Sorry, normaal gesproken negeer ik dit soort posts (wederom, ook hier zegt de username van de persoon in kwestie in principe al genoeg) maar hier moest ik wel zo om lachen dat ik het niet kon laten te reageren.
Wat betreft dat eerste gedeelte van je post, en dat werd ook al eerder gezegd, dit forum is er speciaal voor liefhebbers van meer dan alleen Xbox. Misschien is dit moeilijk te begrijpen voor je, maar voor Micrsoft op de console markt kwam kijken waren er al andere fabrikanten op die markt aanwezig. Deze andere fabrikanten hebben voordat Microsoft uberhaupt maar met het idee van een game-console kwam al een generatie gamers bezig weten te houden met voor toendertijd prachtige games. Ik en zovele andere hier zijn van die generatie en weten daarom ook meer dan alleen Xbox en/of online-gaming te waarderen. Ik zeg overigens niet dat Microsoft er niet mag wezen, want ze doen het uitstekend en met de Xbox en nu ook X360 hebben ze iets toegevoegd aan die markt waar ik het net al eerder over had
Wat betreft het tweede gedeelte over dat MSN gebeuren : mag je mij toch eens uitleggen waarvoor (ofwel : om wat voor rede) de gemiddelde gamer een game-console koopt denk je, om op te gamen of op te gaan zitten MSNen ?? Het kan zijn dat ik achter loop op de MSN generatie hoor, maar volgens mij gaat het een gamer toch nog altijd om het gamen. Vond ik een beetje belachelijk dus wat je zei :{ En wie zegt trouwens dat iedereen erop zit te wachten dat ze straks ook tegen mensen met een PC kunnen spelen ? Het is maar een gedachte weet je.
Wat betreft dat derde stuk uit je post kan ik wederom weer een terugkoppeling maken naar wat ik daarnet al eerder zei over de wat "oudere" generatie gamer, namelijk dat die zijn opgegroeid in een tijdperk waar online gamen nog geeneens bestond. Waar het nog om de game zelf ging, en niet om of je er online ook nog wat mee kon doen. Als je echter denkt dat ze daardoor minder plezier beleefden aan de games, dan heb je echt een plank voor je hoofd. Voor die mensen is de mogelijkheid tot online-gaming veelal niet meer dan een leuke toevoeging aan het hele recept. Hoewel Microsoft er zeker in geslaagd is om online-gaming populair(der) te maken, wil dit nog niet zeggen dat dit voor iedere gamer de meest populaire manier van gaming is, of de hoofdrede is tot de aankoop van een console ja of nee. Daarom zou ik haast van een "nieuwe generatie" gamers willen spreken, als we het hebben over het populair zijn van online-gaming. Maar offline-games met een goede single-player waar de game zelf centraal staat zullen nooit verdwijnen denk ik, en zo wel....dan is dat een erg spijtige zaak in mijn ogen.
Dat vetgedrukte gedeelte van je post is gewoon uitlokkerij en flamen, dus om mezelf maar even tot jouw niveau te verlagen : Als Microsoft de McDonalds is, is Sony de Burger King. En Nintendo voor mijn part de Kentucky Fried Chicken of de Pizza Hut En het interesseert me niet wie daarvan "de beste" is, als ik maar wat te kiezen heb. Waar ik dan uiteindelijk het meeste plezier mee beleef kom ik mettertijd wel achter.
Voel je vrij om te reageren mocht je nog iets aan te merken hebben op mijn post, maar dan wel een beetje inhoudelijk graag. Discussieren is hier immers niet verboden, dus ik ben benieuwd naar je reactie
Laatst bewerkt: 21 jun 2006