1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3] De Games [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 6 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xbox3604life

xbox3604life Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iets origineler had wel gemogen toch? Het is echt een één op één overname van SSB. Alleen dan met minder interessante characters.

2. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Hmm dat ben ik niet helemaal met je eens, zo is mario nog steeds hetzelfde als paar eerdere delen geleden, dezelfde karakters etc. alleen levels en wellicht andere krachten. Niet dat het niet goed is ofzo hoor, in tegendeel zelfs want ik vermaak me prima met de mario's van deze tijd.

Maar zo is banen maken, karakters maken, en online delen nog steeds verzonnen aan de kant van Sony. En aan de andere kant zie het positief :

Zo was LBP dan gejat van de super mario, en modnation racers gejat van het idee mario kart. Dus --> 2 games gejat

Nu komt LBP & Modracers bij elkaar, en is het inpreciepe maar 1 gejat product omdat het de tegenhanger is van mariokart en dus niet meer van de super mario serie ;)

Wellicht een rare vergelijking, maar ik wil ermee zeggen dat ik hartstikke blij ben dat zulke games nog voor de ps3 uit komen. Want ik vermaak me er zeker mee ook al is het gejat. Ik zie namelijk dat soort games niet op de xbox verschijnen dus ben dan nog wel blij dat ze op de ps3 verschijnen dat je niet helemaal verplicht bent tot een wii(u).

3. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Vandaag eindelijk de Ratchet & Clank HD trilogy eens aangeschaft; blijven leuke games, dus deze moest er komen.......met dit weer is dat zeker fijn, al heb ik nog een aantal games liggen die ik nog steeds moet uitspelen.....

Helaas kan ik overdag niet veel gamen ondanks het klote weer aangezien de meeste games net wat te gewelddadig zijn voor mijn dochter van 5 (en een half) of ze wil mee doen, wat wel leuk is maar niet bij alle games kan.....en dan heb ik ook nog eens een berg comics liggen die ik nog moet lezen....

*zucht*

4. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.960
    *Insert first world problems meme :+

5. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.758
    Doe eens HD remakes van Shenmue, eikels! Niet van Shenmue's retarted cousin. :mad:

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    +1

Yakuza is niet slecht maar met inmiddels al een 6e deel op komst is het nog niet echt nodig om de eerste delen te remaken. Elke 2 jaar is er immers gewoon weer een nieuwe

7. Ninja Wanda

Ninja Wanda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Word de Resistance 3 multiplayer nog veel gespeeld of zijn de servers dood? Heb vroeger veel Risistance 1 gespeeld en kan me herrineren dat ik die mp best leuk vond dus wil 3 eigenlijk oppikken.

8. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Me2 nu aan het downloaden ben erg benieuwd! :)

9. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Ik heb inmiddels de beta mogen ontvangen en al direct kunnen racen :D

10. BeZaX

BeZaX Plop...

Leuk Bevonden:
    0
    Voor de liefhebbers heb ik twee vouchers voor de Closed Beta van Dust 514 die van 26 t/m 30 juli draait. PM even als je interesse hebt!

11. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Wat een verschil in prijzen tussen de verschillende winkels :mad:
    Bij de ene winkel kost bijvoorbeeld Modnation € 19,95 en bij de andere € 44,95

Gisteren even bij de plaatselijke gameshop geweest en daar kon je de PSVita games op 2 handen tellen.
    Zelfs voor de aanwezige 2e hands games vroegen ze nog bijna de volledige prijs.

12. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    PS Vita games? Bestaan die dan?

13. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Oeps verkeerde thread 8)

14. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Er was hier een topic van een Playstation 3 game, van Aziatische afkomst geloof ik. Een soort RPG met allerlei monsters? Leek ook een beetje op Zelda geloof ik. Weet iemand hier toevallig de naam van? :) Hij moet nog uitkomen geloof ik.

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ni no kuni?

16. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.758
    Dat lijkt toch niet op Zelda? 8)

De enige game die nog moet uitkomen en die op Zelda lijkt is Okami HD. :+

17. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Ik dacht aan Tokyo Jungle, maar dat kun totaal niet vergelijken met Zelda. :+

18. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Misschien een beetje Wind Waker door de cell shaded stijl?

19. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Nee, maar ik kon geen andere PS3 games bedenken die een eigen topic hadden die meer in de buurt kwamen :+

20. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Afgelopen vrijdag Rocksmith binnen gekregen uit de US! Wat een heerlijke ervaring zeg! Ik speel zelf nu zo'n 2 jaar gitaar en deze game is een prima aanvulling om mijn zelf geleerde technieken te testen. Meer van dit zou ik zeggen! :thumbs:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina