1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] PS3: De Games.

Discussie in 'Games' gestart door boss, 25 jan 2006.

1. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Tja, en ik zeg dat Nvidia te vroeg conclusies trekt. Maarja, we zullen wel zien.

2. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Vergeet niet dat Nvidia veel meer weet dan wij.
    Ze hebben tenslotte de GPU ontwikkeld. Het lijkt mij dat ze toch best wel weten wat dat ding kan.

3. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ja, dat is idd waar, ze zullen wel veel inteligenter zijn dan mij:D. Maarja, ik ben koppig en ik blijf met mijn standpunt :p:p. Neenee, we zien wel. Als het uiteindelijk kan, tja, dan had mijn gevoel gelijk,maarja, als het niet kan, dan is het zo, 720p is super...

4. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10

Haha :)

Die uitspraak heeft Nvidia ook al weer een flinke tijd geleden gedaan, dus misschien kan het nu inmiddels wel, je weet nooit.
    Maargoed, dat blijft gissen voor ons.

Ik verwacht dat we op de E3 dan eindelijk duidelijkheid zullen krijgen.

5. Cesar

Cesar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, PS2 zou ook bepaalde effecten niet aankunnen (zoals Fur rendering) , maar het is toch maar mooi aanwezig in sommige hedendaagse games. Als je als developer wat getalenteerd bent en je bent creatief kan je veel dingen doen die normaal gezien niet mogelijk waren op de hardware, al is het maar dat je ze faked, maar who cares als het er hetzelfde uitzien dan het "echte" effect.

Laatst bewerkt: 27 apr 2006
  6. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    720p vind ik al heftig genoeg....1080p, dat gaat mijn hart niet aankunnen 8) :+
    Mijn TV trouwens ook niet.... :p

7. JeePee

JeePee Guest

Ik weet eigenlijk wel zeker dat goede developers de PS3 games op 1080p kunnen laten draaien. Alleen al om het feit dat de PS2 1080i @ 60fps aan kon. En nee, dat was geen 2D spelletje, maar GT4. En als 60 frames op 1080p teveel is lukt het men zeker om er 30fps van te maken.

Niet dat dit mij veel boeit ofzo :p, ik speel toch nog op een SDTV :+
    Ik ga voor m'n verjaardag wel ff zeuren om een HDTV'tje. Mijn zus kreeg vorig jaar een Laptop, dus ik heb ook wel recht op iets in die richting :p Tegen de tijd dat ik jarig ben zullen er vast al LCD'tjes zijn die onder de prijs van die laptop liggen... *Hoopt 8)

8. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Jaja, dat komt wel in orde JP, tegen dan zullen er wel LCD tv'tjes voor een prijsje in de winkel liggen (*hoopt ook :D)
    ps: mijn broer gaat dan ook een LCD tv kopen, mss een 1080p tv, maar ik verwacht dat hij een grote 720p tv gaat kopen dan:)

9. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Resistance

Resistance: Fall of Man speelbaar op E3
    www.insidegamer.nl

10. Cesar

Cesar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sony heeft nu ook hun VOORLOPIGE E3 line-up bekend gemaakt:

ATV Offroad Fury Pro (PSP)
    ATV Offroad Fury 4 (PS2)
    Gangs of London (PSP)
    God of War II (PS2)
    Killzone: Liberation (PSP)
    Lemmings (PSP)
    LocoRoco (PSP)
    MotorStorm (PS:cool:
    Ratchet and Clank: Size Matters (PSP)
    Resistance: Fall of Man (PS:cool:
    Rogue Galaxy (PS2)
    Warhawk (PS:cool:

Verwacht maar dat hier nog games bijkomen, ik denk bijvoorbeeld aan Heavenly Sword (al dan niet in de vorm van een trailer), maar Warhawk, Motorstorm en Resistance: Fall of man zijn dus al drie titels die hoogstwaarschijnlijk speelbaar zullen zijn.

En vergeet niet, dit is enkel de voorlopige lijst van games die Sony zelf uitgeeft, exclusives van third party bedrijven zoals bijvoorbeeld Metal Gear Solid 4 van Konami of Tekken 6 van Namco staan hier dus logischerwijze niet bij. ;)

11. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ja idd, en denk ook maar aan het geheime project van naughty dog. En wie weet is GT5 wel speelbaar(hoop het). En unreal tournament zal ook wss speelbaar zijn. Maarja, Sony gaat al zijn geheimen(of bijna allemaal) in het vuur gooien op E3:). We gaan veel te zien krijgen denk ik_O_ .

12. Cesar

Cesar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat naughty Dog project, het toeval wil dat ik er vannacht over gedroomd heb. :p (ja ik weet het, het is erg :D). Het spel heette Dolmag ofzoiets en je moest je eigen robot samenstellen. Zelf onderdelen verzamelen en de AI van de robot programeren enz... :)

Zoiets zal het echte spel wss niet worden. :p

Laatst bewerkt: 1 mei 2006
  13. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Nee, ik denk dat je droom er een beetje naast zit:D .

14. Tecnomic

Tecnomic Guest

bron: www.gamequarter.be

15. Cesar

Cesar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Full Auto 2, exclusief voor PS3:

http://www.sega.com/e3/2006/announcements_tp.php?item=pr_20060502a

16. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Mmm, mijn persoonlijke mening: full auto sucks. Maarja, wie weet wordt deel 2 wel iets. Maar ik denk niet dat Microsoft die game gaat missen...

17. Cesar

Cesar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, het is idd geen goed spel, maar wat me toch opvalt is dat sommige developers de Xbox 360 precies als proefplatform gebruiken, als zoethoudertje en met de PS3 pas écht beginnen.

Want bv. ridge racer 6 en full auto, alletwee xbox 360 exclusives, nu komt de ps3 eraan en wat zie je? Ridge racer 7 en full auto 2 ps3 exclusief.

18. IWFH '2006'

IWFH '2006' 35+ Good Deals

Leuk Bevonden:
    0
    Da's echt naaierig..

Ik moet zeggen dat ik zelf een beetje een 'raar' gevoel heb bij de PS3. Dat het echt gaat knallen qua graphics etc. Dat heb/had ik bij de 360 niet toen die uitkwam, daarom wil ik eigenlijk ook wel een PS3 kopen, maarja het geld... (4 a 5 honderd euro toch?).

Persoonlijk zou ik dan heel erg uitkijken naar bijv. GT5. Een über realistische racegame (In elk geval grafisch) waardoor je echt het gevoel krijgt er ook daadwerkelijk te racen. Dat zou ik echt stoer zijn. En natuurlijk zit ik te wachten op een nieuwe GTA.

19. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Wees er maar zeker van dat qua gameplay gt5 ook uberrealistich gaat zijn;). Ik ben benieuwd of we een trailer te zien krijgen op e3 of echt speelbare demo...

20. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Bij mij gaat het niet zozeer om de graphics maar meer om het type spel. Ik vind dat de 360 meer leukere spellen heeft. Maarja dat is mijn mening he. ;)

Deel Deze Pagina