik. Sowieso Resistance nooit bijzonder gevonden maar toen ik laatst deel 1 speelde vond ik het toch wel erg hoe lelijk en gaar die game wel niet is.

19. gamerforlive

gamerforlive Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ehm voor zover ik weet is er alleen een demo van R1, niet van R2 of Crysis 2
    Ik heb wel de beta van crysis 2 gespeeld, en ik vond dat het een leuke mp leek te worden.
    Resistance heeft me altijd een vette serie geleken, maar had nooit een ps3, maar toen ik een ps3 had gekocht, las ik dat heel weinig mensen hem leuk vonden.

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Resistance kan ik ook absoluut niet aanraden, deel 2 ook niet.

Ik zou je voor zowel Sp als Mp tien keer eerder Killzone 3 aanraden.

Deze zou ik ook aanbevelen boven Crysis 2

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina