1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] PS3: De Games.

Discussie in 'Games' gestart door boss, 25 jan 2006.

  1. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Die plaatjes zijn zeker indrukwekkend! Maar geen ingame toch?
     
  2. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Van die screens krijg ik nou niet echt een WOW gevoel.
     
  3. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Plaatjes zijn allemaal ingame, daarom dat ik ze getoond heb:).
     
  4. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Ze zijn in-game in de zin dat ze in de engine gerenderd worden, maar net als de Halo 3 teaser is het natuurlijk geen gameplay. Ben benieuwd hoe beide gamers er uit zien als je ze daadwerkelijk speelt in plaats van de optimaal mooi te maken tussenfilmpjes! :)
     
  5. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Volledig juist. Ja fout van mij om te zeggen dat het daadwerkelijk ingame is. Ik zal het zo zeggen: Het zijn de ingame graphics.(trouwens er staan ook veel screens op die daadwerkelijk ingame gespeeld zijn(heavenly sword, resistance, heavy rain, en zelfs assassin's creed volgens ign, gamespot...:))
     
  6. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja! Natuurlijk, ik was op E3 en heb daar de games gezien. Toen ze gespeeld werden was ik niet erg onder de indruk als ik eerlijk ben, maar ze ogen natuurlijk niet slecht. Ik doelde meer op Halo 3 en MGS4. :)

    Ik heb ook Assassin's Creed mogen zien...yum! Maar die draaide op een PC, niet op een PS3 hoor! Zal ook wel uiteindelijk naar 360 komen, gelukkig. Net als Heavy Rain, vermoedelijk. Dan ogen ze waarschijnlijk redelijk het zelfde.

    Heavy Rain was trouwens een techdemo, dat was niet eens een demonstratie van het spel, maar gewoon demo van de technieken die ze mogelijk kunnen gebruiken voor het spel. Wel erg cool!
     
    Laatst bewerkt: 4 jun 2006
  7. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Vat het niet vijandig op,

    Maar hoe weet jij dat het ingame is?
     
  8. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik zal voor hem antwoorden. Kojima demonstreerde tijdens het debuut van de MGS4 trailer dat hij deze real-time kon pauzeren en details kon bekijken.

    Kortom, allemaal gefabriceert met de game engine en draaiende real-time. :) Het is geen gameplay natuurlijk en we zullen moeten afwachten hoe het in eigenlijke gameplay oogt. In dit soort in-game filmpjes kunnen ze natuurlijk optimaal alles benutten voor het maken van een mooi plaatje, geen AI, etc. Dat is in gameplay iets anders. (overigens heb ik geen twijfel dat het spel er ook in gameplay prachtig uit zal zien! Zowel Halo 3 als MGS4)

    :)
     
    Laatst bewerkt: 4 jun 2006
  9. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Hoe weet jij dat halo 3 ingame is?

    Dude, komaan, als het niet ingame is, was het al lang bekend zoals vorig jaar. Je kan blijven doordrammen over...

    Trouwens, deze games waren voor publiek,.. speelbaar:
    heavenly sword en resistance(screens: ingame dus)
    Dan, mgs4 hebben ze vorig jaar al een ingame demonstratie gegeven.
    Dan, assassin's creed was speelbaar(ook al is het op een dev kit of dikke computer, ps3 is toch zo krachtig, dat dat niet veel uitmaakt, maar geen zorgen kerel, het komt ook naar de 360)

    Heavy rain mag dan wel een techdemo zijn, maar was wel ingame...
    En naughty dogs game werd realtime ingame gerenderd zoals de halo3 trailer....
    Ik weet over wat ik praat... En hou nu op met dat "hoe weet jij dit, ik heb geen Wow met dit,..." Ga dan in een ander tread kijken als je niets kunt verdragen...
     
  10. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Als jij zegt dat het naar 360 komt, wordt ik daar warm noch koud van. Heeft totaal geen betekenis als jij probeert te impliceren iets te weten. No offense. ;)

    Ik heb met de ontwikkelaars daarover gesproken en het een en ander daarover gehoord, maar dingen veranderen. Dus zeker is het nooit. Assassin's Creed was niet op een PS3 dev kit, op een PC. Personal Computer.

    Je mag overigens wel iets aardiger en minder arrogant doen tegen iemand die gewoon een vraag stelt hoor! Je klinkt een erg beetje betweterig, dan mag je goed op de hoogte zijn van sommige dingen en denken dat je dat bent van anderen, maar dat is geen excuus om andere mensen te proberen een lesje te lezen.

    Ik weet namelijk altijd alles toch nog een tikkeltje beter en kom je dan genadeloos de les lezen zoals je dat met anderen probeert te doen. ;) ;)
     
  11. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik klink nu misschien wel als een betweter,maar Leze heeft me al genoeg geirriteerd de laatste, no offence. En ik reageer nu misschien te fel, maarja, er mag niets goeds over ps3 gezegd worden(al is het in het ps3vs360 topic),tja, pff...
    Maarja, zal intervolg gewoon per bericht reageren...
     
  12. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    PS3 wordt aan fantastische machine, ik denk niet dat iemand met kennis van zaken daar anders over denkt. Vergelijken is niet nodig denk ik hoor, als hij vette games heeft, dan zal hij 't goed doen en dat ligt niet aan het gebrek aan kracht in de console! Of die nou het zelfde is of meer als 360 maakt eveneens weinig uit.

    Maar goed, je moet je gewoon niet irriteren, als het je niet bevalt dan gewoon niet reageren, dat werkt het beste, kun je ook geen domme dingen zeggen. :)
     
  13. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, dat is een feit:). Ik ben nog maar een jaar actief op het forum, moet nog wat leren he:9 :D . Maar ik ga slapen, morgen wordt de beginpost van deze tread ge-updated;)

    Good night people!
     
  14. Tallon 4 NL

    Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    De PS3 zal ondanks een tegenvallende E3 een killermachine worden die ik zeker bij lauch zal aanschaffen, al is het maar voor de verschrikkelijk goede back catalogue en ik verheug me nu al op ps2 franchises in PS3 kwaliteit.

    Als ik al denk aan God of War op de ps3 moet ik aan de zuurstoftank liggen :)
     
  15. Cesar

    Cesar Active Member

    Berichten:
    461
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook heel benieuwd met wat de GoW studio met de PS3 zal kunnen uithalen. Zeker nu met de SCEWWS (Sony Computer Entertainement World Wide Studios, een hele mond vol) wordt de technologie van first party developers meer onder elkaar gebruikt en kunnen ze er onderling aan schaven.

    Ik heb nu ook de indruk dat sinds de E3 Sony eindelijk de informatie kraan wat opengedraait heeft in veband met de games, veel info over Resistance de laatste tijd bijvoorbeeld, pas nog over die F1 game, enz....

    Een opsomming van de belangrijkste dingen uit de interviews van IGN, 1Up en Gamespot met Ted Price van Insomniac over Resistance:

     
    Laatst bewerkt: 5 jun 2006
  16. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Screens van launchgame warhawk

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  17. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Het is echt mijn type spel niet.
    Daarnaast vind ik het er nou niet zo bijzonder uitzien.
    Lijkt meer op een standaard pcgame, dan op een PS3 game.

    Kwam zojuist ook de volgende screens tegen:

    [​IMG]
    [​IMG]

    Graphics zijn niet het belangrijkst, maar dit ziet er in mijn ogen niet next-gen uit.
    Een PS3 moet toch meer kunnen dan dit lijkt me.
    Ik word er niet stil van.
     
  18. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Mee eens. Maar ze hebben gelukkig nog een x-aantal maanden om er aan te sleutelen. En wellicht biedt die controller net dat beetje extra bij deze game.
     
  19. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Die controller lijkt mij juist niet goed werken bij deze game, maar goed, dat is mijn mening he. :)

    Ik vind Warhawk in ieder geval niks, het is mijn spel niet, trekt mij niet aan.
     
  20. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, ik ga het spel ook nooit kopen. Maarja, ik vind het wel vet dat er meer dan 2000 schepen op je scherm getoond kan worden,... ook al ziet het er dan grafisch minder uit. Maar goed, mijn type spel is het ook niet.

    edit: Maar die 2 screens van jou van ign doen de game helemaal geen eer aan. Allé, dat vind ik dan toch. Als je het ingame ziet(in HDfilmpje) is het toch veel mooier, en op IGN staan toch ook nog mooie screens dunkt mij zo. Maar goed, ik postte alleen maar de screens voor de liefhebbers:).
     
    Laatst bewerkt: 7 jun 2006

Deel Deze Pagina