1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] PS3: De Games.

Discussie in 'Games' gestart door boss, 25 jan 2006.

  1. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik schrok al :emo:

    Mm september,, ben ik jarig ;) Maar een 360 is toch nog te duur vrees ik :'-( d'r moet natuurlijk ook een brommer komen 8)
     
  2. M_Master

    M_Master Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    3
    Echt? :eek: Damn.. maar FF zou nu toch ook op de 360 komen of alleen in andere vormen?
     
  3. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Er zijn geruchten dat het om een arcade game gaat voor xbox 360. Maar langs de andere kant denken sommige echt dat één van de 2 FF13 games voor ps3 ook naar de 360 komt. De 2 games spelen zich af in dezelfde wereld,maar dan met andere personages, ander verhaal. Dus het enige wat gemeen is, is dat het in dezelfde wereld is. Ik hoop voor de 360 only gamers dat er een Final fantasy naar komt, want ik denk wel dat het super gaat worden(zoals altijd):)
     
  4. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel naaierig, 2 FF games uitbrengen. Een beetje fan wil ze natuurlijk alle twee hebben, terwijl het waarschijnlijk wel alle twee een beetje gelijke games zijn (gameplay?).

    kost je twee keer zo veel
     
  5. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Helemaal niet naaierig, wordt gemaakt door 2 super teams van ontwikkelaars. Team van FF10, die in mijn ogen één van de mooiste games met deze gemaakt hebben(en kijk ook maar naar FF7,...) En dan het andere spel wordt gemaakt door die van kingdom hearts 2, en die mannen hebben zich ook al bewezen. Spellen gaan een volledig ander verhaal krijgen en voor de rest niets met elkaar te maken hebben denk ik, maar dat is nog niet zeker. Alleen spelen ze zich in dezelfde wereld af(misschien niet op exact dezelfde plaatsen he). Bekijk silent hill games, spelen zich allemaal in silent hill stadje af, en zijn allemaal supergames! Dus ik ben zeer blij met deze 2 games! :):)
     
  6. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Assassin's Creed!

    Het exclusieve spel dat in de opm gaat staan deze maand is Assassin's Creed. Opm wist al lang dat deze game exclusief voor ps3 is, aangezien ze al een hele tijd terug zeiden dat ze een exclusief interview met de mensen ervan gingen hebben,... Dus voorlopig echt wel ps3 only, en door velen de game van de show, hier wat screens:
    [​IMG]

    /Mod GEEN SCANS POSTEN.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 27 mei 2006
  7. X Heer

    X Heer SNK Playmore

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou eigenlijk 6x.
     
  8. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Al die plaatjes doen het niet, dan moet je ze ff opslaan + uploaden van Imageshack, heb ff geen zin om er zoveel te doen voor je. Maar ik dacht dat het 360 & Playstation 3 was?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 27 mei 2006
  9. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Resistance:
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Details Turok game:
    Eerste productie ps3's Europa:

    Volgens CEO David Reeves zal de eerste productie line PS3's in europa gelanceerd worden. In een interview met MCV vertelde hij dat de eerstvolgende productie PS3's gemaakt worden voor Europa.

    Verder gaf hij ook commentaar over de recente discussies betreffend het prijskaartje van de PS3.

    Hij vertelde dat de PS3 een koopje is in vergelijking met de eerste Blu-Ray spelers die nog in europa uit moeten komen.
    Een spelcomputer met veel goede titels die uit zullen komen en als een volwaardig Blu-Ray speler fungeerd is €599 een koopje. De €499 versie die tevens Blu-Ray kan afspelen is zelfs van betere waarde.

    F1'06 Info onthult met interview Studio Liverpool:
    F1Gamers.com had een interview met Studio Liverpool
    ontwikkelaars over F1'06 op de PS3,PS2 en PSP.

    Er werd enorm veel informatie vrij gegeven over de game
    en PS3blog heeft al de hoogtpunten in een lijst weergeven. Alle informatie is voor de PS3,PS2,PSP tenzij het aangegeven word.


    * Een ronde voor het opwarmen van de banden.
    * De PS3 versie bevat een Safety car.
    * Straf penalties voor opzetterlijk shortcutting.
    * Na de race overwinnings ronde PS3 versie.
    * Verbeterde weg nauwkeurigheid.
    * Brandstof lading en versleten banden hebben effect
    op het binnenkomen en verlaten van de pits.
    * Jerez test-track als bonus track.
    * PS2 word tot het uiterste gedreven met 22 auto's
    lopend op 50HZ.
    * Ongeloofelijk veel level detail in PS3 versie.
    * Verbeterde physics en totaal vernietigbare auto's
    met meer realistisch schade.
    * Agressiever, sneller en gevarieerd AI
    * De handen van de tegenstanders zijn zichtbaar op
    het stuur in de PS3 versie.
    * Volledig commentaar.
    * 110% regel niet aanwezig.
    * Cross-platform netwerk play tussen PS2 en PSP.
    * Gericht op PS3 launch.
    * Samenwerking met PS3 en PSP, kwalificeer op je PSP
    hevel het over via memory-stick naar PS3 en wanneer
    je thuis bent speel je verder op de PS3.
    * Mogelijke Motion-Censor functie en L2 & R2 als
    acceleratie en rem.

