Heb het al in de mgs4 tread geplaatst, zal het met de ps3 nog maar eens plaatsen
Laatste info van interview met Hideo Kojima, powerweb heeft het vertaald:
ps: Beter kwaliteitsTrailer mgs4
Hallulua!
Ondertussen is ook officieel bevestigd dat Stronglehold een launchgame voor de ps3 is.
Ben wel benieuwd of het evenmooi als de xbox360 versie gaat zijn. Aangezien ze eigelijk meer tijd ondertussen hebben gehad om voor de 360 te programmeren. Maarja, de meeste ontwikkelaars hebben toch niet veel moeite met de ps3, aangezien ze de motion engine van ps2 volledig doorhebben, en ps3 berust ophetzelfde principe wat, alleen moeten ze natuurlijk de echte power er uit kunnen halen.
Sensor:
Zoals je al uit Hideo Kojima's interview kon lezen is hij volledig te spreken over de sensor in de ps3 controller. Wat hij er allemaal mee wil doen weet ik niet. Maar mij zou het wel cool lijken, wanneer er een granaat naar je gegooid wordt, dat je door een bepaalde beweging met je controller op een coole stijl wegduikt ofzo. En terwijl kan je al je knopjes(x,o,vierkante,L1,...) blijven bedienen aangezien de controller tussen te twee handen zit . Ook voor een fightgame lijkt me dit wel cool. Ik haatte het altijd om met tekken zijpasjes te maken, ga nu even naar links met je controller,en hup je maakt het zijpas(maarja, zeg niet dat het in de game zit, ik zou het gewoon cool vinden). Anyways, ik zie veel mogelijkheden erin, in het begin was ik zeer kritisch erop, maar ik denk wel dat we nog coole dingen gaan zien daarmee .
En als laatste, vette screens van FFXIII(!!!!)
Deze mensen weten ook hoe ze wonderen op het scherm toveren!
Een game waar ik en enorm veel Jappen naar uitkijken
Laatst bewerkt: 18 jun 2006