1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] PS3: De Games.

Discussie in 'Games' gestart door boss, 25 jan 2006.

  1. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    sorry dat ik nu pas reageer(werk), maar ik zal het nu eens doen, want je hebt me serieus pissed gemaakt!
    Het valt me enorm hard op, dat je bepaalde games voor de 360 cool vind, en gelijkaardige games voor de ps3 niet cool vind. Zoals het MATIGE 3N vind je cool, de gevechten vind je super en groots, en heavenly sword is helemaal niets voor jou, kom man, ga op een andere een beetje tegen een boom praten. Altijd op een indirecte manier ps3 afkraken(en de games), pffff...

    Ja idd...

    Jij bent echt een held man...O-)
    Heb ik ooit al gezegd dat nu alles voor de ps3 er de bom uitziet??? JIJ neemt dat zo op! Dikke bull man! Maar weet je waarom je dat denkt? Omdat ik gewoon tegen JOU inga, als je van die zever begint te vertellen(in de verre toekomst,...). Als ik screens laat zien en ik zeg erbij dat het er mooier dan in het begin uitziet, dan denken jullie al direct van: oooh, hij vind dit voor de ps3 fantastisch, terwijl ik dat nooit gezegd heb... Ik vind het allemaal zeer zwak van jullie!
    En ja, je mag gewoon zeggen dat de games je niet overtuigen, maar niet zeggen dat alle games je niet overtuigen, want er is veel te weinig bekend over de ps3! En geen gelul er rond geven! Vergelijk het met xbox 360 vorig jaar. Zij waren gewoon zwak op E3! Er was maar 1 game die uitblinkte, en dat was gears of war(en toen 3N ook nog), voor de rest, noppes! Zeker niet om te zeggen,wooohooow...
    Maar op X05 hebben we veel laten zien. Maar JIJ begint nu al te lullen over ps3 terwijl TGS nog niet geweest is... Vorig jaar vond je xbox 360 ook niet veel soeps na E3, daar ben ik gewoon zeker van... En nu met ps3 lul je tegen de sterren op. Daar kan ik niet tegen, dat noem ik pure discriminatie! Wacht dan tot na TGS, want ps3 staat ongeveer zoals xbox 360 vorig jaar, maar in mijn ogen toch beter door het laten zien van games als: mgs4, Final fantasy, heavenly sword, 8 days, naughty dog's game, resistance, ... Maar dat is idd mijn pure mening...

    Nogmaals, ge zijt goed bezig...

    Nogmaals, verdraai de hele shit maar, daar ben je supergoed in. Jij bent degene die eens moet leren zijn ogen te openen... En anderen een kans te geven... Ik heb het zojuist al uitgelegd, JIJ neemt het zo op... Ik reageer gewoon op bull en weet ik veel wat allemaal...
    En trouwens, als er één iemand is, die het serieus neemt, dan ben je het wel. Ik zeg alles recht in het gezicht, jij zou iemand het mes in de rug steken, zo ben jij gewoon!
    Adios...
     
  2. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Boss, doe je gewoon zo omdat het hier over de PS3 gaat of ben je gewoon een heethoofd? Want als er tegen jouw wordt in gegaan met of zonder goede argumenten reageer je altijd of ze je persoonlijk aanvallen.

    Bovendien als je in die bui reageert zijn je teksten verre van uitnodigend uit om te lezen en gebruik je zo'n slechte lay-out dat het irritant wordt om die teksten te lezen. Maar dat terzijde ;).
     
    Laatst bewerkt: 16 aug 2006
  3. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    a. Probeer eens respect te hebben voor de mening van een ander.
    b. Probeer je mening niet zo op te dringen.
    c. Probeer eens een ander in zijn waarde te laten.
    d. Doe eens een poging om de woorden van een ander niet te verdraaien.
    e. Neem een paar keer rustig adem voordat je een reactie geeft of slaap er een nachtje over.
    f. Probeer wellicht ook eens een kalmerings tabletje.
    g. Er is 0 reden om Kameo op een dusdanige manier te woord te staan, je commentaar slaat kant nog wal.
    h. Op je werk hoor je uhhh te werken en niet door te slaan omtrent een of ander berichtje op een publiekelijk XBOX forum.
    i. Het is maar een spelletje, geen wereldpolitiek.

    :):
     
  4. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Wat doet het er aan toe of zijn spelling niet in orde is ?! Ik bedoel who gives a f*uck! Alsof jou Nederlands zo perfect in orde is :):

    Anyways dat Boss pissig ik begrijp me best, heb precies zo'n geval ook al meegemaakt waar ik ook pist van werd.Maar goed mijn mening heb ik hierover, maar die hou ik mooi voor mij :)
     
  5. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry, kinderachtig bezig ik weet het O-) :+
     
  6. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Dat is dus ook wat ik duidelijk probeer te maken :lol:

    Anyway:

    ON TOPIC PLEASE!
     
  7. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Inderdaad, dat is jouw mening, en ik heb de mijne verteld, leer die maar eens te respecteren. Als je het niet kan verdragen dat mensen niet op jouw lijn zitten, dan moet je niet op een forum gaan zitten.

    Jij krijgt genoeg van bepaalde zaken van mij (is je goed recht), maar ik word het persoonlijk een beetje zat dat als iemand het niet met jou eens is, dat je dan meteen de martelaar uitgaat hangen en vijandig en persoonlijk word.

    Als je je echt zo ergert aan mij, dan heeft Vbulletin een mooie uitkomst voor je, namelijk de negeerknop. Hoef je mijn posts niet meer te lezen.

    Ik vind het prima onderhand.
     
  8. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Dude, waar bemoei jij je mee...
    Trouwens, jij bent hier de politieker van dienst, dus dim maar een beetje...
    @ Pegas: Misschien heb ik zo wel mijn redenen om persoonlijk te gaan reageren...
    @Kameo: Je snapt het nog steeds niet...
    Maar swat...
     
  9. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Er is er maar één die moet indimmen en dat ben jij. Je huidige postgedrag is ernom vijandig en onbeleeft tegenover members, ik zou je ook willen verzoeken om dit te veranderen. Je hoeft het niet met elkaar eens te zijn, maar respecteer wel de mening van een ander en gedraag je.

    Back ontopic.
     
  10. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    *Begint met een schone lei :+

    Ziet er goed uit :9

    Ach ja.....

    Edit:

    Gamer.nl

    Deze game weet me dus echt niet te boeien.Desondanks de game grafisch toch wat progressie heeft geboekt blijft het niets voor mij.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 aug 2006
  11. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Wie heeft het hier over spelling? M'n post helemaal niet over de spelling en bovendien was dat gewoon een tipje, een soort van zij-nootje. Want geef nou toe als je die post bekijk, de vermoeidheid om die te lezen druipt er gewoon af (voor mij dan toch).

    Maar goed, terug ontopic.


    Misschien wat voer voor een nieuwe discussie: Vinden jullie dat de PS3 games in 1080p moeten? (Inspiratie uit de vs. thread)

    Ik vind van niet aangezien de meeste mensen toch met een tv zitten die tot 720p aankan (en een gedownscalede 1080i). Ook zullen de eigenlijke graphics van de game minder zijn in 1080p dan wanneer ze de game in 720p laten draaien.

    @Tecnomic z'n post hierboven: Een film van AC zie ik misschien nog zitten, maar reeks? Benieuw of die reeks dan ooit tot in Europa zal geraken :+.
     
    Laatst bewerkt: 16 aug 2006
  12. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Nieuwtjes ps3 games

    Nieuwe HD trailer van virtua fighter 5:
    http://media.ps3.ign.com/media/641/641054/vids_1.html

    PS3 versie van The Darkness wordt uitgebreider:
    http://ps3.ign.com/articles/725/725801p1.html

    Take 2 zei dat de PS3 versie, dankzij het Blu Ray formaat meer content voor de T.V.-feature in de game kan worden ingebouwd. Nu is sprake van de Nosferatu film versie en 5 half uur durende Popey afleveringen in beide formaten, maar bij de ps3 versie denk men nog aan andere series zoals 'Witchblade' toe te voegen, omdat het Blu Ray formaat dit gewoon mogelijk maakt.
    Ook gaat men de tiltfunctie van de PS3 controller in de game inbouwen, ook zullen in de PS3 versie nog andere features zitten maar daar mag Take 2 zich nog niet over uitlaten...
    Goed nieuws :).
    Screens:
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    edit(naam vergeten):Rainbow six vegas:
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 16 aug 2006
  13. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    De trailer van VF 5 had ik zojuist ook al gepost :D ;)

    En de laatste 3 screens zijn van Rainbow Six Vegas voor diegene die het nog niet weten! :) (check ook de 360 games sector voor screens)
     
  14. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet je afvragen of het nodig is. Je kan nu nog niet een 1080p tv kopen, ze bestaan niet. Als ze wel bestaan zijn ze onbetaalbaar. En als ze betaalbaar zijn is volgens mij PS4 gereed.

    1080p met alle toeters en bellen op grafisch gebied zie ik nog niet zo snel gebeuren maar dat is mijn mening. :+
     
  15. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Dat ze die extra ruimte maar voor een andere reeks dan Witchblade gebruiken. Want ik vind dat trekken op de Power Rangers maar dan met 1 persoon i.p.v. 5-6 persoon.

    Screens zien er goed uit, maar er zijn mooier games. Ik zou zeggen dat graphics van de screens op Prey niveau liggen.

    Ik zie het ook nog niet snel gebeuren en ik vraag me echt af op de PS3 (en ja, ook de 360) dat eigenlijk wel fatsoenlijk gaan aankunnen zonder veel van hun grafische pracht in te leveren.
     
    Laatst bewerkt: 16 aug 2006
  16. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je een monitor gaat gebruiken voor de PS3 is 1080p al wel mogelijk, en ook een stuk beter betaalbaar. Mja het ging over TV's, die zijn idd een stuk duurder en hier in Nederland nog niet echt te krijgen/betalen nee.

    Maar goed, ik ben niet zo gevoelig voor de 1080p hype...dus ik lig er ook niet wakker van als het er (nog) niet doorkomt :)
     
    Laatst bewerkt: 16 aug 2006
  17. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Zoals ik in de 'vs thread' al opmerkte, het staat nog in de kinderschoenen voor de consoles. Technisch en theoretisch gezien zal de PS3 wel in staat zijn om games fatsoenlijk op 1080p te renderen. De techniek is er, nu moeten de developers er nog efficient mee om leren gaan. Ik heb er vertrouwen in dat het wel haalbaar is, maar nu nog niet!

    Tot die tijd heb ik liever dat ze zich richten op 720p als standaard, met een stabiele framerate, hoge kwaliteit textures en effecten. De meeste gamers die over een HDTV beschikken kunnen toch niet in 1080p gamen. Introduceer het maar als de markt er klaar voor is, en nog belangrijker, wanneer de developers in staat zijn om het bovenstaande te kunnen realiseren in 1080p :).
     
  18. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooi gezegd, mee eens :thumbs:
     
  19. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Nog iets anders.... Denkt iedereen hier dat de PS3 dit jaar uit gaat komen in NL (Europa)??

    Ikzelf vermoed dat de PS3 de launch hier niet gaat halen, als blijkt dat ze ongeveer netzoveel PS3's hebben als MS 360's had met de launch dan zie ik ze eerder eerst Japan en USA bedienen....

    Wat jullie?

    /Mod Het staat vast dat hij 17 november komt, is sinds de E3 al bekend en die datum gaat zeer waarschijnlijk niet verschuiven. Is dus geen discussievoer -/- Kameo
     
  20. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Wat ik denk ? Ik denk gewoon dat je je vreet moet dichthouden in plaats van alleen door te blijven rammelen dat de PS3 dit jaar niet zal verschijnen in Europa :{ Je loopt de vraag/opmerking constant in een playstation sector te plaatsen met de doel dat mensen(sony fans) beginnen te happen.

    /Mod Geen reden om onbeleeft te worden, gedrag je dus normaal -/- Kameo

    Goed nieuws over de game Lair!:

    [​IMG]


    Dat zou knap zijn hoor :eek: Maar goed voorlopig hebben wij consumenten er nog niet profijt van.Anyway dit gaat volgens mij een topper worden hoor, het zijn immers de makers van Star Wars:Roque Squadron voor de Cube en die was ook vet! \o/ :D
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 aug 2006

Deel Deze Pagina