1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3] De Games [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 6 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, singleplayer is leuk van 2 en 3 maar met 5-6 uur ben je er door heen, multiplayer is niets.

2. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Echt? Ik dacht ergens gelezen te hebben dat KZ games 1 van de betere PS3 multiplayer games waren. Enig idee of KZ3's multiplayer nog veel wordt gespeeld? Ik zou opzicht best graag PS3-only MP shooters willen proberen.

E: Alle drie de Uncharted games en de 2 Infamous games zijn toch wel musts, lijkt me? Excuses voor al mijn vragen.

Laatst bewerkt: 26 dec 2012
  3. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    :) Vooral van Infamous 1+2 erg kunnen genieten. Uncharted was ik ten tijde van deel 3 wel een beetje moe eerlijk gezegd... Niettemin is dat een hele goede game, maar is meer persoonlijk.

4. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Bedoel je Infamous 2 of Uncharted 3 :p?

E: Darn, Tales of Grace F is nog 50 euro in NL...

Laatst bewerkt: 27 dec 2012
  5. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Oeps, Uncharted 3 natuurlijk :p

6. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Killzone 2 had input lag en waarschijnlijk speelt niemand dit meer, Killzone 3 had vreselijke fixed spawn points waar het ene team het andere constant trapped.
    Ook heb je soms veelte kleine maps en dat werkt niet lekker met 32 man, ook vraag ik me af hoeveel mensen dit nog spelen.

7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik denk ook niet veel. Maar slecht was KZ3 niet.

En qua ps3 exclusive shooters is KZ3 wel beter dan bijv Resistance en socom

dus als je perse een ps3 exclusive shooter wilt voor de sp dan zou ik wel kz3 aanraden. Kijk je het verhaal van 1 en 2 maar op youtube :+

8. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
  9. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    killzone trilogie ? Ja

Ik heb zelf alleen kz3 gespeeld maar deze was zeker de moeite waard, dus ik neem aan dat kz2 het ook waard is en kz1 nu ook in HD. Een prachtige game van Nederlandse bodem :D

10. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Niemand die KZ3 heeft en misschien kan kijken of het nog wordt gespeeld :p?

Ik twijfel zeer om ToV in te ruilen bij Nedgame, zodat ik hopelijk 20 euro korting kan krijgen op een ander spel. Dan zou ik gelijk Disgaea 4 mee kunnen nemen. Anders wordt het wachten op Zavvi. Met het geld wat ik heb, denk ik dat ik de volgende spellen als eerst koop:

- Journey
    - Disgaea 4
    - Dark Souls
    - Gow trilogie/Uncharted trilogie/Infamous 1+2 of een combinatie van beide (alleen weet ik niet welke)

Hopelijk kan ik dan ergens goedkoop CoD: BO 2 kopen, zodat ik ook een MP spel heb (naast Dark Souls).

Laatst bewerkt: 27 dec 2012
  11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    KZ2 heeft zoveel input lag dat het voor mij de game echt minder maakte. In KZ3 is dit opgelost en die speelt dan ook heerlijk (voor zover dat kan met een FPS en een PS3 controller)

12. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    KZ3 wordt nog wel online gespeeld maar gewoon niet zoveel als je gewend bent, ik zou de game ook niet kopen als je hem alleen voor de multiplayer doet. De singleplayer daarin tegen is wel echt heel leuk en dan is het het ( na mijn mening ) wel waard.

13. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Dan haal ik KZ3 niet gelijk. Wat raar trouwens dat Uncharted 1 duurder is dan Uncharted 2. Bij mijn PS3 heb ik Uncharted 3 gekregen, maar ik wil eerst deel 1 en 2 spelen. Spannend.

14. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Uncharted 3 multiplayer is wel vermakelijk btw ;)

15. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ik kom serieus 50 euro cent tekort om Deus Ex via de PSN store te kopen :'). Waarom is Journey niet 50 cent goedkoper..

16. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.718
    Deus Ex: Human Revolution?

17. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Wat is je gamertag Powerlines? M'n PSN friendlist is in tegenstelling tot die van de 360 nog steeds erg leeg :p

18. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ja, het is momenteel 8 euro in de PSN store. Dat is wel een koopje, IMO.

Aangezien ik een nederlands account heb aangemaakt, moest ik een nieuwe naam kiezen. Mijn geweldige gamertag luid: TheAmazingWookie.

Ben nu Journey en Deus Ex aan het binnen halen. Morgen maar langs Nedgame voor Infamous 1 en 2. Tevens ook Dark Souls: Prepare to die edition bestelt. Nu moet ik alleen nog Disgaea 4 goedkoop zien te vinden en Uncharted 1 + 2 :).

19. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Nice, voeg je zo wel even toe :)

20. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Cool, me eerste PS3 vriend. Ik heb helaas nog niet zoveel spellen, dus ik betwijfel of we op dit moment samen kunnen spelen. Iemand die GT5 heeft? Ik heb dat spel ook gekregen bij me PS3 :).

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina