1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] PS3: De Games.

Discussie in 'Games' gestart door boss, 25 jan 2006.

  1. T!jg3rn00tj3

    T!jg3rn00tj3 Active Member

    Berichten:
    644
    Leuk Bevonden:
    1

    wat slecht boss...als echt hardcore MGS kan dit niet he :+ :9 anyway..mgs2 heeft een goed einde. Zit echt een diep verhaal in..alleen je moet wel iets meer hersencellen hebben om het goed te begrijpen en het ook terug te kunnen linken op bepaalde gebeurtenissen in deel 1 en 2.

    Ja relax ik ben echt benieuwd. Wil echt meer footage zien van deze game :) en meer over het verhaal weten offcourse.
     
  2. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    ? Ja ik ben niet goed in het uitleggen van zaken bedoel ik, het zit wel in mijn hoofd ,maar in samenvattingen maken en stuff ben ik alles behalve een meester. En ja,mgs2 zat zeker goed in elkaar, maar is ook de ingewikkelste mgs. Voor mgs4 er is ken ik heel het mgs universum!:D(want mgs2 heeft nog veel geheimen voor mij, dat durf ik best toe tegeven, ik zou zelfs durven zeggen als iemand zegt dat hij echt alles perfect weet in mgs2 dat hij zou liegen...:D)
     
  3. T!jg3rn00tj3

    T!jg3rn00tj3 Active Member

    Berichten:
    644
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja heb je gelijk in. Heb de game een paar keer gespeeld en je komt steeds weer nieuwe dingen tegen die dan ineens wel op de plek vallen. Hou er wel van als er een goed verhaal in zit en dat het een beetje ingewikkeld is. Dan gaat het ook niet snel vervelen. Alleen 3 heb ik niet gespeeld....misschien dat ik die een keer uit de budgetbak tover als ik een ps3 heb...ding is toch backwards compitabel. Of anders moet ik maar ergens het verhaal van 3 opzoeken. Wil wel een beetje bij blijven natuurlijk :)
     
  4. Cesar

    Cesar Active Member

    Berichten:
    461
    Leuk Bevonden:
    0
    Killzone 2 wordt geen launchgame, aldus Phil Harrisson:

     
  5. JeePee

    JeePee Guest

    Jammer, maar niet zo heel erg. Die game moet gewoon af zijn. Anders is het hetzelfde als een gerushde Halo, en dat wil ook niemand ;)
     
  6. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    @T!jg3rn00tj3: ja idd:). En je kan misschien dan mgs3 subsistance kopen(komt binnekort uit). Met 3D camera, enorm veel extra's zoals online, 2 vroegere mgs games erbij, ook terug de filmmode(zodat je de filmpjes allemaal kunt zien enzo)...
    @Cesar: ja, was wel te verwachten. Ze doen er alles aan om de game er zo goed mogelijk te laten uitzien, na die stunt op E3:D. Dat ze hun tijd maar nemen, hopelijk gaat de game er dan ook de bomb uitzien:).
     
  7. T!jg3rn00tj3

    T!jg3rn00tj3 Active Member

    Berichten:
    644
    Leuk Bevonden:
    1
    Ze zullen wel moeten anders worden ze totaal niet meer serieus genomen als ze nu met een killzone aankomen die grafisch niet eens in de buurt komt van dat filmpje. Dus ze hebben de lat lekker hoog gelegd voor zichzelf. Ik gok dat hij op zijn vroegst pas in de zomer van 2007 komt. Maar ik denk ik eerder rond de feestdagen eind 2007. Dat lijkt me reeëler. Zeker als je het vanuit de marketing hoek bekijkt. Killzone is een titel waarmee veel ps3's verkocht gaan worden. En rond de feestdagen geven mensen altijd meer geld uit aan dit soort dingen.

    Tot zo ver het gewrijf over de kristallen bol. :p
     
    Laatst bewerkt: 16 apr 2006
  8. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Eerst glimp ridge racer 7?

