[PS4] PS3: De Games.

Discussie in 'Games' gestart door boss, 25 jan 2006.

1. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Warcraft is ook niet mijn type game. Geef mij maar MGS4 of Heavenly Sword....dat zijn voor mij toch wel de games geweest waar ik zwaar van onder de indruk was _O_

2. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Screens Assassin's Creed

3. JeePee

JeePee Guest

Ziek mooi _O_

4. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Amen.
    Bovendien ziet het er ook zeer leuk uit om te spelen :D.

5. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ziet er mooi uit!
    Dus de lanch games van de Ps3 worden mooier.

6. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ja, maar niet allen. Ik moet het eens eerst kunnen spelen op een gamebeurs. Ik zit te denken aan de PU Gameplay (TMF Game Awards etc.). Ik hoop ook dat die zeker speelbaar is. Eveneens als de Wii. Maar dat terzijde, ik moet nu eens echt gaan zien of het nou zo mooi is/wordt.

7. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    GT HD was niet voorzien voor de E3

De Famitsu, een van de bekendste Japanse gamemagazines, had een interview met Yamauchi van Polyphony Digital.

Daaruit bleek dat een aantal weken voor de E3 Polyphony nog niets klaar had.
    Polyphony was bezig met een een demo voor een later stadium in dit jaar. Sterker nog, Polyphony wilde eigenlijk nog helemaal niks bekend maken tijdens de E3.(!)
    Maar Ken Kurtaragi had aan hun gevraagd of ze toch iets zouden kunnen laten zien op de E3 van GT(5?)
    Polyphony had daar negatief op geantwoord.
    Toch heeft Polyphony in drie weken tijd de op de E3 getoonde beelden in elkaar gestoken. Het getoonde was voor Sony voldoende, in de tussentijd werkt Polyphony gestaag door aan GT voor de PS3.

Tja, dacht het wel dat het zoiets was. We moeten nog steeds echte beelden krijgen van gt5. En de mannen van Polyphony wilden hun kostbare tijd niet in een demo steken voor E3(zoals hierboven gezegd). Persoonlijk denk ik dat de eerste echte beelden velen mensen gaan doen watertanden, maar het is afwachten geblazen :).

8. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Het was toch al langer bekend dat die beelden van GT4 (of een iets wat verbeterde versie van GT4) waren maar dan in 1080p?

Ik vond de beeldern er trouwens ook zo uit zien.

Laatst bewerkt: 13 jun 2006
  9. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ja,maar ik bedoel maar, het was normaal niet voorzien om dat te laten zien op E3. Polyphony wilde helemaal niets laten zien, en doorwerken(zonder gestoord te worden) aan gt5...

10. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    En gelijk geef ik ze. Die beelden op de E3 waren imo overbodig en gaven zelfs een wat negatieve indruk (over GT5 en de PS3 ).

Laatst bewerkt: 13 jun 2006
  11. JeePee

JeePee Guest

Nouja, ik had toch liever gewild dat ze met een ander team een realtime trailer in elkaar hadden gedraaid. Verheug me nog steeds op de echte GT5 beelden, en geen GT4,5. Dus Polyphony, laat mij weer watertanden!!! 8)

12. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Geduld Jeepee, geduld:p, de beloning zal zoet zijn! :D :thumbs: .

13. Cesar

Cesar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hopelijk op de TGS in september dan. Vorig jaar lieten ze daar ook 2 échte PS3 car models zien, die er fantastisch uitzagen, dus misschien dit jaar meer.

14. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Nieuwe filmpjes Warhawk:
    http://www.gametrailers.com/gamepage.php?id=1681
    Wat ik wel cool vind is dat deze game een beetje a la battlefield is, maar dan meer in de stijl als mercenaries. Maar het vliegwerk is natuurlijk het coolste in de game,maar ook de grondbattles zien er leuk uit. In ieder geval, voor een launchgame lijkt het me op het eerste zicht fun :).

Voor de rest kan je voor trailers nog altijd hier kijken:):
    http://www.gametrailers.com/index.php?p=ps3

15. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Resistance

Interview met Ted Price (Insomniac's CEO):

Link: http://nakedbob.dreamhosters.com/gam...p=178#more-178

Link: http://boardsus.playstation.com/play...&message.id=52

16. MacDennis

MacDennis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb alle fimpjes even bekeken. Het vliegen ziet er best goed uit. Het is natuurlijk een regelrechte rip-off van de xbox launch title Crimson Skies, maar ja, beter goed gejat dan slect verzonnen nietwaar? :)

shotje ..

Dat van die land gevechten wist ik nog niet, hier heeft men duidelijk nog wel wat werk aan nodig. Ik vond dit er nou niet echt indrukwekkend ofzo. Men heeft (gelukkig) nog enkele maanden om dit op te poetsen. Een vergelijking met battlefield of mercenaries is dit nog niet waardig. Maar wie weet komt dat nog.

17. eprode

eprode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hmm na die filmpjes begin ik ook alsmaar meer en meer interesse te krijgen voor warhawk eigenlijk :)

18. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Wilde eigelijk qua grondgevechten een vergelijking maken met the outfit, maar the outfit is wel een pak minder cool dunkt mij zo. Anyways, ik koop deze game toch niet,maar hij wordt wel interressanter bij de dag vind ik...

ps: Als je dat al een regelrechte rip-off noemt, dan noem je veeeeeeel games een regelrechte rip-off...

19. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik een beetje gek vind aan het controlschema voor Resistance is dat je nog steeds moet schieten met R1. Waarom zitten die triggers er dan op? Dan had je de L2 en R2 knoppen net zo goed kunnen laten zoals ze zijn.

20. MacDennis

MacDennis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zoveel games zijn er niet waarin je met een futuristisch vliegtuigje aan het dogfighten bent op en rond een eiland in de zee. Daarnaast heb je te maken met zwevende installaties rond dit eiland en objecten die je tijdens je halsbrekende toeren kunt vernietigen. Ik vind de gelijkenis heel erg treffend. Het wordt zeker in de filmpjes aardig gehypt en als iets heel bijzonders gebracht terwijl we het concept al jaren terug hebben gezien.

En ik ben blijkbaar niet de enige ..
    http://forum.teamxbox.com/showthread.php?t=449151

http://www.pro-g.co.uk/ps3/warhawk/preview-190.html

Een vergelijking met The Outfit wat betreft de grondgevechten is inderdaad beter op zijn plaats. Alhoewel The Outfit toch echt stukken beter oogt. Maar ja, het is nog vroeg! :)

Laatst bewerkt: 14 jun 2006

Deel Deze Pagina