1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3] De Games [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 6 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik hoop zoooo dat het geen shooter is. Die kans is erg klein, maar toch. Shooters beginnen me mijn keel uit te hangen. :mad: Waar is de originaliteit tegenwoordig gebleven? :'-(

2. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Vooral op arcadegebied. Maar ik wil idd meer originele full games!

Demon's Souls was de laatste.

3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Zoiets als dit? Ik vond Tales of Vesperia wel aardig

moet wel zeggen dat ik wel veel meer uitkijk naar deze

http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=144003

4. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
  5. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Van de week MLB The Show 2010 binnen gekregen van mijn schoonmoeder uit de USA. Ik heb wel wat met honkbal, deze game is zo ontzettend gruwelijk. Ik denk dat ik nog nooit een sportgame heb gezien of gespeeld die er zo ONGELOVELIJK mooi uitziet. Absurd gewoon, wat een grafische pracht. Bizar. Het publiek is ook echt te vet gemaakt, waarom kan dat dan niet in een Fifa of PES vraag ik me dan af.

Ook qua gameplay, helemaal top. Er gaat wat tijd inzitten om het allemaal een beetje door te krijgen, maar als je het eenmaal doorhebt is het zo heerlijk spelen. Verslavende game.

6. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Is er al iets over de PS3 release van Deadliest Warrior? :eek:

7. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Heb liever een HD versie van Kingdom Hearts 1 en 2. :'-(

8. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Welke serie van PoP is dat dan? Met Sands of Time?

Wel leuk op zich maar KH en MGS nog liever natuurlijk. En officiële bevestiging van Ico/Shadow.

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    van de eerste 3 splinter cell's vind ik eerlijk gezegd alleen Chaos Theory nu nog het spelen waard.

Laat ze liever opschieten met ICO/SOTC

10. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
  11. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vroeg me af.. is het nou al bevestigd of er een soort van ''combi-pack'' komt van ICO en Shadow of the colossus?

12. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    nope, niks meer dan geruchten tot nu toe

13. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Wel meerdere en wat sterke(re) geruchten. Gamescon komt snel en dat lijkt me een perfect medium om het op aan te kondigen. Dan voor de release van het 3e deel ff wat incashen + marketing.

14. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Heb net de bestelling van de Move startset geannuleerd.
    Volgens het Bartsmit boekje zou de gamerdisc alleen demo's bevatten :mad:

15. Sato

Sato Sato NL

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt inderdaad, Maar wat had je dan verwacht?
    Je krijgt immers de hardware al goedkoper dan wanneer je het los van elkaar koopt.

16. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Zoveel goedkoper is het ook weer niet want voor € 64,95 kan ik de Motion Controller en Eye ook los kopen.
    Wacht nu wel toch de release , hoop dat er nog een paar winkels gaan stunten met de prijzen.

Het is helaas nog steeds onduidelijk of een game werkt met 1 of 2 Motion controllers.
    Heb het even snel uitgerekend maar de aanschaf van Move gaat veel geld kosten.

1x Starter pack = € 59,99
    1x extra Motion controller = € 39,99
    1x Move Navigatie controller = € 29,99
    1x Game (bijv The Shoot) = € 44,99
    Totaal ben je dan kwijt € 174,96 8)

17. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Wat is the shoot?

enige games die mij nu interesseren (en straks ook beide heb)

Heavy Rain
    RE5 Gold Edition (voor 15,- trouwens)

ik heb al een eye, dus voor mij alleen een move + nav

edit: the shoot

http://gamescom.gamespot.com/video/6273801/

nee doe maar niet :+

18. Sato

Sato Sato NL

Leuk Bevonden:
    0
    Er komt ook een nieuwe Time Crisis game met move support. (En gun-con3 support, Ook zal de Arcade versie van Time Crisis 4 erbij zitten en nog een andere Railshooter van Namco.)
    Een soort volwassen versie van The Shoot dus. (Al moet het Arcade Rail Shooter genre je wel liggen natuurlijk.)

Kan er overigens geen mening over geven want ik heb geen van de Time Crisis games in bezit gehad. (Had er in die tijd het geld niet voor. Ben nog wel op zoek naar Time Crisis II omdat ik die ooit eens op een arcade kast heb gespeeld, Wil hem puur uit nostalgie dus.)

€ 5,- goedkoper en een gratis demo disc, Dus los kopen zou dan onverstandig zijn. (Als je de Playstation eye al hebt vervalt dat argument uiteraard.)

Ga er maar vanuit dat de meeste casual games er maar 1 zullen gebruiken (En ook geen gebruik maken van de Navigatie controller.)
    En er zullen zelfs multiplayer partygames zijn die maar 1 Move Wand(Om ze zo maar even te noemen.) nodig hebben voor 4 spelers. (Omdat je om de buurt speelt.)

Wellicht dat er uiteindelijk hardcore games zullen komen waarbij je er wel 2 nodig hebt, Maar dit zal dan op de voorkant van de boxart worden duidelijk gemaakt door middel van een logo of stikkertje.

Voel jij je dan werkelijk verplicht om meteen alles te kopen? (In dat geval vergeet je de Stand/Oplaadstation:+)

Tuurlijk het is veel geld, Maar als je er straks een hoop plezier van hebt denk je daar achteraf niet meer aan.
    Als het teleursteld dan komt het op de plank te liggen en is het inderdaad weggegooit geld. (*Denkt aan zijn Wii en Microsoft Racing Wheel.* )
    Eerst maar eens zien het wel zo succesvol word als Sony verwacht en of er ook echt leuke games voor gaan komen.

Maar gezien mijn ervaringen met de Wii, En niet te vergeten de stille dood die de Xbox Vision Camera gestorven is. (Totem Ball)
    Verwacht ik van zowel de Move als van Kinect maar vrij weinig. (Met als bijkomend voordeel dat het alleen maar kan meevallen.)

19. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Denk zelf ook niet dat er veel games zullen zijn waar je 2 moves nodig hebt, zeker niet voor hardcore games want bij die heb je juist de nav controller nodig lijkt mij

20. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    er zijn al redelijk wat games die dat hebben. The fight, die sportgames (optioneel) en nog een paar.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina