Wow wow dude, je hebt volledig de verkeerde gedachte van mij. Ik wil echt niet overkomen alsof Sony alles bedacht heeft en weet ik veel. Natuurlijk zou de gamesindustrie nu niet zijn als Nintendo er nooit geweest was. Trouwens, ooit was Nintendo heer en meester(Maar ik speelde toen wel iets meer op de sega 16 bit, echt, helemaal kapot gespeeld
). Maar ik heb echt heel veel respect voor Nintendo. Maar over die controller, dat kan je nu toch moeilijk stelen noemen he? Ik bedoel, dan steelt iedereen van iedereen. die stick, rumblefunctie,...dat zijn zaken die noodzakelijk zijn. Maar dat Nintendo super origineel is, dat weet wel iedereen(kijk maar naar Revolution nu). Maar ik vind persoonlijk dat Microsoft het minst origineel(maar daarom niet slechter he,want ik heb de xbox voor live, shooters,...en het is de bom!) omdat het toch altijd een beetje op een pc lijkt. Terwijl Sony toch altijd zaken als eye toy heeft, zeer veel originele games(als Nintendo) heeft, ook zaken als Buzz, en gitaro hero(heeft trouwens zeeeer veel awards!) zijn origineel. Dus er moet hier toch niet gedaan worden dat Sony niet origineel is en alles steelt(sommige zeggen soms dan Sony van Microsoft afkijkt, dat vind ik toch vaag, sorry hoor). Sony heeft trouwens al soms originaliteits prijzen gewonnen. Dus qua originaliteit zit het toch goed denk ik bij Sony. Nintendo is misschien nog steeds meester,maar ik vind dat ze ten opzichte van vroeger zeer zwak zijn geworden. Kijk naar gamecube,.... Was die echt zoo speciaal? Oke ds is speciaal, maar iedereen doet alsof we het nog nooit gezien hebben(touchscreen,...). Maar ds is over het algemeen wel heel origineel, maar toch vind ik dat Nintendo t.o.v vroeger een beetje afgezwakt is. Maar als je dan naar de Revo kijkt,tja, dan lijken ze helemaal terug te komen!
Klik om te vergroten...