1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] PS3: De Games.

Discussie in 'Games' gestart door boss, 25 jan 2006.

1. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Wat dacht je van yager?

Een hele cool vluchtgame, waar je ook uit moet stappen om turrets te bedienen etc. Heel erg gaaf en toen hij uit kwam bijzonder mooi! Nu nog heel erg aardig op sommige gebieden zelfs. Ook van die grote vliegende schepen en veel water, etc.

Ik vermoed dat er jongens van het Yager team bij Sony werken nu! ;) Alhoewel Yager gemaakt is in Duitsland ofzo.

EDIT: Ik werd nieuwsgierig en ben gelijk gaan zoeken, maar die ontwikkelaar YAGER developments bestaat nog steeds en werkt aan een next-gen project, misschien een opvolger op Yager?

gamepage met veel meer shots en review:

http://archief.xboxworld.nl/game/417/yager/

Wallpaper:

Laatst bewerkt: 14 jun 2006
  2. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Gerucht: Ninja gaiden(black) voor ps3?

Bron:http://egm.1up.com/do/newsStory?cId=3151506

Geruchtje he mensen...

3. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Maar de maker van Ninja gaiden zijn toch van M$ ?!

4. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Nee hoor, het team achter de Ninja Gaiden (en DOA) reeks is Team Ninja (meer bepaald Tomonobu Itagaki) en dit valt onder Tecmo.

5. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Dat Ninja Gaiden 2 voor PS3 komt, is op niet berust behalve suffe speculatie.

Geruchten helpen echt geen enkele partij. Gewoon afwachten tot er iets officieel bekend wordt gemaakt, hoef je niet in twijfel te zitten.

Tecmo is de ontwikkelaar van Dead or Alive en Ninja Gaiden, hun interne studio Team Ninja onder leiding van Itagaki. Microsoft heeft verder weinig met hun te maken. Ze maken tenslotte ook PS2 games. :)

6. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ja,maar het zou wel eens kunnen dat Tecmo ninja gaiden black voor de ps3 wil uitbrengen. En dan later ook ninja gaiden 2 wil uitbrengen op ps3. Zodat de ps3 spelers ook kennis gemaakt hebben met ninja gaiden via black, en kunnen volgen. Als dat zo is, denk ik wel dat ninja gaiden 2 eerst op de 360 verschijnt, maarja, dit is maar speculatie van mij, aangezien het idd geruchten zijn :)...

7. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Alles is mogelijk, wie weet.

Het blijft allemaal zinloos speculeren. Als dat gebeurt dan zullen we het vanzelf weten bij de aankondiging van die eventualiteit.

Tot die tijd is het irrelevant en heeft het geen grond in de realiteit.

8. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Daarom dat ik ook eerder zei: Dit is maar een geruchtje he mensen(stond in de EGM...). Maarja, je hebt wel gelijk, is idd zinloos om te speculeren over dat soort zaken :).

9. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
  10. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    http://forums.xbox.com/4487625/ShowPost.aspx
    :lol:

11. Highlander

Highlander Hete bliksem

Leuk Bevonden:
    33
    Ik denk dat de ps3 ook heel erg vet gaat worden... Met name de games die erop uitgaan komen. Mocht ik met de tijd financieel royaler zijn, dan zal ook deze console mijn kamer mogen komen verijken.

12. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    @Joene90: Dat is oud nieuws en al lang ontkracht.

13. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Heb het al in de mgs4 tread geplaatst, zal het met de ps3 nog maar eens plaatsen

Laatste info van interview met Hideo Kojima, powerweb heeft het vertaald:
    ps: Beter kwaliteitsTrailer mgs4
    _O_ Hallulua!

Ondertussen is ook officieel bevestigd dat Stronglehold een launchgame voor de ps3 is.
    Ben wel benieuwd of het evenmooi als de xbox360 versie gaat zijn. Aangezien ze eigelijk meer tijd ondertussen hebben gehad om voor de 360 te programmeren. Maarja, de meeste ontwikkelaars hebben toch niet veel moeite met de ps3, aangezien ze de motion engine van ps2 volledig doorhebben, en ps3 berust ophetzelfde principe wat, alleen moeten ze natuurlijk de echte power er uit kunnen halen.

Sensor:
    Zoals je al uit Hideo Kojima's interview kon lezen is hij volledig te spreken over de sensor in de ps3 controller. Wat hij er allemaal mee wil doen weet ik niet. Maar mij zou het wel cool lijken, wanneer er een granaat naar je gegooid wordt, dat je door een bepaalde beweging met je controller op een coole stijl wegduikt ofzo. En terwijl kan je al je knopjes(x,o,vierkante,L1,...) blijven bedienen aangezien de controller tussen te twee handen zit :D. Ook voor een fightgame lijkt me dit wel cool. Ik haatte het altijd om met tekken zijpasjes te maken, ga nu even naar links met je controller,en hup je maakt het zijpas(maarja, zeg niet dat het in de game zit, ik zou het gewoon cool vinden). Anyways, ik zie veel mogelijkheden erin, in het begin was ik zeer kritisch erop, maar ik denk wel dat we nog coole dingen gaan zien daarmee :).

En als laatste, vette screens van FFXIII(!!!!)
    Deze mensen weten ook hoe ze wonderen op het scherm toveren! _O_
    Een game waar ik en enorm veel Jappen naar uitkijken :D

Laatst bewerkt: 18 jun 2006
  14. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Screens FXIII

Dit zijn dus screens van FF XIII Versus(de vorige post waren screens van FF XIII). Dus zoals ik al eens heb gezegd, 2 volledig verschillende games he :), Versus is ook meer kleurrijker, en deze is meer a la advand childeren, check it out:

Laatst bewerkt: 18 jun 2006
  15. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Screens: Genji 2

Hier zijn nog wat screens van(de niet zo geslaagde game dit jaar op E:cool: Genji 2:

Mijn gedacht op het moment, geef me toch maar heavenly sword. Maarja, ze hebben nog tijd he:)...

16. 36O

36O Guest

(/sarcasme)waauw....wat luisteren er ook verschrikkelijk veel mensen naar je he boss? zou ze geen ongelijk geven, je bent ook zo vreselijk interesant(sarcasme/).

Anyway..ik verheug me erg veel op NG2....zou inderdaad ook wel tof zijn als hij op PS3 zou uitkomen.

17. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ik post wat screens en stuff(voor jullie,want ik had ze al gezien!), en jij begint hier ook al wat shit tegen mij te verkopen(terwijl ik al een hoop shit in een jaar tijd hier gehoord heb), fuck man, het wordt hier enorm erg op het forum, tja, maakt niet uit, want mij gaan jullie niet meer veel zien. Vind het erg voor mensen als Paradox, peelee, fardo, masterninja, en nog een deel, maarja, kan hier gewoon niet blijven, onmogelijk...
    Dus dan ben je van mijn interessante(uh sarcasme uhm :confused: )posts af...

18. JeePee

JeePee Guest

Je username zegt al genoeg :{
    Ik ben Boss in elk geval wél dankbaar voor de moeite die hij doet om info en screens te posten. Zo had ik nog nooit wat van Genji 2 gezien, maar kom ik er dankzij hem weer wat over te weten.

Ik vind Genji 2 er trouwens niet zo heel mooi uitzien. En dan bedoel ik met name de achtergrond, en de lage textures op de grond. Maar bij die onderste en één na bovenste screen lijkt het me wel heel vet om dat vuur in beweging te zien.

8) Just call me JP :+

19. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Die screens van FXIII zie er mooi uit :) !!
    En die van Genji 2, nou ja niet echt mooi.

20. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Let maar niet op hem boss, je moet zeker niet weg gaan. Je zorgt altijd voor de heetste nieuws omtrends de PS3 en weet alles van de MGS reeks. Zeker niet weg gaan door wat irritante mensen die verschrikkelijke 360 fanboys zijn. Nee, blijf hier. :b:

Deel Deze Pagina