1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3] De Games [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 6 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Woods

Woods Why so serious?

Leuk Bevonden:
    0
    Uncharted 3 uitgespeeld en in de essentie lijkt hij vrij veel op deeltje 2, want
    op het einde uit het mysterieuze land ontsnappen dat instort, halverwege op een rijdend opject moeten springen, je tegenstander is weer een of andere rijkert die het geheime land wild ontdekken etc. en oja bijna vergeten, de hordes aan vijanden die je moet neerknallen 8)
    maar zeker de moeite waard. Ik vraag me dan ook af hoeveel tegenstanders je in de hele trilogy hebt neergeschoten, er vanuit gaand dat je het in 1 keer overleefd.

Laatst bewerkt: 7 mei 2013
  2. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Goed dat er een demo komt. Gebeurt te weinig de laatste tijd..

3. Sato

Sato Sato NL

Leuk Bevonden:
    0
    Met zo'n demo moet de volledige game toch nog wel heel wat nieuwe premium cars bieden, Want het leuke spul van de aankondiging zit dus allemaal in de demo.

4. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Zonet maar even Tales of Xillia in de pre-order gedaan.:thumbs:
    Man, wat kijk ik uit naar deze game! :)
    Na het tegenvallende Graces F heb ik wel weer eens zin in een goede Tales game.

5. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
  6. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
  7. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
  8. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
  9. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
  10. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Wel leuk die Hollandsche stage bij Tekken Revolution. :+
    En ik ben zo pro dat ik de arcade mode in 1 keer heb gehaald zonder een retry. :cool:

ik ben niet pro, de game is easy

Ach, wel weer een shiny trophy.

Ben wel nog bang om online te gaan. :p

edit: 3 gespeeld, 3 verloren. lol 8)

edit2: 5e match gewonnen. JAAAAH

edit3: Nog niet de trophy voor 10 ranked matches gespeeld te hebben, maar wel inmiddels 4 keer gewonnen. huh. That can't be right. :+

Laatst bewerkt: 13 jun 2013
  11. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Best een leuke fighting game voor F2P, en makkelijke trophies :+. Zit al op 47% vd trophies, ook een hoop gratis characters. Kan KI nog wat van leren met alleen Jago 8).

12. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Veel mensen zullen het wel stom vinden, maar trophies helpen wel. Ik ben vrij slecht in zo een games, maar als je dus om de zoveel tijd even het idee krijgt dat je niet volledig zuigt is het wel een beetje motiverend. :+ Ook al zijn ze easy en niet skill based. Te vaak hebben fighting games onmogelijke achievements. :p

Die stage in de sneeuw vind ik trouwens _O_ Samen met de NL stage de mooiste. De rest is allemaal wat normaaltjes.

13. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Vind het er grafisch inderdaad ook erg netjes uitzien. Met uitzondering van een paar stages.

14. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik vind er zelfs niet zo gigantisch veel verschil zijn tussen dit en Killer Instinct. 8) (ok, ik heb KI niet meer gezien na de conferentie wat op een crappy stream was, maar toch...)

15. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Heb je het nu over Tekken? Dat is toch heel anders dan KI. Hoewel ik van wat ik gezien heb van KI niet echt onder de indruk ben. Het spel lijkt zijn souplesse en vooral snelheid te zijn verloren. Ik was vroeger verliefd op KI, de snelheid, de combo's die je kon opvoeren tot belachelijke streaks. Wonderlijk, wonderlijk.

16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik was qua gameplay nooit zon fan van KI met die ellenlange button mash combo's

het waren vooral de bad-ass graphics denk ik waardoor het zo populair was :+

veel diepgang zat er niet in

17. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    :'-( Nu ik er zo over nadenk....... Veel diepgang? Neuh, was ik ook niet mee bezig in die tijd. Het moest snel, mooi en makkelijk. Tijden zijn veranderd.

18. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ja, maar ik bedoel de graphics. Ik heb KI nooit gespeeld dus qua gameplay kan ik het niet beoordelen. KI zal er vast beter uit zien, maar dan zou ik een filmpje erbij moeten halen terwijl ik Tekken ben het spelen. En dat vind ik wel een compliment waard voor Tekken (ik vind die sneeuw stage gewoon zo mooi, misschien is het dat en zijn de graphics verder gewoon kut :+)

19. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Iemand vandaag nog proberen te spelen? Ik krijg de hele tijd een error (Failed to upload date) Vraag me af of het aan de game ligt of aan mij.

20. arma22

arma22 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Als ik games die ik gratis via PS+ gedownload heb verwijder kan ik die dan later weer gratis downloaden?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina