1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3] De Games [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 6 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    I know. Daarom was ik ook zo verbaasd toen ik de game opstartte. Tools of Destruction ook gespeeld, en die kan ik me ook nog herinneren als een mooie game. Niks als deze blurry mess wat ik nu zie.

Wel vreemd dat ik dit bij nog geen andere game heb. :confused:

2. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    RGB zou je op full kunnen zetten, al beginnen sommige mensen dan misschien weer over 'black crush'

je hebt hem verder wel op HD staan enzo? :+

3. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Haha, daar twijfelde ik zelf ook eerst aan, maar het staat toch echt op HD. :+
    Ik heb het standaard op 1080i staan (misschien overbodig, maar te lui om het te veranderen). Zodra ik de game opstart springt ie gewoon netjes over naar 720p.

Ik zal morgen eens proberen om RGB op full te zetten.

4. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Ik overweeg een PS3 aan te schaffen. Is er een site waar ik kan selecteren op de exclusives of die daarvan een overzicht geeft?

5. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
  6. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
  7. Diikoeneke

Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

Leuk Bevonden:
    12
    Ik heb vandaag BattleField Bad Company 2 van een vriend gekocht, hij heeft al zijn VIP code gebruikt, kan ik dan met zijn account die vip code nog een keer downloaden zonder de code opnieuw in te voeren? Aangezien hij de code kwijt is.

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    nee, en ook al had hij de code nog die kun je maar op 1 accoutn gebruiken. Dat is het hele idee erachter. Het is bedoeld om 2ehands verkoop tegen te gaan

9. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    Ik ga binnenkort die ps3 aanschaffen, maar waar moet ik op letten wat betreft games? Sowieso alles is region free, maar ik lees soms van die verontrustende verhalen over Nederlands gesproken games =(. Komt dat echt voor, of wordt is dat allemaal op te patchen indien nodig?

10. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Gewoon je systeemtaal op Engels zetten. Maar de meeste games hebben in het menu wel een optie om de gesproken taal te veranderen hoor. No worries!

11. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Wel echt dikke probs voor Sony dat zoveel games van hun ook in het Nederlands te spelen zijn, en dan gewoon ook goed. Ratchet & Clank speel ik lekker in het Nederlands, klinkt nog tof ook!

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik heb er een gruwelijke hekel aan maar het is inderdaad wel vaak goed gedaan. Heavy Rain bijvoorbeeld, daar is echt wel wat werk in gestoken om de Nederlandse voice acting niet tergend slecht te maken.

13. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    O, beetje zelfde als op 360 dus.

Gamen in Nederlands vind ik altijd gaar.

14. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Me to. Alles in het Engels (of in ieder geval de taal waarin de game bedoeld is :)).

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ach het komt soms wel eens goed uit. Ik had hier afgelopen weekend het zoontje van mn nichtje over de vloer. Dan is het toch leuk dat ik R&C even op Nederlands kan zetten zodat hij beter begrijpt wat er allemaal gebeurt

16. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    Ja, dat is zo, maar Engels (of inderdaad de oorspronkelijke taal) zou altijd optioneel moeten zijn.

17. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Daar heb je gelijk in. Mijn zusje van 11 heeft R&C ook helemaal uitgespeeld in het Nederlands.

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Absoluut helemaal mee eens. Maar dat ze de optie bieden om het in het Nederlands te spelen is alleen maar mooi. Ook al gebruiken de meeste mensen het niet, het is toch mooi meegenomen

19. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128
    Alleen Nederlandse ondertiteling is bij sommige spellen al erg fijn. Bij Heavy Rain heb ik hier bv dankbaar gebruik van gemaakt...

EDIT: Was dat spel ook Nederlands ingesproken?:p Nooit opgemerkt!

Laatst bewerkt: 28 jul 2010
  20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Yup , er zit een volledig nederlands gesproken audio track op de disc. Volgens mij hadden er ook nog een paar "bekende" acteurs aan meegewerkt (van het niveau GTST)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina