Coole pics cesar! En aan de mensen die hier zo onnozel zitten te doen over pre-renderd stuff, ja Sony heeft het een jaar geleden gedaan, omdat anders E3 2005 tegen zou vallen voor hen. Maar dat is verleden! Jullie blijven maar lullen, ooh ik denk dat het pre-renderd is, omdat het Sony is,... dudes, er zijn geen pre-renderd filmpjes meer, zelfs the getaway was ingame op GDC, aangezien een hoofdman van Sony er de controller in handen nam(net zoals met motorstorm,...) dus please, laat dat gezever zijn. Jullie mogen Sony wantrouwen,maar als ign, gamespot,...het tegendeel bewijst, zwijg dan aub, dank jullie...
waarom wie zegt dat die screens van Brother in arms 3 niet van de 360 zijn...? daar komt de game toch ook op uit... ik koop ze gewoon beide
Ja, maar je moet er rekening mee houden dat het pas eind dit jaar is, tegen dan heb je op de xbox 360, games als gears of war, splintercell(ook op ps, too human( ), ... Dus geen zorgen. Maar als ik voor maar 1 console ging, dan ging ik ook voor ps3, dat geef ik heel eerlijk toe,maar ik ga niet voor 1 console, maar voor 2(mijn broer ook voor 2, ps3 en revo, dus op de revo kan ik dan ook spelen), en ik ben heel blij met mijn xbox 360, maar natuurlijk kijk ik superfel uit naar ps3.
Lekker Nederlands zeg. :{ Ik vind de xbox 360 nu perfect en ik zie wel. Ik denk wel dat ik gewoon mijn 360 hou.
waarom erger je daar nou zo vaak aan man! Als je het niet wil lezen lees het dan ook niet! En trouwens ik moest snel typen nerd anders typ ik wel zo!!! En dit zeg jij altijd alleen omdat ik niet de xbox360 heb gekocht. Want dat had jij zo graag gewild maar nee ik heb de goede keuze gemaakt volgens mij!
Iedereen leeft zijn leven, iedereen maakt zijn keuzes, probleem opgelost nu mensen...:{ Nog wat nieuws: Track7 Games werkt momenteel aan hun nieuwe Next-Gen game Theisis. : Theseis is een Grieks woord en betekenend een mening of idee. Dit nieuwe "conspiracy-fantasy adventure game" oftwel samenzwering-fantasie avontuuren game, wordt voor het PC platform en andere nieuwe Next-Gen consoles ontwikkeld (xbox 360, ps. Theseis speelt zich af in het huidige Athene(Griekenland) en het verhaal begint van het netwerk van holen onder het Griekse metropool. Spelers zijn tussen het alledaagse en het bovennatuurlijke gevangen en volgen de aanwijzingen van een lang verloren oud kunstvoorwerp dat een enorme macht draagt. Dit voorwerp is zo machtig dat het de voledige menseijke koers kan voorspellen. Alleen jij zult het resultaat kunnen vast stellen. Indien je van de Griekse mythologie houdt, is dit zeker een aanrader.
Hier de link met de plaatjes. http://media.insidegamer.nl/dump/1144765462.jpg zo te zien komt Liquid ook weer terug. Evenals Naomi en Meryl. Hoop oude bekenden uit deel 1 dus. Ben benieuwd hoe Raiden dit keer is. Hij zou stoerder worden ofzo, had in principe ook geen problemen met de oude raiden. Knulletje had wel vette moves.
Mmmm, liquid komt terug, tja, hij zat eigelijk ook al in 2 Spoiler arm van ocelot, nam soms positie over van ocelot . Maar zou hij echt volledig terug komen in levende lijven? Hoe the fuck gaan ze dat flikken. Maarja, denk niet dat hij echt in levende lijven terug komt, zal net zoals in 2 zijn denk ik(zie spoiler juist). En hij zal waarschijnlijk wel er veel in voor komen(de stem, zijn geest,...). En tja, mgs1 blijft voor mij de number uno! Dus ben benieuwd of deze hem gaat evenaren. Myrel, naomi,...komen terug, ben benieuwd. Van Raiden verwacht ik ook wel veel. Maarja, Snake blijft de man!
Myrel, die is toch dood die ging toch dood door Liquid op het laatste? Eerst neergeknalt en meegenomen door Sniper Wolf etc. Maar echt vet dat Liquid dan terugkomt. Ik vind hem echt een cool personage maar Snake natuurlijk ook en van Raiden verwacht ik ook veel!
Ik snap eigenlijk niet hoe liquid in die arm van Ocelot terechtkwam. In deel 1 kapte die ninja z'n arm eraf, maar gebruikten ze dan cellen van liquid om die er terug aan te laten groeien ofzo?
@ Da Master, dat is niet waar, Myrel ging niet dood(in het echte einde toch). Als je als snake nooit opgeeft tijdens de foltering met ocelot, blijft myrel leven(er zijn 2 eindes). Dit is het echte einde, want iedereen weet dat snake nooit opgeeft . @Cesar: Tja, het is niet algemeen bekend. Maar wat ik er van kan opmaken, is dat Ocelot de arm van Liquid zijn lijk heeft laten overzetten op zijn lichaam. En terwijl, met dat kloongedoe, liquid's genen... denk ik dat Liquid in Ocelot leeft. Tja, Ocelot heeft betere tijden gekend . Maarja, dit is nooit echt heel duidelijk geweest in mgs2, anuwel ik die nog eens moet uitspelen,maarja, ik ben niet zo goed in het uitleggen van die zaken. Maar ik denk wel dat dit in mgs4 duidelijker wordt
Ik denk dat ik MGS2 ook nog maar eens moet uitspelen. Ik ben echt benieuwd hoe al die personages eruit zien in next gen graphics, Snake zag er al zo zalig uit. Hopelijk is meryl niet zo'n oud besje geworden in die jaren.