    ...

    Oké, zal het sffs doen;). Nee, het is(voorlopig) alleen voor ps3...

    Edit: gebeurd:)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 26 mei 2006
  10. Jaspero

    Jaspero ajax

    Berichten:
    230
    Leuk Bevonden:
    0
  11. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Tja, het is geen launchgame, is nog veel werk aan, maarja, deze E3 had Sony toch wel veel mooiere dingen laten zien, dan motorstorm. Maar ik hoop dat ze er nog een goede game van maken, concept spreekt me in ieder geval aan...
     
  12. JeePee

    JeePee Guest

    Halleluja _O_
     
  13. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik vind het er nog redelijk uitzien.
    Het haalt het bij lange na niet bij de beelden van de E3 van vorig jaar (de beelden waarvan Sony claimde dat ze ingame waren, niet dus), maar ziet er nog redelijk uit, maar ben niet onder de indruk.
     
  14. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, voor mij hetzelfde. Vind het wel cool dat er veel voertuigen per race zitten, en veel verschillenden, zoals quads, crossmoto's, hummers, rallyauto's, buggy's,... Maar toch, als ik het nu zo zie, had ik er toch meer van verwacht. Maarja, we zullen zien wat het uiteindelijk resultaat zegt he:)

    ps: Thanx voor mijn dubbelpost te veranderen, zal er in vervolg meer op letten;)
     
  15. Cesar

    Cesar Active Member

    Berichten:
    461
    Leuk Bevonden:
    0
  16. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Die Naughty Dog game ziet er erg cool uit! Het is wel een beetje klinish, maar veel details.

    Willen jullie geen scans meer posten van magazines. Dat is hun exclusieve content en bedoeld voor hun lezers. Wij vinden het ook niet leuk als onze screenshots gejat worden.
     
    Laatst bewerkt: 27 mei 2006
  17. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    @ Kobold, oké, zal het niet meer doen ;). En ja, die naughty dog game ziet er super uit! En ingame he mensen! Ik snap echt niet dat velen vinden dat Sony niets voorstelde op E3. Want games als mgs4, assassin's creed, naughty dog's game, Formule 1, Resistance, Heavenly sword, 8 days, kaartspel met ide monsters(wat zeer origineel is), ... hebben toch zeer veel indruk op mij achter gelaten. Maarja, dat ben ik he:)
     
  18. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Massa's screens en stuff ;)

    Indrukwekkende ps3games voor mij op E3:

    Metal gear solid 4:
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Heavenly Sword:
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Resistance:
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]


    Naughty dog's game:
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Heavy Rain:
    [​IMG]
    [​IMG]

    Assassin's Creed:
    [​IMG]
    [​IMG]

    FF XIII:
    [​IMG]
    [​IMG]

    The eye of the judgement day:
    [​IMG]
    [​IMG]
    Dat is voorlopig genoeg he ;)
    Verder waren er nog zeer indrukwekkende dingen voor ps3 vond ik. Games die zowel op ps3, als op xbox 360 verschijnen, zoals: Bioshock, BIA3, stanglehold,...
     
    Laatst bewerkt: 28 mei 2006
  19. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    [​IMG]
    Nog een screentje van het Naughty dog game, ziet er mooi uit:).
    Hier kan je ook nog een paar HD filmpjes downen:
    http://www.ps3portal.com/ps3/article/419.html

    Bye the way, voor de playstation fanaten. De nieuwe opm2 is enorm cool! Assassin's creed onder andere!!!
     
    Laatst bewerkt: 30 mei 2006
  20. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Metal gear solid 4:

    Dat laatste moet je niet te serieus nemen(en de sites kunnen ook verkeerd vertalen...). Maar ik denk persoonlijk wel dat er na mgs4 geen metal gear SOLID game meer komt, maar nog wel metal gear games. Ik denk, wanneer Hideo eindigd als director, eindigt snake ook(maar niets is zeker).
    Ook heel goed dat niet alles kapot kan, anders krijg je een soort van Mercenaries sfeertje en kan Kojima zich niet op belangrijke zaken focussen. Maar dat er enorm veel interactiviteit gaat zijn staat vast:). En ook dat het spel zich in 6 maanden afspeelt is cool. Dan zie je Snake waarschijnlijk als het ware ouder worden(denk dat het verouderingsproces op het moment van mgs4 heel snel gaat gaan met Snake). En wat ook cool is(:D) is die camouflage. Naar het schijnt is dit niet zo makkelijk om in een game te steken. En vergt het veel kracht, tja next gen voor iets he :p...

    Veel info Resistance: Fall Of Man

     

Deel Deze Pagina