[PS4] [PS3] De Games [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 6 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Vertel jij me dan waar ik dat moet zoeken. PS3 is het enige apparaat wat er problemen mee heeft.

Echt he...nu ook weer problemen met een system update. Ik kan er wel van janken met dat kut ding. :'-(

2. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ligt toch echt aan jou

true bij mij is het stervenstraag en voor psn games moet ik vaak updates downloaden die groter zijn dan de game zelf 8)

maar hij werkt wel altijd

3. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Nogmaals; waarom werkt het bij ieder ander apparaat dan wel? Van GSM's tot laptops. Van Xbox 360 tot 3DS. Alles doet het. Alleen de PS3 niet.
    Totdat iemand me zegt waar dat aan ligt krijgt de PS3 dus de schuld.

4. Sander H

Sander H Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb geen idee waar het aan zou kunnen liggen, heb er nog niet eerder van gehoord. Bij mij heb ik nooit problemen met wireless internet op de PS3, haal gewoon dezelfde snelheid als op pc en nooit problemen met updates enzo.

Heeft je PS3 een vast ip-adres vanuit je router?

Laatst bewerkt: 6 mrt 2012
  5. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Had het een tijd terug volgens mij wel. Niet dat het iets hielp volgens mij... Totdat we overstapten naar Ziggo en de monteur ons dreigde te vermoorden als we ooit aan de instellingen van de nieuwe modem/router zouden zitten. :+ Sinds toen niks meer aan gedaan.

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    fuck die monteur , gewoon lekker zelf gaan pielen :+

7. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
  8. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    tech = /care. Ik wil weten wat er met Kara gebeurd! :+

9. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    filmpje gezien? (kan ik hier helaas niet)

iedereen lijkt behoorlijk onder de indruk als ik de replies zo lees

10. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Yup. Ik weet alleen niet goed of ik onder de indruk ben van de tech of gewoon van de performance. :+ Ik hoop dat hier iig een game van gemaakt wordt.

11. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    of van het feit dat de tech de performance goed tot zijn recht laat komen? ;)

12. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Dat zal het wel zijn. ;) Als ze de tech hadden laten zien zonder een verhaaltje eromheen had ik het niet heel bijzonder gevonden (dat krijg je als je LA Noire hebt gezien voor de gezichtsanimaties), maar icm de performance is het toch wel indrukwekkend.

Niet dat het er verder niet goed uit ziet hoor!

Laatst bewerkt: 8 mrt 2012
  13. 1989

1989 Keeping it real

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand waar je One Piece: Kaizoku Musou Treasure Edition kan bestellen ??

Maakt niet uit of het in Japan/VS is, als ze maar naar Nederland shippen.

Bij voorbaat dank.

14. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Wellicht dat iemand hier een antwoord heeft op mijn vraag.

Ik ben op zoek naar de game buzz voor de playstation 3 en bijbehorende buzz-controllers. Op de bekende sites zoals bol.com, consoleshop.nl etc. zijn de game en controllers niet meer leverbaar. Alleen 2e hands. Weet iemand een (e-)winkel die deze games + controllers nog wel levert?

15. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.960
    Kijk hier eens.

16. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313

Ziet er best interessant uit. Alleen dat betasten van dat standbeeld ziet er weird uit. :+

17. infinitelau

infinitelau Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een tijd geleden mijn xbox 360 ingewisseld voor een ps3 en ben er tevreden mee het enige is dat op de xbox ik vaak halo of GOW speelde met vrienden met 4 player co op. Ik zoek nu leuke 4 player co op games voor de ps3, heeft iemand wat ideeën? AUB geen COD, die heb ik wel al, maar vind ik niet zo leuk met co op.

18. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Check deze lijst even.

19. infinitelau

infinitelau Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor de reactie, is een erg goede lijst, maar jammer genoeg vind ik niet echt iets naar waar ik naar op zoek was.
    Ik heb wel R3 en ik vroeg me af of dat de brutality pack leuk was om met 4 mensen te spelen. Niet echt naar wat ik zocht maar het leek wel een beetje op de zombies van COD wat ik ook wel lijp vond, alleen kan je dat alleen maar spelen met 2 mensen?
    Edit: ik zie net dat je brutality ook maar met 2 personen kan spelen D:. Echt zonde, er moeten meer split screen games voor de ps3 komen.

Laatst bewerkt: 17 mrt 2012
  20. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Ratchet & Clank HD Trilogy: Release Date, 60 FPS, 3D, Trophies Outed

Ratchet & Clank Trilogy HD is coming to a PS3 near you next month, according to a Dutch gaming site.

Ratchet & Clank Trilogy HD is due to launch on PS3 in Europe 16th May, according to Dutch gaming site 9Lives.

While Sony is yet to confirm the HD re-release of Insomniac's ace trilogy, a packshot has leaked online, complete with a 3D support icon on the front.

Ratchet & Clank HD Trilogy will reportedly support 60 FPS, trophies and multiplayer support for up to eight players. However, NowGamer has contacted Sony for clarification.

Here's the packshot:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina