Hmm, gisteravond effe kunnen klooien met FF14...tering zeg, er komt wel effe wat info op je af
(is mijn eerste MMO
)
Vind het wel irritant dat er geen questmarker is (of ik zie het niet) waardoor het nogal eens zoeken is waar iets of iemand is....
Kwam er na een uur achter dat als ik voorbij de blauwe stippels ga, dat ik dan niet naar 'buiten' ga maar naar een ander gebied van het dorp/stad...waar ik dus moest zijn voor mijn guild aangezien ik een mage ben (oh nee, conjurer...waarom simpel doen als het moeilijk kan
).
Gister ook mijn eerste battles gedaan, en kwam ook terecht in een 'party battle' waar iedereen een invasie van iets sterkere paddenstoelen moesten verslaan.
Dat was wel leuk en werkte goed, al dan niet een beetje chaotisch.
Mijn eerste indruk is goed, en ik zie mezelf hier wel lang mee vermaken....als ik niet al zoveel andere games zou hebben die ik nog te gaan heb, en ik ervan houd zo nu en dan eens een ander spel te spelen ben ik bang dat ik teveel achter zal gaan lopen als ik de game niet trouw zou blijven spelen (althans dat is het idee wat ik heb met MMOs, het vergt veel investment).
Ik denk even terug aan Kingdoms of Amalur, en dat dat eigenlijk ook een MMo moest worden, en als ik dan denk aan dat je daar een mix-class kon maken (rogue/mage) dan baal ik echt dat dat hier niet kan.
Mage is altijd leuk en cool maar ik wil ook wel eens kunnen hakken omdat dat nu eenmaal soms sneller gaat dan casten.
Wanneer komt deze eigenlijk op de PS4? Als ik em ga halen wordt het zowieso de PS4 versie, maar ja, dan loop ik eigenlijk al meteen een paar maanden achter....
Klik om te vergroten...