1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3] De Games [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 6 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313

Misschien dat veel mensen klaar zijn met Kratos, maar gezien GoWIII mijn eerste kennismaking was met hem... kom maar op met GoW IV!

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Nu met extra onnodige MP!

3. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kwam nooit verder dan deeltje 1, zag niet in waarom iedereen het zo de lucht in prees uiteindelijk.

4. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Update 1/6: 201 MB - 19%. kwartier.

Oh fijn, een error. Opnieuw dan maar.

Update 1/6: 201 MB - 1%. 20 minuten.

Of fijn... weer een error.

Update 1/6: 201 MB - 1%. 5 minuten.

Goh... Een error.

Sorry, maar hier kan niet vaak genoeg over geklaagd worden. :+ Het is alsof Sony niet wilt dat je games gaat spelen. Ik kan niet eens zeggen dat ze die update dan maar op een heel donkere plek moeten steken. Ik ben verplicht om ze stuk voor stuk uit te voeren.

Ja, mijn PS3 is draadloos verbonden, maar dat mag niks uitmaken. Mijn laptop en 360 zijn dat ook en die gaan als een trein.

Pff, maar eens kijken of ik ergens een kabel vandaan kan toveren. Of anders van ellende maar eens FFXIII onder het stof vandaan halen en hopen dat die in de tussentijd geen updates heeft gekregen. 8)

5. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    maakt idd niet uit, ik heb ze bedraad en draadloos gehad.

Het blijft gewoon drama, enige oplossing is vaak op je ps3 spelen, maar dat is eigenlijk te zot voor woorden.

hoop dat ze dit volgende gen echt oplossen. Ik heb voor het spel Eye of Judgement een keer een update gehad die 14 uur duurde! |:- En dat terwijl ik met 1MB per seconde downloadde. Ik werd de volgende ochtend vervolgens ook nog eens begroet met een errorscherm 8)

6. Sander H

Sander H Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nooit dit soort problemen, GT5 bv. heeft al een stuk of 15 updates gehad en telkens ging downloaden en installeren normaal.

7. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
  8. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    KZ1 naar de PS3 (?)

9. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zit iemand hier op te wachten, de eerste Killzone was niet bepaald vlekkeloos of bijzonder en is makkelijk op te pakken voor een paar euro in een beetje gamewinkel.

En qua verhaallijn mis je niets al stap je in deeltje 2 of 3, is niet echt het sterkste punt van de serie.

10. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Denk dat hier de serie Killzone wordt bedoelt....

11. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is dus een port voor PSN.

12. Kiss of Fire

Kiss of Fire Kiss of Fire

Leuk Bevonden:
    40
    SSX! Roep even als je 'm gaat halen. Dan ga ik namelijk al je scores op Ridernet compleet wegvagen met nog snellere tijden en betere tricks. Kan niet wachten! Mijn naam op PSN: Gosserrt. Voeg me toe als je SSX gaat halen!!

13. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Jammer voor de fans, maar ik las ergens dat vorig jaar zelfs Halo Reach nog meer had verkocht dan Resistance 3. 8) Sure, Reach had het hele jaar, maar R3 was een grote release voor Sony en Reach was toch alweer een tijd uit. Dus voor de verkoopcijfers hoefden ze het niet te doen.

14. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik heb het altijd een ruk franchise gevonden. Ik snapte echt niet wat mensen nou tof vonden aan Resistance.

15. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het was nooit echt fantastisch en het verhaal kwam nooit zo goed van de grond als ze zelf wouden maar de games speelden altijd zo lekker weg.

Van de week had ik nog de multiplayer gespeeld van R3 met veel plezier ( alhoewel het een beetje een cod ripoff is ).

16. Kiss of Fire

Kiss of Fire Kiss of Fire

Leuk Bevonden:
    40
    Dit. Heb alleen R1 gespeeld maar vond er werkelijk waar geen drol aan. Slecht level design en saaie vormgeving. Inspiratieloze vijanden, slecht verhaal. Zo kan ik nog wel even doorgaan. Laat ze maar wat nieuws verzinnen waar ik wel wat mee kan. :)

17. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    +1 Laat ze maar lekker meer Ratchet en clank games maken.

Dat doen ze veel beter. Shooters zijn er al zat en meer exclusives dan SOCOM en Killzone hoef ik op de PS3 niet te hebben

18. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    R&C mogen ze van mij ook even laten rusten. How about a new IP? ;) (wel meer in de richting van R&C dan Resistance plz)

Ben erg benieuwd wat ze gaan doen buiten Overstrike. :9

19. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weinig Resistance liefde hier :'-(

20. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.758
    Beetje jammer weer, maar was te verwachten.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina