1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3] De Games [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 6 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Zijn er eigenlijk mensen van XBW die MW2 een beetje online spelen op de PS3? Misschien kunnen we eens samen online gaan? Een paar NL'ers om tegenaan te lullen is altijd fijn toch?! Controls zijn gewoon wennen btw...

2. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Twee shooters waar ik veel van heb genoten op de PS3 zijn Resistance 1 en vooral Resistance 2. Beide zijn nu niet eens meer zo gek duur, dus daar kun je wel even mee aan de slag todat games zoals Medal of Honor en CoD Blackops uitkomen.

3. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Vond beide eigenlijk vrij weinig aan :)

4. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Is Uncharted 2 echt stukken beter dan 1?
    Want ben nu bijna klaar met 1 en vond het overall toch wat tegenvallen...

5. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ja.
    imo

6. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Bwa, stukken... . Uncharted 1 heb ik nooit uitgespeeld omdat ik hem ook tegen vallen vond maar Uncharted 2 heb ik wel uitgespeeld en ik vond het ook nog eens leuk (maar niet zo über als de rest). Uncharted 2 is nu voor een prikje te koop dus ik zou zeggen geef hem een kans want uiteindelijk is het wel een toffe ervaring.

7. Kiss of Fire

Kiss of Fire Kiss of Fire

Leuk Bevonden:
    40
    Ik vond deeltje 2 toch een stuk leuker. 't Is allemaal wat stijlvoller en meer memorabel. Zeker kopen!

8. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Ah okee!
    Heb Uncharted 1 nu bijna uitgespeeld.
    Ik kan hem ruilen tegen Valkyria Chronicles, maar ik weet het niet. Ik wil VC heel graag, maar vind het toch wel leuk U1 in mijn collectie te houden.

Keuzes....

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    VC is ook een tof spel, ik zou hem lekker ruilten en Uncharted 2 kopen. Als je 2 hebt speel je 1 toch nooit meer :+

10. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Zo net uitgespeeld! :)
    De laatste paar chapters waren toch wel erg goed :)

11. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Uncharted 2 is gewoon wat je van een tweede deel kan verwachten. Alles loopt soepeler, het ziet er grafisch beter uit, het voelt allemaal grootser aan en je kunt merken dat ze veel meer moeite in het verhaal en bijhorende cutscenes hebben gestopt.

Voor mij is het tot nu toe met afstand nog de beste (singleplayer) game van deze generatie

12. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Dat klinkt goed :)
    En het schieten? Werkt dat nog steeds zo kut als in 1? :9

13. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Op Super Mario Galaxy en Mirror's Edge na dan, of course. :+

Uncharted 2 is gewoon een must-have als je een PS3 hebt.

14. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Ik had er persoonlijk al geen probleem mee in deel een maar in twee werkt het wel wat beter
    Beide niet gespeeld maar ik denk niet dat dit iets in mijn ranglijst zou veranderen:+

15. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ik zou deeltje 1 lekker houden, er komt nog een deel 3 en en dat staat toch verdomde nice alle drie de delen van deze superserie in je kast :cool:

16. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Laatst zelf Blur aangeschaft.
    Ik had de demo al gedownload en dat was eigenlijk best tof om online te gamen. Vooraf had ik niet hele hoge verwachtingen, normaal hou ik niet van racen met wapens oid; maar dat hebben ze bij Blur imo wel op een leuke manier gedaan, zonder dat er teveel van het raceplezier wordt weggehaald. Tot nu toe erg vermakelijk!

Nu zit ik alleen nog te denken of ik GRID nog zal halen, of gewoon wacht op Gran Turismo 5..

17. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Screens Resistance 3.
    Damn, Sony gaat echt heersen in 2011 qua exclusives. Microsoft is aan het slapen. 8) Nu alleen nog Uncharted 3 aankondigen. _O_

18. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Gok dat uncharted 3 op de E3 wordt aangekondigd en dan eind 2011 uitkomt,

Maar wat komen er naast Resistence 3 en LBP2 nog voor exclusives in 2011 uit?

19. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    InFamous 2, Killzone 3, Motorstorm 3, waarschijnlijk Uncharted 3. Is toch niet niks, waar Microsoft volgens mij zover ik wat in me opkomt alleen Gears Of War 3 heeft.

20. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    en natuurlijk ook nog Gran Turismo 5 (ok einde dit jaar, maar toch), Yakuza 4, Last Guardian, Socom 4 , Time Crisis met Move, White Knight Chronicles 2

Verder een vette Dead Space 2 exclusive (wordt geleverd incl Dead Space Extraction)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina