1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] PS3: De Games.

Discussie in 'Games' gestart door boss, 25 jan 2006.

  1. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    BIA3, komt toch pas in 2007 uit?
    Dus de Ps3 komt ook pas in 2007 uit?!
     
  2. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Boss, het is Stranglehold. ;)
    Heb je trouwens nog iets over Virtua Fighter 4 gehoord?
     
  3. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Nog al een teleurstellende lauch line-up imo. Geen enkel game waard om te kopen vind ik tot nu toe.

    Algemeen gezien zitten er er wel een paar potentïele exclusive-toppers bij en natuurlijk ook een paar potentïele multi-platform toppers. Maar om eerlijk te zijn zie ik geen titel die de mensen over de lijn zal trekken om de PS3 al bij de launch te kopen.
     
  4. Shinobi of the Wind

    Shinobi of the Wind I'm Good Money

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    Indeed, en dan zaten ze te zeuren dat de 360 geen indrukwekkende launch lineup had....dit vind ik toch nogal wat minder.
    De titles waar ik naar uitkijk (Call of Duty 3, Brother in Arms, Virtua Tennis) komen grotendeels ook uit op de 360.
    Uitzondering daarop zijn natuurlijk titels als: Formula One 06, Genji2, Singstar, en Warhawk.
    Maar of dat nou zulke Killer-Apps zijn......dat in tegenstelling tot de 360 launch line up (met exclusieve toptitels als: Perfect Dar Zero, Kameo: Elements of Power en natuurlijk PGR3 ) die ik toch wel iets boeiender vond.
    Natuurlijk komen de echte klassiekers pas later uit, maar dat geld toch ook voor de 360?

    Toch moet en zal ik een PS3 aanschaffen! dat is het waard voor alleen al titels als: MGS4, GT: HD, Killzone 2 en natuurlijk Heavenly Sword.
     
    Laatst bewerkt: 2 jul 2006
  5. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Die titels die je opnoemt(Perfect Dar Zero, Kameo: Elements of Power en pgr:cool: vind je toptitels??? Perfect dark suckte bigtime in mijn ogen, en in het algemeen viel hij ook tegen. Kameo was in mijn ogen beter dan perfect dark(stuk beter), maar in het algemeen ook helemaal niet geweldig(check gamerankings) en pgr3 zag er bloedmooi uit, maar bra weinig auto's, geen next gen gevoel(alleen een beetje zien) en t.o.v pgr2 online stuk slechter...
    Dus zo geweldig waren de exclusieve titels niet.
    In de plaats van pgr3 heb je met ps3 Formule 1. En Formule 1 games zijn er bijna niet. En grafisch ziet het er fantastisch uit!
    Dan heb je nog eye of judgement, resistance,...
    Maar die titels die ook op de 360 komen zijn voor de launch van ps3 zeer mooi meegenomen. Degene die al een xbox 360 hebben bekijken het heel anders(zoals ik er één heb). Maar voor degene die ALLEEN een ps3 koopt, is dat zeeeeer mooi. Stranglehold,cod3... zijn enorme games voor met de launch. En ik denk dat mensen die alleen voor ps3 gaan dat zeer zeker gaan appreciëren... Zo lijkt het mij toch allesinds. Anyways, ik ben er toch zeker van dat de launch van ps3 veeeeel beter dan die van ps2 gaat zijn...

    ps: Virtua fighter 5 is misschien ook een kanshebber voor de launch,en nog een grotere kanshebber is tekken 6(meer op tgs)...
     
  6. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    Zijn mening he.

    Slechter dan de PS2 launch is ook niet mogelijk.
     
  7. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    FORMULA ONE 06 deze is exclusive voor de ps3 maar echt een topper is hij niet in mijn ogen. als je 04 vergelijkt met 05 mmm niet te vet
    Genji 2 exclusieve zeker
    Resistance: Fall of Man exclusieve voor ps3 met zeer mooie gfx maar heb gehoord en gelezen dat de gameplay tegenvalt
    SingStar exclusive maar hiervoor koop je geen ps3
    The Eye of Judgment: ken ik niet
    Warhawk: ken ik niet
    Untold Legends: exclusive zekers
    Full Auto 2 : voorlopig exclusieve maar zal ook wel naar de xbox360, alhoewel full auto 1 niet te best was vrees ik voor deze titel
    Virtua Tennis 3 komt ook voor de xbox360
    Sonic the Hedgehog komt ook voor de 360
    Mobile Suit Gundam ken ik niet
    Ridge Racer 7 komt ook voor de 360
    NHL 2K7 komt ook voor de 360
    NBA 2K7 ook voor de 360
    College Hoops 2K7 ook voor de 360
    Call Of Duty 3 ook voor de 360
    Marvel: Ultimate Alliance ook voor de 360
    Tony Hawk's project 8 ook voor de 360
    NBA Live 07 ook voor de 360
    NHL 07 ook voor de 360
    Madden 07 ook voor de 360
    Tiger Woods PGA Tour 07 ook voor de 360
    FIFA 07 ook voor de 360
    Need For Speed Carbon ook voor de 360
    Fight Night Round 3 ook voor de 360
    Army Of Two ken ik niet
    Rainbow six: Vegas ook voor 360
    Stronglehold ken ik niet

    jah ik ga de ps3 kopen bij de lauch en daar zal ik mij dan formula one 06, resistence en gt HD bij kopen.
    maar over het algemeen missen ze ook een echte topper.
    en was boss zegt is zijn opinie he.
    ik vind pd0 en kameo en pgr3 en condemmed enz.. waren goeie titels
    ik vind zelfs pd0 beter mp heeft dan halo2.
    maar das persoonlijk he

    het moeilijkste bij mij zal zijn koop ik de party titels voor de ps3 of voor de xbox360. bij mij gaat het systeem met de beste online mogelijkheden dan winnen en daar neem ik dan het spel voor.
    neem bv fifa op de xbox en ps2.
    de controller van de ps2 was beter en de gfx waren hetzelfde als de xbox maar ik nam toch xbox wegens beter online.
     
  8. JeePee

    JeePee Guest

    Ik ga alleen F1'06 erbij kopen, maar wat je in het vetgedrukte zegt... :+
    Ten eerste: GT:HD zal nooit in de winkels komen. Verwacht hem maar onder de naam GT5.
    Ten tweede: Als er één game is die geen launch titel wordt, dan is het GT5 wel.
     
  9. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    mmm ik lees op veel sites en in boekjes dat er op soort van opwarmertje zal uitkomen op de launch van gt onder de naam gt HD
     
  10. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil een dikke next-gen Contra of Mega Man zien op de PS3, met superbe graphics maar wel gewoon in de klassieke side-scrolling stijl....en dan tig levels ofzo, want er past genoeg op zo'n Blu-Ray schrijfje 8)

    Yeah, it's a good day to be dreaming :cool: :+

    @ falcon NL : Dat ligt er idd maar net aan welk spel het betreft. Ik zeg heel eerlijk dat ik voor een game als MGS4 gerust een euro of 80-90 zou willen neertellen, zonder daar ook maar een moment over te hoeven twijfelen ;)
     
    Laatst bewerkt: 3 jul 2006
  11. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Tja, Tekken zal waarschijnlijk ook wel met de launch zijn. Hoop dat ze daar iets van maken! Dan zal hopelijk virtua figher ook met de launch er zijn. Lijken me toch 2 goede launchgames. Dan heb je nog zoveel keus(@ Oliver: is ridge racer 7 niet exclusief op ps3? maarja, maakt eigelijk niet uit, want kan nu al zeggen dat, dat spel gaat zuigen!). Maar degene die voor maar 1 console gaat en de ps3 met launch koopt, zit zeker wel gebakken. games als Stranglehold, call of duty 3, misschien BIA 3, splintercell double agent, resistance, formule 1, gundam,... lijken me toch mooie launchgames. En dan in het eerste kwartaal 2007 krijg je heavenly sword, maart krijg je assassin's creed, ... Anyways, degene die een xbox 360 al heeft, zit met de launch van de ps3 beter gebakken met zijn xbox 360. Is ook logisch natuurlijk...(voor alleen gears of war en forza 2 al...)
     
  12. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    De helft van de titels van jouw opsomming komen ook op de 360 uit.
     
  13. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    CoD3 en BIA3 kommen toch pas 2007 uit?
    Dus Ps3 ook 2007?
     
  14. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    *zucht... Ik zeg toch heel de tijd, degene die MAAR 1 console koopt en dan ALLEEN ps3. Dus, die titels maken totaal niets uit voor die mensen:{ . Mijn nonkel gaat een ps3 kopen. Denk je dat hij gaat zeggen van, ooh splintercell, call of duty 3, en noem maar op,... koop ik niet,want dat is op de 360 ook, ook al heb ik die niet...
    Op xbox 360 zijn zoveel titels die ook op pc zijn...
    Maarja, maakt niet veel uit, iemand begrijpen is tegenwoordig precies ook een beetje moeilijk...

    @ Leze: nee, ps3 komt niet in 2007 uit. Net zoals call of duty. Normaal gezien zou Call of duty dit jaar zowizo moeten uitkomen, Bia3 is echter een vraagteken, anuwel volgens mij het eind dit jaar ook uitkomt...
     
  15. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Zo'n klein geheugen? Ik doelde hierop dus en met allebei zit je op dat moment dus goed aangezien de meeste titels toch op beide komen.
     
  16. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    boss ik wil niet vervelend tegen jou doen ofzow. maar waarvoor zal je op een xbox forum komen als je een ps3 ALLEEN gaat kopen?
     
  17. JeePee

    JeePee Guest

    Boss heeft al een 360 hoor :):
     
  18. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Straks verkoop hij z'n 360 en koopt daar de Ps3 voor en dan beseft hij laterz dat hij de grooste miskoop uit zijn leven heeft begaan, en dat hij spijt heeft gekregen dat hij de 360 heeft verkocht 8)

    Het is een idee, maar volgens mij had Boss het over iemand anders.
     
  19. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Damn, ik heb hier in het algemeen hoor...(@ Arnie 666...). Is het nu echt zooooo moeilijk te begrijpen wat ik wil zeggen??? Degene die alleen een ps3 hebben of alleen xbox 360 hebben, hebben veel aan goede games, die op zowel beide consoles zijn. Tuurlijk zijn het de exclusieve die het doen voor de andere console te overtreffen. Maar nogmaals, iemand die geen ps3 heeft(of omgekeerd) is heel blij met call of duty 3 of BIA3, of Stranglehold of ... Snappie mensen?

    ps: Nogmaals, ik heb de 360 al van bij de launch(kijk naar mijn gamertag dummies :D :p)
     
  20. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb zojuist de nodige troep verwijderd, laten we het leuk houden.
     

Deel Deze Pagina