    [​IMG]
    Ik heb toch mijn twijfels of dit een goed spel gaat worden. De enige goede rigde racer game van de laatste jaren is die op de psp. En deze komt waarschijnlijk bij de launch, wat wil zeggen dat ze maar een jaar aan de game gewerkt hebben(wat soms genoeg is voor zeer goede ontwikkelaars, met deze heb ik serieuze twijfels...)
     
  9. k!ll$R

    k!ll$R I AM THE K!ll$R

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
  10. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Hmm, Ziet er goed uit! Eens kijken wat het wordt want EA is nooit Exclusive. Volgens mij gaat deze gewoon draaien op multiplatform.
     
  11. JeePee

    JeePee Guest

    Ziet er goed uit!
     
  12. Cesar

    Cesar Active Member

    Berichten:
    461
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuk nieuws, Tekken 6 zou in de laatste Famitsu staan, de scans zullen dus wss ergens deze week opduiken. :)
     
  13. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Hell yeah, ik hoop dat het verschil met tekken 5 zeer groot is, want DOA4 heeft me daarin(t.o.v voorganger) zeer diep teleurgesteld...
     
  14. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    1080p games: feit?

    Voor de game wardevil is een speciale engine om ook 1080p te kunnen afspelen. Dus deze game zal waarschijnlijk op de ps3 te spelen zijn in 1080p. Anuwel ik altijd dacht dat GT5 ofzo het eerste 1080p spel ging zijn...
    Op de site(officiele site) staat ook dat het de bedoeling is om echt een 1080p game te laten zien:):
    http://www.wardevil.com/
    vanonder met RTE1080p...
    Ook op teamxbox vind je info over de game, en zij zeggen ook dat het smooth verloopt op 1080p, de engine in ieder geval. Maar dat vind ik raar,want xbox 360 ondersteunt geen 1080p. Of zouden ze binnekort met xbox 360's komen die het ook ondersteunen? Ik weet het niet, afwachten dus.
    team xbox:
    http://news.teamxbox.com/xbox/9272/WarDevil-RTE1080-Revealed/

    Ik blijf erbij, er zullen 1080p games komen. Voor mij zijn 720 games goed genoeg(ga geen 1080p tv kopen), maar ik ben er van overtuigd dat 1080p games echt niet onmogelijk zijn. Maarja we zullen zien hé:)
     
  15. Cesar

    Cesar Active Member

    Berichten:
    461
    Leuk Bevonden:
    0
    Untold Legends: Dark Kingdom zal ook 1080p ondersteunen hoor, is al even bekend.
     
  16. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, ik weet het, en dat van wardevil is ook al een tijdje bekend,maar ik had het hier nog niet gepost, dus daarom;).
     
  17. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zie 1080p meer iets voor de volgende generatie games zoals de ps4 en xbox720 enz...

    het zal mogelijk zijn om 1080p te hebben maar ze zullen er dan tog veel tijd moeten in stoppen.
    als je ziet dat de meeste games op de xbox360 meer framedrops hebben op 720p dan op 480p dat zegt genoeg.
     
  18. k!ll$R

    k!ll$R I AM THE K!ll$R

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    maar dit is de ps3 en daar weten we nog niet veel van ;)
     
  19. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja,maar in de xbox games heeft men geen extra tijd gestoken in de 720p functie. En toch kan je die games afspelen in 720p. Dus het zou me sterk verbazen, dat het echt zo moeilijk is om games in 1080p te tonen...
     
  20. Jaspero

    Jaspero ajax

    Berichten:
    230
    Leuk Bevonden:
    0
    Nvidea heeft zelf al bekendt dat het onmogelijk zal zijn om games in 1080p af te spelen behalve als het een heel eenvoudige of een 2d game zou zijn dan zou dit mischien wel mogelijk zijn.
     

Deel Deze Pagina