1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3] De Games [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 6 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    True, maar BF3 is ook 50 euro oid, mits je alle DLC wilt. Bovendien heb ik ook vrienden met Black Ops 2, dus het is wel fijn om met hen te spelen. Momenteel neig ik meer naar GoW collectie en Des/TWD. Mede doordat GoW: Ascension binnenkort uitkomt, en omdat ik veel heb gehoord over epische bossfights etc.

2. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Vandaag eindelijk Disgaea 4 binnen \o/. Echter, eerst maar eens aan Shadow of the Colossus beginnen. Ik had een review gezien van ICO/SotC, en SotC zag er geweldig uit. DeS moet maar even wachten :p.

3. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Ico is ook geweldig. Ik haatte de game eerst vanwege de controls + camera, maar als je die eenmaal gewend bent is het een pareltje. _O_

4. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb ook veel goede dingen gehoord over ICO, maar als ik de gameplay zie, trekt het me totaal niet. Camera oogt kut, gameplay maar 'meh' en dan hoor je ook nog verhalen over niet-al-te-goede controls. En fin, ik heb ook maar voldoende geld om 1 van de 2 te kopen op dit moment, dus dan maar SotC :).

5. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Game is beetje verouderd maar het is zeker nog de moeite waard om te spelen.

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    huh, die zitten toch samen op 1 disc?

ik heb van sotc al weer een stukje gespeeld maar kom er nog niet echt in. ICO nog niet weer aan begonnen

maar goed , die HD collection is ook meer voor de heb :+

7. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Via de PSN kan je de games los kopen. Als je ze beide los koopt, ben je wel 5 euro duurder uit, maar het zou maar moeten als je niet genoeg liquide middelen hebt ^^.

8. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Demon's Souls zou overal voorrang op moeten krijgen! :mad:

9. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Haha, goed punt, maar dan moet ik 5 euro tevoorschijn zien te toveren :p. Het spel komt er iig sowieso, want DeS is een spel dat iedereen met een PS3 moet hebben. Een van de meer memorabele games voor mij. Dark Souls heb ik wel al, als dat je beter laat voelen.

10. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Demon Souls is niet zo heel leuk meer als je het online speelt, overal liggen tips die je wijzen op sniper & safe spots tijdens boss battles en in het laatste gebied heb je constant gasten die je wereld binnen dringen omdat men dat gebruikt als een pvp zone.

11. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ik lees vaak niet de tips, en als dit het geval is, dan al helemaal niet. Zolang je co-op buddies hebt en het gevaar van invaders, dan is het voor mij goed.

12. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Dat is juist het idee van Demon's Souls. Andere mensen helpen met de game. Als je dat inderdaad niet wilt kan je beter offline spelen inderdaad. Wat betreft het invaden: dit hoort gewoon bij de game. Bovendien is er een manier om het te voorkomen.

Goed zo! :D

13. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar dankzij de tips in Demon Souls zie je hoe gebrekkig de game is, veel bosses zijn te killen ook maar een enkele keer geraakt te worden.

Invaden is inderdaad te voorkomen, maar tegen de prijs van 25/50% health.

14. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Daar ben ik het niet mee eens. Tuurlijk zijn er altijd mensen die alle soorten manieren uitzoeken om een boss te verslaan. Maar zoiets is met elke game te exploiten. Dat maakt het niet meteen een gebrekkige game. Bovendien draait het niet alleen om de bosses, maar om de sfeer van de wereld en ook andere monsters. De bosses zijn niet eens altijd het grootste probleem namelijk.

15. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ik ga echt nooit UC3 uitspelen, kut combat. Qua leveldesign echt geweldig en de belichting is echt zeer netjes. Tegen het einde is het helaas (eigenlijk de gehele game) alleen een zeer matige TPS waar Nate even 90000000 man neerhaalt. Vanaf dat je neerstort uit het vliegtuig is het qua combat echt gigantisch kut. Stuk na stuk duizend man neerhalen die gewoon niet doodgaan. Speel het nu ook in 3D wat wel tof is, helaas kun je niet genieten van de game door al die tyfus vijanden.

16. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Eens, werd er tegen 't einde schijtziek van en heb de moeilijkheidsgraad op easy gezet :+

17. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Klinkt lekker. Heb de game hier nog liggen. :+

Ik denk dat ik em ook maar laat liggen. :p

18. Sato

Sato Sato NL

Leuk Bevonden:
    0
    Grootste minpunt van heel de Uncharted serie inderdaad, Al dat zinloze geschiet om niks.
    En zelfs NaughtyDog onwaardig als je het afspiegeld tegen de perfecte gameplay van Crash Bandicoot 2 + 3 en Jak and Daxter,
    Maar met Jak 2 en 3 geleden ze al af dus echt verbaasd ben ik er nooit over geweest.
    Wel teleurgesteld, Maar zo heel veel game ik toch al niet meer.

19. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Ondanks dat het overhoop schieten van 9000 ventjes nergens over gaat vind ik het nog steeds een toffe franchise. Deel 2 is en blijft wel m'n favoriete deel.

Ben vanavond begonnen met inFamous 2. Jammer dat ze de voice actor van het eerste deel hebben vervangen, was even wennen maar verder alleen maar verbeteringen tot nu toe. Vooral grafisch een enorme vooruitgang.

Speel de laatste tijd alleen nog maar op de PS3 8)

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik heb laatst nog een stukje UC3 gespeeld, vind het wel lekker dat ze de UC2 controls hebben toegevoegd als optie (heet iets van alternative aiming in de settings)

maar het einde was idd niet heel sterk (maar nou ook weer niet heel moeilijk, vond de boss van 2 moeilijker)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina