1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3] De Games [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 6 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Hehe same here :+

2. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    That makes 3 ;)

3. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Hier ook. De volgende beta die ik download en waaraschijnlijk nooit zal spelen. :+

LBP Karting was gisteren pas klaar met downloaden. 8)

4. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik vond 2 echt super. 3 ligt nog onaangeraakt in de kast.

Bij 2 zit ik al jaren vast in het laatste level op Hard :+ Eerst een paar keer op een avond de moed opgegeven en later nog eens met een kameraad twee keer een hele middag aan opgeofferd. Kutzooi :+

5. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Wooptiedoo, mijn Xbox is kapot gegaan. Ik vind dit een goed moment om te switchen naar PS3, omdat veel vrienden een PS3 hebben. Al zal ik wel duurder uit zijn dan het repareren van mijn xbox. Lastig, lastig.

Iig, just in case dat ik voor de PS3 ga, wil ik het volgende vragen: Zijn er must-have RPGs voor de PS3? Skyrim heeft teveel problemen, dus die valt af. ME trilogie heb ik al gespeeld op mijn X360, dus die koop ik maanden later pas. Disgaea 4 komt er al. Maar voor de rest heb ik geen idee. Ik heb het idee dat de PS3 meer RPGs heeft, dus vandaar dat ik het vraag. Hartelijk dank voor je tijd iig :).

Edit: Dit zijn games die ik niet wil: Skyrim, Final Fantasy XIII (al gespeeld), Fallout 3 (spreekt me totaal niet aan), Dragon Age, Borderlands 2. In principe zoek ik eigenlijk dus meer de wat ''minder mainstream'' RPGs (de niet zo bekende). Dark Souls voor de PS3 komt er sowieso.

Laatst bewerkt: 26 dec 2012
  6. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt misschien het idee dat er meer zijn, maar dat valt vies tegen.

Persoonlijke aanraders zijn: Tales of Graces F en Valkyria Chronicles ( zelfs al is het geen echte rpg ).

7. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Ni no kuni, een Japanse rpg ( beetje cartoonie/pokemon style ) en is exclusief voor playstation. Hij komt wel pas 25 Februarie 2013 ( correct me im wrong ) je moet er wel van houden maar gaat zeker een topper worden.

8. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Eternal Sonata

9. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    25 januari. ;)

10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    demon's souls dan sowieso

11. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    Dark Souls is toffer imho.

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dat is een kwestie van smaak, maar ik vind dat als je toch een PS3 haalt je ook de exclusives moet halen zoals demon's souls en Valkyria chronicles, Heay Rain etc

dark souls en eternal sonata kun je net zo goed gewoon een nieuwe 360 voor halen

edit://

ik zeg dus niet dat hij DaS niet moet halen, verre van. Alleen dat hij ook DS moet halen :+

13. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Het valt inderdaad erg tegen qua (exclusive) RPGs op de PS3.
    Daar waar de PS2 een echte RPG fabriek was, valt het op de PS3 des te meer tegen.

Als je dan toch gaat voor de PS3 komen er wel 2 super RPG toppers aan;
    Ni No Kuni en Tales of Xillia.

Tales of Graces F is niet slecht, maar vind hem persoonlijk tegenvallen....het is duidelijk een poort.
    Niet dat het een slechte game is, maar na het geniale Tales of Vesperia valt Graces F mij gewoon behoorlijk tegen.

Heb je op je 360 al alle RPGs gespeelt?
    Lost Odyssey, Tales of Vesperia, Eternal Sonata, Blue Dragon...?

Een andere 360 is vrij cheap.......misschien kun je beiden??

14. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    Daarnaast heeft de PS3 wel de betere versie van Star Ocean 4.

15. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Is het bij Star Ocean 4 op de PS3 ook zoveel ''disc swappen'' waarover ik heb gehoord? En Tales of Vesperia > Tales of Grace F? Mag ik vragen waarom? En ik heb Demon's Souls al ooit gespeeld, toen ik nog een PS3 had voordat ik naar de Xbox terug ging >.>. En, alle RPGs op de Ps3 met Japanse namen of dingen zoals Rune Factory zijn maar ''meh'' RPGs?

E: Ik heb idd goede verhalen gelezen over Ni No Kuni en Tales of Xilia. Tales of Xilia komt er sowieso, maar ik moet nog even inlezen over Ni No Kuni. Ik wil het liefst ook alle PS3 halen, maar momenteel heb ik niet genoeg liquide middelen om dit realiteit te maken :p. Ik probeer nu de spellen te halen, waar je het meest uit je geld haalt (al komt Journey er dag, ongeacht dat het kort is qua speelduur).

Laatst bewerkt: 26 dec 2012
  16. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    Ni No Kuni gaat een miljoen keer beter worden dan Tales Of Xilia, dus ik denk dat je die beter sowieso kunt aanschaffen. :cool:

17. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Als jullie zulke hoge verwachtingen hebben, moet ik me dus echt wel gaan inlezen. Ik ben benieuwd.

18. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Sowieso Tales of Graces F, Valkyria Chronicles, Ni no Kuni, Star Ocean 4 (al is deze niet super) en Demon Souls. Als je van micro management houdt: Atelier Rorona, Atelier Totori en Atelier Meruru. Voor de rest als je in to the japanese shit bent: No More Heroes: Heroes' Paradise. Is geen RPG, maar een hack 'n slash. Wel erg vet!

19. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tales of Vesperia is een wat moderne Tales game, het heeft een volwassener verhaal en zeer goed uitgewerkte personages.

Tales of Graces F vind ik persoonlijk wel een zeer goede Tales game maar is qua verhaal wat meer een stap terug naar de eerdere delen maar de combat is wel het beste van de serie.

20. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Okay okay. Ik zal het kopen. Iemand die kan zeggen of hij/zij het waard vind om de Killzone trilogie te kopen?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina